Ik heb dit ook en het is mijn eerste Hahah. Moet wel eerlijk zeggen dat het denk ik bij mij meer mijn darmen zijn. Die zijn nogal van slag . En wellicht de hormonen.. ik kan namelijk heel slecht tegen hormonen, daarom heb ik maar twee jaartjes de pil geslikt want ik kwam er toen 25 kilo vandaan Nu ben ik bij mijn taille en mijn buik redelijk slank/normaal (maat m) maar mijn billen benen en heupen zijn wel veel breder (volle maat 42). Dus nu mijn buik al dikker wordt lijk ik in zijn geheel gewoon molliger hahaha. Mijn man vindt het fantastisch gelukkig.. Gisteren hele leuke broek binnen gekregen die ook echt fantastisch zit (foto toegevoegd). Ik zie alleen dat ik heel gek sta haha. Maar anders zie je de scheurtjes niet zo goed op de foto
Succes met de echo’s vandaag dames! Hier even een dipje. Gister een gigantische pds aanval gehad met daarbij ook een bloeding. Gelukkig weet ik waar die bloeding vandaan komt dus geen stress maar liep echt krom van de pijn. Vandaag nog wat nasleep. Misselijkheid lijkt iets af te nemen maar ‘s morgens wel nog overgeven. De vermoeidheid krijg ik iets meer onder controle. Vroeg naar bed en wanneer er gelegenheid is even een middagslaapje. Werd gister gebeld over de termijnecho, die is een dagje vervroegd. Woensdagochtend is de praktijk niet open. Zal het ook even aanpassen in de lijst. Mijn buik groeit ook al aardig. Kan mijn gewone broeken wel nog aan maar lekker zit het niet meer.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn Afspraken: Juni: 19 juni - JosjeM - extra echo 8+6 wkn 19 juni - MilouR - eerste echo (verloskundige) 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk 19 juni - Lessebess - eerste echo vk 20 juni - Bijbij - afspraak geneticus en gyn 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk 21 juni - Dame09 - termijnecho 21 juni - PippiMoustache - tweede echo gyn (8wkn) 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk 24 juni - Pinguinkje - eerste echo 24 juni - Brenda028 - termijnecho 25 juni - Cindy29 intake + echo vk 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 25 juni - Dafino - termijnecho 26 juni - Dafino - afspraak vk 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - JosjeM - termijnecho 10+1 28 juni - Bijbij termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 1 juli - PippiMoustache - intake en termijnecho (9+3) 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 8 juli- maritiem- termijnecho 9juli - Cindy29 intake + echo vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - afspraak VK 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 16 juli - PippiMoustache - gesprek over prenatale screening en 11 wekenecho 17juli - Cindy29 termijnecho gyn Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden
Ik heb ook pds en de laatste paar dagen erg last van mn darmen. Ik lijk ondertussen wel 20 weken zwanger Gelukkig had ik vorige week al zwangerschapsbroeken besteld.... Ik hoop wel dat die vermoeidheid minder wordt. Ik functioneer slecht zo en extra rust pakken lukt ook niet, met alle bezigheden rondom de kinderen en werk enzo. Gelukkig over 3,5 week zomervakantie en dan hoop ik echt weer wat energie terug te hebben!
Zo zag ik er gister ook uit. Buik stond helemaal bol. Heb maandagavond veel te pittig gegeten dus weet ook waar het van komt. Eigen schuld... Had al 8 wkn geen aanval gehad dus was wel weer even afzien. Wel wat krampjes maar niet zoals dit. Mijn kids zijn al wat groter dus kan af en toe wel even gaan liggen. Dat scheelt gelukkig. Hier pas augustus vakantie dus moet nog even volhouden.
Ik ben vandaag ook zo ontzettend moe, nu net op mijn werkdag en ik de hele dag individuele leerlingen heb. Gelukkig nu 1 die braaf een toets zit te maken
Oh mooie buikjes al! Hier ook een goed zichtbaar buikje. Mijn moeder ‘schrok’ er van gisteren. naar het werk dus wijdere kleding aan.
