Dat drinken en binnen zitten herken ik ook inderdaad lastig hè.. Als ik trillende oogleden of andere spieren krijg, of rusteloze spieren, neem ik 2x in 1 week een voetenbadje met goede magnesium en is het over. (ook slaap ik dan weer heerlijk hihi, ook leuke bijkomstigheid) Via tabletjes of andere inname doet het bij mij nauwelijks iets jammer genoeg (zou zoveel makkelijker en snel gaan) Maar zo werkt voor een ieder wat anders natuurlijk.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ❤ Izi - 32 jaar - 3e kindje ❤ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje 17 januari ❤ Brenda 028 - 31 jaar - 2e kindje ❤ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ❤ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ❤️ Melkos - 29 jaar - 4e kindje ❤ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ❤ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ❤ Dame09 - 31 jaar - 1e kindje 18 januari ❤ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 19 januari ❤ MamaL90 - 28 jaar - 2e kindje 20 januari ❤ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Marleonie - 28 jaar - 2e kindje ❤ Seffie - 29 jaar - 1e kindje 21 januari ❤ Chocolala - 34 jaar - 1e kindje na MA 22 januari ❤ 23 januari ❤ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ❤ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje 24 januari ❤ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ❤ Sanny199 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 25 januari ❤ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje ❤ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ❤ Milou - 30 jaar - 3e kindje 28 januari ❤ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje ❤ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 29 januari ❤ 30 januari ❤ 31 januari ❤ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ❤ PippiMoustache - 34 jaar - 1e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn Afspraken: Juni: 25 juni - Cindy29 intake + echo vk 25 juni - JosjeM - intake vk 25 juni - Loveischocola - intake en termijn echo (10 week) 25 juni - Dafino - termijnecho 26 juni - Dafino - afspraak vk 26 juni - Pinguinkje - eerste echo 27 juni - Kaylee1994 - intake en termijnecho vk 27 juni- MilouR - 9 weken echo (Generation R next) 28 juni - JosjeM - echo 10+1 28 juni - Bijbij termijnecho WKZ 28 juni - Mangoeste - termijnecho (11 weken) Juli: 1 juli - o0mona0o - intake en termijnecho 1 juli - PippiMoustache - intake en termijnecho (9+3) 2 juli - momof2girls - termijnecho (11/12wkn) 2 juli - melkos - termijnecho 3 juli - Suethatsme- echo en intake gyn 4 juli - Suzy85 - termijnecho 4 juli - Lalaatje90 - termijnecho 5 juli - JosjeM - termijnecho 11+1 5 juli - Seffie - termijnecho 11+4 8 juli - Vlindertje0102 echo 11+4 8 juli- maritiem- termijnecho 9 juli - Cindy29 intake + echo vk 9 juli - sanny199 - termijnecho 9 juli - Dame09 - afspraak VK 11 juli- MilouR - 11 wekenecho (Generation R next) 16 juli - PippiMoustache - gesprek over prenatale screening en 11 wekenecho 17 juli - Cindy29 termijnecho gyn 17 juli - JosjeM - pretecho 12+6 Augustus: 6 aug - momof2girls - 16 weken controle 6 aug - MilouR - geslachtsbepalende echo 24 aug - Dame09 - 20 weken echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [/QUOTE] weg te halen aan het begin en het einde van het bericht.
Ik neig naar een meisje, maar weet niet of ik dat onbewust misschien "hoop" na 2 zoons uiteraard maakt het niets uit, gezondheid boven alles ❤️ dat kan zeker, ik heb het ook al gehad.. (en dat weet ik zeker omdat ik het mijn laatste zwschap heel extreem had) Gelukkig gaat het bij mij nu weer goed. Neem je rust, we moeten nog even
Hier geen idee of het een jongen of meisje wordt. Heb ook geen vergelijkingsmateriaal dus alles is nog een verrassing...
Oh hè verdorie, dat is niet leuk. Maar hopelijk is het gewoon een gesprongen vaatje. Fijn dat jullie vanavond al mogen!
@Cindy29 Harde ontlasting gehad? Seks? Niezen het is zo gevoelig beneden en denk met warmer weer nog erger dan normaal! Hopelijk valt het mee, anders bellen of je eerder mag komen?
Succes allemaal vandaag! Vanmiddag heb ik de intake bij de vk, dus ik ben benieuwd wat ik kan verwachten. Ze maken in ieder geval geen echo's daar en voor het hartje te beluisteren is het nog te vroeg. Gelukkig heb ik vrijdag weer een echo!
Oh nee mijn verloskundige zei dat ik me niet druk hoeft te maken zolang het er niet uit stroomt of op een menstruatie lijkt. Omdat de boel daar onder zo goed doorbloed is en allemaal nieuwe adertjes zijn is het vaak onschuldig
Over 45 min mijn afspraak bij de vk zenuwen beginnen nu wel meer te komen lekkere combi met het hete weer.. pfff
Nee hij was nog inwendig. Uitwendig zagen we wel het hartje en dat het goed gegroeid was en bewoog. Maar uitwendig was in mijn geval niet nauwkeurig genoeg voor de definitieve meting van termijn
Het waren echt maar 2 puntjes bloed, licht roze veeg en naderhand nog propje bruin. Daarna niets meer gezien gelukkig. Ben niet in paniek, maar na 2 miskramen irriteert het mij wel heel erg. Blij dat we vanavond een afspraak hebben