Afgelopen weekend was ik bij Guus Meeuwis en daar zag je inderdaad ook veel rokende mensen. Geprobeerd zoveel mogelijk uit de lucht te gaan staan, voor zover dat gaat met zoveel mensen om je heen
Onze wormpje is weer goedgekeurd. Alles zag er zo uit zoals het hoort en ook al heb je nooit garantie... was het volgens de gyn wel "veilig" om te vertellen. Ze kwam nu uit op 8.3 weken
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn Afspraken: Juni: 17 juni - Lalaatje90 - eerste afspraak vk 17 juni - Cindy29 - 2de echo gyn 17 juni - Bruintj3 - eerste echo vk 17 juni - Suethatsme - eerste echo gyn 19 juni - JosjeM - extra echo 8+6 wkn 19 juni - MilouR - eerste echo (verloskundige) 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk 19 juni - Lessebess - eerste echo vk 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk 21 juni - Dame09 - termijnecho 21 juni - PippiMoustache - tweede echo gyn (8wkn) 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk 24 juni - Pinguinkje - eerste echo 24 juni - Brenda028 - termijnecho 25 juni - Cindy29 intake + echo vk 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 26 juni - Dafino - termijnecho en afspraak vk 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - JosjeM - termijnecho 10+1 28 juni - Bijbij termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 1 juli - PippiMoustache - intake en termijnecho (9+3) 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 8 juli- maritiem- termijnecho 9juli - Cindy29 intake + echo vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - afspraak VK 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 16 juli - PippiMoustache - gesprek over prenatale screening en 11 wekenecho 17juli - Cindy29 termijnecho gyn Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden
Wel een flink aantal dagen verder dan jouw eigen berekening. Fijn dat alles eruit ziet zoals het hoort!
Klopt. Maar ze zei dat het echt millimeter werk is en het zomaar weer terug gezet kan worden bij de termijnecho. Vruchtje was nu ook van 5.5mm naar 17.6mm
Fijn @Cindy29 dat alles goed was! Ik ben inmiddels ook al weer geweest. Ze hebben me hele baarmoeder bekeken, het is er echt 1!!! Tweede vruchtzak was vandaag al helemaal niet meer te zien. Dus of dat is het laatste restje bloed, of mijn baarmoedermond is erg gevoelig. Hij zit wel potdicht gelukkig. Wat testjes gedaan met de echo. Baby lag er heel goed voor en ze kwam op 8.1 weken uit. Dus dan zou ik nu 3 dagen voor lopen. Ze dacht dat dit wel klopte, want je zag al duidelijk begin van de armen en benen. Precieze termijn komt natuurlijk nog. Donderdag hadden we al een afspraak/echo staan, deze heeft ze laten staan. Zo lief!! En komende maandag moeten we naar het radboud. Dus dan mogen we weer kijken
Goed om te horen @mimi1988. Fijn dat jullie donderdag en maandag alweer mag spieken naar de kleine... Kan me voorstellen dat het een goed vooruitzicht is. Wij mogen vrijdagochtend voor de termijnecho. Officieel zou dat onze eerste echo zijn, maar we zijn vorige week woensdag voor een pretecho geweest. Vind het wel fijn dat ik nu 1,5e week later weer mag spieken!
Wat fijn @mimi1988 Dames zijn jullie ook zo ontzettend moe? Pfff ik kom mn dagen bijna niet door . Ook heb ik weer twijfels of het wel goed zit (zonder reden natuurlijk, stress kip die ik ben) vrijdag gelukkig weer een afspraak bij de VK
Moe.... gewoon echt een Zombie. Ik mag echt niet klagen wat kwaaltjes betreft. Ik moet kokhalzen als ik honger heb (nog niet 1x gespuugd) en mijn borsten zijn heel erg gevoelig. Maar die vermoeidheid is echt bijna niet te doen... rond 13uur is mijn energielevel op 0
Dat warme weer helpt ook niet mee. Hang de hele middag al op de bank/in tuinstoel. Zo sneu voor zoontje, maar ben zo ontzettend moe... na het eten hem belooft naar de speeltuin te gaan
Mijn zoontje is gelukkig tot 15uur op school en daarna redelijk moe. Ik zit nu lief met zn lego te spelen. Ik kan het de laatste tijd niet opbrengen om dingen met hem te ondernemen. Hoop dat er snel verandering in komt