Hier gelukkig nog helemaal niks te zien. Maar is ook de eerste, dus maakt het allemaal net even anders... Hopelijk blijft het nog eventjes weg. Kan ik er zelf nog even in stilte van genieten
@mimi1988 Ja naar werk wijdere kleding aan wordt een uitdaging voor mij. Ik heb voornamelijk strakke kleding. En de wijdere shirts die ik heb, heb ik elke week al aan. Ik ga het volgende week vertellen als mijn echo vrijdag goed is. Ben dit stiekeme gedoe zat Hoe ver ben jij nu?
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn Afspraken: Juni: 19 juni - MilouR - eerste echo (verloskundige) 19 juni - Vlindertje0102 - intake vk 19 juni - Lessebess - eerste echo vk 20 juni - Bijbij - afspraak geneticus en gyn 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk 21 juni - Dame09 - termijnecho 21 juni - PippiMoustache - tweede echo gyn (8wkn) 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk 24 juni - Pinguinkje - eerste echo 24 juni - Brenda028 - termijnecho 25 juni - Cindy29 intake + echo vk 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 25 juni - Dafino - termijnecho 26 juni - Dafino - afspraak vk 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - JosjeM - echo 10+1 28 juni - Bijbij termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 1 juli - PippiMoustache - intake en termijnecho (9+3) 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 5 juli - JosjeM - termijnecho 11+1 8 juli- maritiem- termijnecho 9 juli - Cindy29 intake + echo vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - afspraak VK 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 16 juli - PippiMoustache - gesprek over prenatale screening en 11 wekenecho 17 juli - Cindy29 termijnecho gyn 17 juli - JosjeM - pretecho 12+6 Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden
Ik heb vandaag weer een mooie echo gehad. De kleine is gegroeid van 1,58 cm naar 2,25 cm en bewoog zelfs al een beetje op en neer! Kleine wiebelkont. Eigenlijk zou ik volgende week de termijnecho hebben, maar dit is omgezet naar een gewone echo bij 10+1. Nu krijg ik 5 juli de termijnecho bij 11+1 omdat we dan een mooier beeld hebben. Wij kunnen de termijnecho sowieso eigenlijk als pretecho zien, gezien het termijn al vast staat volgens de richtlijnen van het ziekenhuis bij een ICSI terugplaatsing. Ik zeg geen nee tegen een extra echo hoor, lekker elke week even een kijkje nemen
Volgens de gyn was ik donderdag 9.1. Dat maakt het nu vandaag 10! Dat dit kindje er nog steeds zit en groeit. Met de week hebben we iets meer hoop. Dat bloed in de baarmoeder proberen we te negeren, blijf zitten! Daarnaast, morgen een afspraak met de geneticus. Die zal voor ons weer herhalen wat onze verhoogde kans op afwijkingen is. En wat voor mogelijkheden er zijn in prenatale screening. We hebben een week om erover na te denken. Volgende week vrijdag kan onderzoek dan worden uitgezet als we dat willen. Plus dan ook de termijnecho. Zo spannend.. Hoop ook voor de rest vandaag goede echo's!
Oh wat spannend allemaal zeg! Het zal nog wel een hoop spanning met zich meebrengen. Heel veel succes morgen.
Wij hebben het er al over gehad en willen de NIPT doen met nevenbevindingen. Mijn vriendin had het er zelfs over om zowel de combinatietest als de NIPT te doen om alles maar zo zeker mogelijk te weten , maar dat vind ik wat overdreven. Ik begrijp dat de NIPT nog betrouwbaarder is dan de combinatietest en kosten zijn nagenoeg gelijk.
Hier ook al echt een buikje wat soms behoorlijk lastig te verbergen is.. Wij laten geen testen doen, we zouden het sowieso niet weg laten halen.