♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje 21 januari ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn Afspraken: Juni: 19 juni - MilouR - eerste echo (verloskundige) 19 juni - Lessebess - eerste echo vk 20 juni - Bijbij - afspraak geneticus en gyn 20 juni - Suzy85 - intake en eerste echo vk 21 juni - Dame09 - termijnecho 21 juni - PippiMoustache - tweede echo gyn (8wkn) 24 juni - Bruintj3 - intake gesprek met vk 24 juni - Pinguinkje - eerste echo 24 juni - Brenda028 - termijnecho 25 juni - Cindy29 intake + echo vk 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 25 juni - Dafino - termijnecho 26 juni - Dafino - afspraak vk 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - JosjeM - echo 10+1 28 juni - Bijbij termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 1 juli - PippiMoustache - intake en termijnecho (9+3) 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 5 juli - JosjeM - termijnecho 11+1 8 juli - Vlindertje0102 echo 11+4 8 juli- maritiem- termijnecho 9 juli - Cindy29 intake + echo vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - afspraak VK 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 16 juli - PippiMoustache - gesprek over prenatale screening en 11 wekenecho 17 juli - Cindy29 termijnecho gyn 17 juli - JosjeM - pretecho 12+6 Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden
Oh no! Maar bruin hoeft niets te betekenen. Zo als ze open zijn meteen maar even bellen. Ik duim voor je!❤️
Net gebeld, als het in de loop van de ochtend niet minder wordt en/of krampen, dan vanmiddag een echo. Verder rustig blijven. Ja gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik voel alles!
@mamavandave Hopelijk valt het mee het is sowieso oud bloed soms wil dat nog wel van innesteling zijn.
@mamavandave hier ook oud bloed gehad met 7.5 week ongeveer. De hele dag een paar druppels. Maar uiteindelijk was dat gelukkig niks ik ga duimen voor je.
Ik heb zondag best veel bloedverlies gehad meer dan alle andere keren. En bij mij is het gelukkig goed. Zolang er geen krampen zijn
Hier ook sinds zondag weet wat meer bloedverlies. Helderrood ook. Maandag was alles nog goed. Ik hoop bij jou ook!
Het blijft bij bruin bloedverlies met wat hele kleine stolseltjes/slijmdraadjes. Het stroomt er niet uit, maar wel steeds wat bij naar wc gaan. Ik wil graag geloven dat alles goed is, maar ik ben toch heel erg bang dat dit een slecht voorteken is mijn borsten lijken minder gevoelig en last van pijn in mn re-lies en re-onder net een steek in mn buik. Verder geen krampen en dus geen rood bloedverlies of grotere hoeveelheden. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit niet nog komt. Mijn menstruatie begint ook altijd met bruin bloedverlies. Ik zou graag voor een echo gaan, maar snap ook dat ze zeggen dat ik moet afwachten. Maar dat is zo moeilijk....
Nee en twijfel nu om te bellen, om te vragen of ik niet sowieso voor een echo kan komen vanmiddag. Ik maak mezelf helemaal gek. Voel allerlei pijntjes in mn buik.... Ik heb pas over 2 weken echo.
@mamavandave Ik zou wel eventjes bellen en aangeven dat je graag een echo wilt nu omdat je niet gerust gesteld bent. En eventjes de pijn aan 1 kant in de gaten houden en dat ook even melden.
Wat vervelend van het bloedverlies meiden. @mamavandave als ik het goed heb gelezen mocht je bellen in de loop van de ochtend als het niet over zou gaan toch? Ik zou het dan zeker even doen.