Ik zou zo graag willen dat ik me een dagje gewoon helemaal goed zou voelen. Niet misselijk en niet moe. Maar stel dat dat moren zou gebeuren word ik waarschijnlijk ook weer gek van de stress. Dus ik neem het maar voor lief. Het is niet anders.
Wij komen net pas uit het ziekenhuis. Duurde allemaal erg lang want moest er om 10.30 zijn. Wat kneuzingen, schaafwondjes en dikke voet... maar mini's hartje klopte gewoon mooi gelukkig
Dat klinkt niet lekker. Maar gelukkig een mooi kloppend hartje. Das toch wel een pleister op de wonden. Rustig aan
Poeh net de eerste keer dat ik niet lekker werk omdat ik te weinig had gegeten. Snel vanalles naar binnen geduwd
Hier lekker vier dagen vrij geweest. Daar hebben we wel even van genoten. Erg veel geslapen en geprobeerd lekker te relaxen Lees helaas op het forum veel negatieve verhalen, waardoor de spanning af en toe toch wel een beetje oploopt. Ik hoop zo dat alles gewoon goed zit en lekker groeit zoals het hoort...
IK slik deze zwschap acetylsalicylzuur ratiopharm 80 mg cardio (ivm pe en hellp vorige zwschap) maar heb plots ontzettende last van maagzuur.. Mag ik hier een rennie bij slikken? Ik ben bekend met maagzuur, maar het is nu niet te houden ik weet niet of dit samen kan, dus hoop iemand met ervaring..
Geen ervaring, maar zag laatst als tip voorbij komen vanillevla. Zodra diegene last had van maagzuur nam ze een lepel vanillevla en daarna zakte het weer af... Weet niet of het voor jou ook werkt, maar proberen kan geen kwaad?
Heb ik niet in huis helaas.. En vorige keren hielp dat helaas niet bij mij. Je herinnert me wel aan cola trouwens, dat hielp bij mij wel altijd, maar volgens mij ook niet meer in huis
Ja zat ik inderdaad ook over na te denken.. Is wel een goede reden hè.. Dankje! Ik kreeg zojuist in mijn geopende topic een ervarings reactie. Ze mocht het wel samen gebruiken, dus ik pak snel eentje!
Rennies en dergelijke maagzuurremmers kunnen gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap. Zie https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/c/calciumcarbonaat_magnesiumcarbonaat#zwangerschap Ik gebruik zelf ook rennies, paracetamol en ceterizine tijdens de zwangerschap als ik het echt niet uithou met de pijn, maagzuur of hooikoorts. Mag allemaal met mate wel. Ik ben academisch opgeleid in de medische richting, dus je kunt me vertrouwen Bovenstaande website is handig als je info wilt hebben over medicijnen bij zwangerschap. Voor voeding is de nieuwe ZwangerHap van het Voedingscentrum trws ook heel handig!