wij hebben vandaag een echo gehad.... helaas (nog) geen goed nieuws... wat we zagen is een beeld dat past bij een gezonde zwangerschap van 6 weken. Nog geen kloppend hartje. Alleen zou ik al 7 weken zijn volgens eigen berekeningen. Nu is het afwachten hoe het zich ontwikkeld. Ik heb vandaag hcg geprikt en dat moet vrijdag weer. Als het dan goed verdubbeld is is het een goede zwangerschap zo niet is het helaas een miskraam. Het is dus afwachten. Zelf weet ik even niet wat ik moet denken. Theoretisch gezien kan 6 weken als ei iets later is en innesteling ook. Echter zou ik dan wel snel Pos getest hebben.... pfff ik ven even onzeker en de nodige tranen hebben gevloeid....
@Maritiem Wat onwijs spannend, en kan het ook zijn dat het na innesteling een groeistop heeft gehad dat gebeurt ook wel eens, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Knuff voor nu
@Maritiem holy moly, dan ben je ook nog niet gerustgesteld . Frustrerend en vervelend (ronduit kut ). Begrijpelijk dat je even heel onzeker bent en de nodige tranen hebben gevloeid. Ik hoop op het allerallerallerbeste ♡.
Pfff. Dat is vervelend nieuws. Jammer dat jullie nog niet kunnen genieten. Duimen dat je HCG mooi stijgt gedurende de testen...
@Maritiem poeh dat is even een domper zeg. Nog langer in onzekerheid... Geef de hoop nog niet op, soms staat de groei idd onverklaarbaar even stop. Ik duim!!!
@Maritiem wat vervelend nieuws! Zit je nog langer in onzekerheid. Ik ga voor je duimen dat het goed komt
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ PieterKonijn - 27 jaar - 1e kindje 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 Afspraken: Juni: 12 juni- maritiem- intake vk en eerste echo 12 juni- MilouR - 7 weken echo (Generation R next) 13 juni - JosjeM - extra echo 8 wkn 13 juni - Dame09 - eerste afspraak vk 13 juni - PieterKonijn - eerste afspraak vk 13 juni - Dafino - eerste echo 13 juni - Bijbij controle WKZ 14 juni - Dafino - afspraak vk 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk 17 juni - Cindy29 - 2de echo gyn 17 juni - Bruintj3 - eerste echo vk 17 juni - Suethatsme - eerste echo gyn 19 juni - JosjeM - extra echo 8+6 wkn 19 juni - MilouR - eerste echo (verloskundige) 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk 19 juni - Lessebess - eerste echo vk 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk 21 juni - Dame09 - termijnecho 21 juni - PippiMoustache - tweede echo gyn (8wkn) 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk 24 juni - Pinguinkje - eerste echo 24 juni - Brenda028 - termijnecho 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - JosjeM - termijnecho 10+1 28 juni - Bijbij termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 1 juli - PippiMoustache - intake en termijnecho (9+3) 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 8 juli- maritiem- termijnecho 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 16 juli - PippiMoustache - gesprek over prenatale screening en 11 wekenecho Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi meiden, nadat ik al een tijdje stiekem meelees, meld ik me hier ook maar even 'officieel'. Heb vorige week donderdag met 5+6 eerste echo al gehad bij de gyn in verband met een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hebben toen een kloppend hartje gezien. Helemaal gelukkig, maar ook heel zenuwachtig dat er toch nog iets mis gaat. Maar daarin ben ik vast niet de enige @Maritiem wat onwijs rot dat je nu in onzekerheid zit. Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen dat je vrijdag gewoon een prachtige uitslag krijgt!
Welkom @PippiMoustache Wat fijn dat nu op de goeie plek zit, ja ik denk dat we allemaal wel “bang” zijn.. ik sowieso haha
Bedankt voor de over reacties dames, de tranen stromen erbij hetvis nu zo onzeker. Ik weet biet wat ik mag en kan hopen of dat ik al moet uitgaan van het slechtste... ik weet even biet meer wie het vroeg, maar vrijdag krijg ik dan ook de uitslag van het prikken als ik zorg dat ik er op tijd ben
@Maritiem He wat vervelend die onzekerheid!!! Ik duim voor je! Hier vandaag intake gehad, 3 juli echo. En nog steeds de hele dag beroerd....
@Maritiem oh wat naar! Hopelijk krijgen jullie vrijdag goed nieuws! @PippiMoustache welkom! We zaten in hetzelfde nod groepje. Gezellig dat je mee kletst.
@Maritiem wat ontzettend rot! Ik duim voor je mee dat het toch goed afloopt. Heb je ovulatie testen gebruikt? En zo ja wanneer was die positief? Dan kun je wel rekenen namelijk!
Dames, wij hebben net onze eerste echo gehad. Had toch niet het geduld om te wachten tot volgende week vrijdag, dus stiekem toch een pretecho gepland Alles was goed. Hartje klopte stevig en de dooierzak zag er goed uit. Meting kwam uit op 8 weken en 6 dagen, dus iets verder dan ik zelf dacht. Kortom positief nieuws hier
Ik had het expres inderdaad niet gemeld, lekker voor onszelf gehouden zodat we rustig er naartoe konden gaan
3-5 laat in de avond was die positief (niet gezien maar in de middag net niet positief en volgende dag aflopend) 13-5 eerste tuurtest En dat in combinatie met late innesteling zou kunnen. Maar dan kan de positieve test op 13-5 weer niet. Dus ik weet het gewoon even niet....