Oooow die moeheid!!! Ik ben vandaag ook zooooo moe. De hele dag loop ik er ook bij als Zombie. En gevoelige borsten ook inderdaad.
Heerlijk meiden al die goeie echo’s! Hier ook moe moe moe. De misselijkheid is gelukkig wel veel minder. Helaas beginnen mijn rug en bekken al wel wat op te spelen.
Oh meiden wat fijn die goede echo's super! En wat "leuk" om die herkenning te lezen over de moeheid haha. Ik viel vandaag bijna om op mijn werk. Ik werk in de kinderopvang en dat is best aanpoten nu Mijn zwangerschapsbroeken zijn eindelijk binnen. Ik heb ze gepast maar echt ALLEMAAL zijn ze te laag waardoor je zo'n muffin top krijgt (if you know what i mean). Mijn benen en kont/heupen zijn het breedst van mn lichaam en mn taille is vrij smal. Jeetje wat een ellende al die broeken. Ik droeg normaal high waist dus kan er niet aan wennen. Iemand tips? Of moet ik gaan shoppen voor jurkjes?
@Seffie waar heb je besteld? En anders van die relaxt broeken dragen..? Heb je foto van broek en muffin kijken of wij dat ook vinden haha
Ik was ook bij Guus Meeuwis en inderdaad super veel rokende mensen, heel irritant! Wij stonden onder een overkapping, dus de rook bleef ook heel erg hangen. Ik vond het echt niet fijn.
Hahahahaha nee geen foto ik wil die broek nooit meer aan. Om te janken Bij zalando besteld.. relax broeken mogen niet op mijn werk
Oei, ik wilde ook bij Zalando gaan bestellen, maar mijn figuur leent zich ook niet heel best voor die stomme lage modellen.... had je spijkerbroeken of 'nette' broeken besteld?
@Seffie Ik heb zelf 1 van de lild die fijn zit. Je hebt ook zonder buikband miss is dat iets voor je dan? En er zit ook verschil in buikband de ene is steviger dan de andere een steviger wil de boel wel meer glad strijken zeg maar. En goeie passende ondergoed scheelt ook een hoop eronder
Spijkerbroeken maar ook echt met en zonder stretch en met én zonder band over de buik . Genoeg variatie Pfff. Ik had gister een jurkje aan en dat was de eerste dag dat ik me goed voelde omdat het niet knelde. Ik wil geen broek die voor mn gevoel afzakt omdat 'ie zo laag zit (ook al zit er een band). Moet wel zeggen dat er nog een pakketje onderweg is dus ik heb nog hoop
Ja zeker, maar ze willen alleen maar met ochtend urine testen dus morgenochtend breng ik mijn plasje langs
@Seffie Dan zou ik lekker zw leggings aanschaffen tot over de buik voor de ondersteuning met een leuk jurkje! Comfort is nu belangenrijk en kan best dat straks als je verder bent je een jeans wel fijn vind zitten
Ik vond in mijn vorige zwangerschap de broeken van de h&m de enige fijne positiebroeken. Ze slijten wel snel maar kosten ook niks
@Brenda028 Ik ben benieuwd wat er uitkomt vandaag nog bloed gehad? En als wel zo is dan contact met mvm vanwege de urine?
Nee na gisterochtend niets meer gezien! Bestudeer het iedere keer voordat ik het in de blauwe MVM kannen doe omdat ik daar niets met bloed in wil doen. Maar gelukkig alleen zaterdagavond 1x iets en zondagochtend iets en daarna niet meer
Ik heb vorige week twee zwangerschapsbroeken/jeans bij wehkamp besteld. Van hun eigen merk. Niet duur en zitten heerlijk!
Hoe zit het bij jullie eigenlijk met eten? Ik merk nl dat ik alleen nog maar kleine porties verdraag... Eet ik iets te veel, dan heb ik daarna meteen buikpijn, misselijkheid en het gevoel dat het niet wil zakken (blok in mn maag). Vanavond at ik een kant- en klare groente-lasagne. Echt geen grote portie. Kon maar 2/3 op en nu heb ik alsnog buikpijn! Rest vd dag ook echt niet veel gegeten: 3 boterhammen met kaas, wat fruit en yoghurt met cruesli... Zoetigheden verdraag ik al helemaal niet. Zo kom ik toch nooit aan mn behoefte?
Hier ook geen zoet. Hooguit fruit en cola tegen de misselijkheid. Zoals je het omschrijft krijg je wat mij betreft voldoende gezonde dingen binnen, ook voor je kindje! Over een paar weekjes lukt het vast om weer wat meer te eten.
Hier wel zoet op brood zoals bijvoorbeeld duo penotti Dit at ik eerst sowieso nooit. Ik heb namelijk en lichaamsbouw waarmee ik altijd aan de lijn moet anders komt het niet goed. Ik lette hiervoor ook supergoed op mijn eten. Ik hield mijn calorieën bij en ik zorg dat ik altijd genoeg binnen kreeg.. Maar nu... Het enige wat ik kan verdragen op brood is worst en Duo Penotti of pindakaas.. en qua avondeten heb ik het liefst elke avond zoute frietjes. Whats wrong with me en van sporten komt het al helemaal niet door deze vermoeidheid.. Ik hoop echt dat dit nog recht ga trekken en dat ik uiteindelijk ook zin krijg in groenten. Nu eet ik het wel maar met lange tanden of ik laat de helft staan. Edit: oja! Dit heeft alles te maken met mijn lage bloeddruk. ik ben sinds ik zwanger ben zo vaak flauw inclusief flauwvallen dat ik dan maar liever iets eet wat goed is voor mijn bloeddruk dan wat mega gezond is
@Pinguinkje herkenbaar! Op dit moment heeft je lichaam wel genoeg hier aan, als het maar niet alleen maar ongezond is. Over een tijdje zal je eetbehoefte wel weer normaal worden (is mijn ervaring). Ik eet ongeveer dit op een dag: Ontbijt 2 beschuiten met kaas of yoghurt met fruit. Brood staat me ‘s morgens enorm tegen. Lunch: 1 a 2 sneetjes brood en dan al vol. Avondeten: vlees/vis en wat groenten, pasta/aardappelen/rijst. Maar eet een stuk minder dan voorheen. Tussendoortjes denk ik niet aan. Geen hongersignaal. Probeer dus echt tegelijk met zoontje fruit te eten.