@Brenda028 oh die spanning.. het is bijna zover. Wat ga je vandaag doen tpt de echo? Succes met wachten! @Marleonie succes!!
Zo, even een tijd offline geweest in verband met onze vakantie naar de ardeche. Maar ik was op tijd terug voor mijn intake bij de verloskundige! Eigenlijk stond alles nog in het systeem, krijg ik wederom een dikke, vette aantekening voor snel bevallen en dat de verloskundige direct moet komen als het zover is. Morgenochtend heb ik mijn eerste echo via Generation R next en volgende week bij de verloskundige. De misselijkheid is 's ochtends zo verschrikkelijk en zit ik met een zieke baby en een onwijze peuterpuber thuis. Ik zou de tijd door willen slapen tot 12 weken . Ik ga een kleine poging doen om bij te lezen, maar ik ben twee weken offline geweest en is niet echt haalbaar denk ik Hieronder even al mijn afspraken gezet, zijn er iets teveel
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ PieterKonijn - 27 jaar - 1e kindje 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 Afspraken: Juni: 10 juni - MilouR - intake vk 11 juni - Brenda028 - eerste afspraak vk 11 juni - Marleonie - eerste echo vk 12 juni- maritiem- intake vk en eerste echo 12 juni- MilouR - 7 weken echo (Generation R next) 13 juni - Dame09 - eerste afspraak vk 13 juni - PieterKonijn - eerste afspraak vk 13 juni - Dafino - eerste echo 13 juni - controle WKZ 14 juni - Dafino - afspraak vk 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk 17 juni - Cindy29 - 2de echo gyn 17 juni - Bruintj3 - eerste echo vk 17 juni - Suethatsme - eerste echo gyn 19 juni - MilouR - eerste echo (verloskundige) 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk 19 juni - Lessebess - eerste echo vk 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk 21 juni - Dame09 - termijnecho 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk 24 juni - Pinguinkje - eerste echo 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - termijnecho WKZ Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn 2 juli - melkos - termijnecho 8 juli- maritiem- termijnecho 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (28) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@MilouR leuke vakantie gehad? En je hebt de geslachtsbepaling al gepland. Ik durf dat nog niet. Toch nog bang dat de termijnecho niet goed is. Hoeveel weken ben je met de geslachtsbepaling? Ik ga ook een afspraak maken voor geslachtsbepaling als de termijnecho goed is
Nu ik misselijk ben geworden en dus ein-de-lijk symptomen had, durfde ik het maken van een afspraak aan. Nu heb ik doodwensen voor de misselijkheid, die mag heel gauw weg . Volgens mij zou ik dan om en nabij de 15 weken moeten zijn. Ik moet wel zeggen dat ik wel opzie tegen morgen: de eerste echo. Dat is toch wel allesbepalend
Oja en qua vakantie... had beter gekund . Zouden verwarmde zwembaden zijn, maar 9nze kinderen zaten te rillen van de kou en wij ook. En de camping was toch niet echt geschikt met een kinderwagen en zaten daardoor meer bij onze accommodatie. De Google review zegt genoeg ... Maar het was best leuk, had er alleen meer van verwacht! Ik laat mijn man niet meer kiezen
Hier zijn meer dames bij de gyn onder controle toch?! Ik wist niet dat ik alsnog een afspraak bij de verloskundige moest maken (kreeg ik gisteren in het zh te horen) Maar goed ik klaag niet. Want nu heb ik 17-6 een echo bij de gyn 25-06 een echo en stuk intake bij de vk En dan 2 weken later rest intake (en besluit of wij nipt of combinatietest laten doen) en weer een echo... En in die tijd zal ik ook de termijnecho bij de gyn hebben... dus in 5/6 weken heb ik dan 6 echo's gehad haha
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap pok omeprazol geslikt. Zou het zeker aanraden! Hier gaat het met het overgeven goed. Dankzij medicatie is het zo goed als weg! Nog wel vaak misselijk en geen eetlust maar agh als dat het is en blijft...! Wij hebben as donderdag onze eerste echo staan om 13:40, ben vriendinnen aan het appen om de ochtend door te komen
Succes vandaag voor iedereen. Ik zit te studeren bij monkey town. Volgende week tentamens dus het is nodig. Kinderen hebben natuurlijk net vandaag een studiedag op mijn vrije studeerdag Met mijn darmen gaat het op en neer, nu al 2 dagen niet heel veel last *fingerscrossed*
Moest ik bij de zwangerschap van mijn zoontje wel maar dit was alleen ivm de nazorg na de bevalling. Rest ben/heb ik geen verloskundige gezien
https://branderwines.nl/wijnshop/proefpakket-van-nahmen-mini-s-6x25cl.html Dat niet maar ik kreeg dit laatst als alternatief in een restaurant, lekker!!! Rabarbersap was echt top. Kreeg er wijnglas bij, buren fietsen langs dus dat viel ook nog niet op
Hoe waren de echo’s vandaag?? Hier nog 2 nachtjes en dan mogen we ‘s avonds weer kijken. @MilouR balen van het zwembad en de misselijkheid! Hopelijk zakt die snel wat af. @Cindy29 fijn hè al die echo’s? Dat hebben wij ook. Niet erg! Zeker niet in het begin!
Opgelucht en zo blij! Prachtig kloppend hartje en 2 dagen verder dan ik dacht! Zo fijn! De kleine bewoog zelfs al een klein beetje. Echo is nog een zoekplaatje maar voor wie het leuk vindt heb ik de foto bijgevoegd
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ PieterKonijn - 27 jaar - 1e kindje 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 Afspraken: Juni: 10 juni - MilouR - intake vk 11 juni - Brenda028 - eerste afspraak vk 11 juni - Marleonie - eerste echo vk 12 juni- maritiem- intake vk en eerste echo 12 juni- MilouR - 7 weken echo (Generation R next) 13 juni - Dame09 - eerste afspraak vk 13 juni - PieterKonijn - eerste afspraak vk 13 juni - Dafino - eerste echo 13 juni - controle WKZ 14 juni - Dafino - afspraak vk 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk 17 juni - Cindy29 - 2de echo gyn 17 juni - Bruintj3 - eerste echo vk 17 juni - Suethatsme - eerste echo gyn 19 juni - MilouR - eerste echo (verloskundige) 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk 19 juni - Lessebess - eerste echo vk 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk 21 juni - Dame09 - termijnecho 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk 24 juni - Pinguinkje - eerste echo 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn 2 juli - melkos - termijnecho 8 juli- maritiem- termijnecho 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (28) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier hadden de kinderen vandaag ook studiedag! Toevallig! Ze zijn dus even naar de BSO geweest, want ik had mijn laatste eindgesprek op school. Gehaald, dus nu officieel verpleegkundige ipv verzorgende-IG. Hier echt last van beroerd voelen laatste dagen. Gadverdamme. Morgen intake verloskundige, toch wel weer spannend, het is alweer zo lang geleden![/QUOTE]