Mag ik bij jullie meeschrijven/kletsen? Vandaag een echo gehad waardoor ik op 29 januari ongeveer uit kom met de uitgerekende datum.
Ze hebben me terug gebeld en gaven aan dat zolang ik geen echt bloed heb ik me geen zorgen hoef te maken. Waarschijnlijk een blaasontsteking op zn retour of wat slijmvlies dat mee komt naar buiten doordat alles beter doorbloed is. En ze maakten zich geen zorgen, ook omdat het heel weinig is en al sinds zaterdag en niet erger wordt. Gewoon maandag termijn echo. Gerustgesteld!
Ha meiden. Jullie kletsen wat af zeg! Ik lees wel actief mee, maar reageer wat minder actief in alle drukte thuis. Ik ben ontzettend moe, best veel misselijk en voel me op en top zwanger haha. Donderdag de echo. Ik ben benieuwd! Maar heb er op dit moment alle vertrouwen in.
@JosjeM @Vlindertje0102 @MilouR @Lessebess Hoe waren de intake/echos vandaag? Als al ergens staat sorry zwangerschapsdementie slaat toe.. haha
Gaat goed hier met de zwangerschapsdementie ik op mijn werk in de vergadering ook erg last van gehad. Ik wist oprecht niet meer waar we het over hadden.. vreselijk irritant hahah
Ah stomme dag! Knuffel! Ik ken het gevoel, toen dit toen dat.. ik denk dat wij met 15 weken van dat rotgevoel af zijn of we moeten eerder weten dat er geen afwijkingen zijn en bloeding geen gevaar meer vormt..gadver Zo spannend .
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn Afspraken: Juni: 19 juni - JosjeM - extra echo 8+6 wkn 19 juni - MilouR - eerste echo (verloskundige) 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk 19 juni - Lessebess - eerste echo vk 20 juni - Bijbij - afspraak geneticus en gyn 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk 21 juni - Dame09 - termijnecho 21 juni - PippiMoustache - tweede echo gyn (8wkn) 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk 24 juni - Pinguinkje - eerste echo 24 juni - Brenda028 - termijnecho 25 juni - Cindy29 intake + echo vk 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 26 juni - Dafino - termijnecho en afspraak vk 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - JosjeM - termijnecho 10+1 28 juni - Bijbij termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 1 juli - PippiMoustache - intake en termijnecho (9+3) 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 8 juli- maritiem- termijnecho 9juli - Cindy29 intake + echo vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - afspraak VK 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 16 juli - PippiMoustache - gesprek over prenatale screening en 11 wekenecho 17juli - Cindy29 termijnecho gyn Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden
Oh, dat is zo vervelend he? Ik ben aan de yoghurt met probiotica (Activia) gegaan, dat helpt bij mij wel een beetje ook. Zou je nog eens kunnen proberen. Maar lactulose helpt meestal ook.
Och meid... Dat kan ik me ook heel goed voorstellen! Ik ben nu ook net ietsje verder als toen we de vorige week de MA ontdekten. Maar nu heb ik bewust nog geen echo gedaan. De vorige keer kreeg ik met 8 weken bloedverlies, als we dat moment voorbij zijn, dan ben ik ook blij... Maar pas echt als we ook over een week met 9 weken de eerste echo hebben en het dan goed is. Helpt het misschien om een beetje op je symptomen te vertrouwen? Ik bedenk ook steeds dat in meer dan 95% van de gevallen een zwangerschap na een miskraam goed gaat, dus de kansen liggen echt goed! Probeer vertrouwen te houden...
Ik ben echt geen mager iemand... echt heeeeel wat kilo's teveel hoor. Maar dit is echt absurd, zo vroeg al! Bij mijn eerste had ik al snel een ronde buik, maar nu lijkt het wel veel sneller
Bij een 2de of meer gaat het altijd heel snel. Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap pas met 30 weken echt een buik. Heb de hele zwangerschap ook mijn eigen kleren aan kunnen doen. Bij de 2de zag je het al veel eerder en nu met het mooie weer draag ik jurkjes en straks gaan echt de zwangerschapsbroeken aan. Denk alleen dat het nu echt alleen mijn darmen nog zijn.
Leuk dat ik mee mag schrijven Gisteren hadden we een "vroege echo" vanwege mijn 2 eerdere miskramen (we hebben ook 2 kinderen Precies 2 weken geleden had ik positief getest ik hou mijn cyclus nooit echt bij dus ik dacht rond de 6 weken zwanger te zijn alleen het was al 7 weken en 6 dagen gisteren leuke verrassing Echt bang voor de echo was ik niet omdat ik al 2 weken continu kots misselijk ben en dat was bij de goede zwangerschappen ook zo. Het blijft natuurlijk altijd spannend maar voor nu ziet het er goed uit. 2 juli heb ik de termijn echo en 3 juli de intake. Ik ga wel straks even de huisarts bellen om iets van medicatie want ik kan steeds minder functioneren door die verschrikkelijke misselijkheid overgeven hoef ik gelukkig niet.