Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2025 ♡

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Minke1985, 10 mei 2024.

  1. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    #21 b30, 15 mei 2024
    Laatst bewerkt: 15 mei 2024
    Leuk, welkom!

    Ik heb nu 1 actiontest gedaan. Die was direct donker gestreept.. nog nooit een cb gekocht, net als jij mamaroosje, dit is de vijfde zwangerschap.

    Ik testte 4 dagen nadat ik ongesteld had verwacht te worden. Dus ook logisch dat het al donker was denk ik :p dat was in de avond maandag daarom is het donker

    Krijgen jullie al kwaaltjes?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mamaroosje vindt dit leuk.
  2. Mamaroosje

    Mamaroosje Actief lid

    31 mei 2020
    270
    366
    63
    Vrouw
    Maar dit is wel wat je wil zien! Super!
    Geen kwaaltjes. Zit er wel een beetje op te wachten, bij m'n vorige zwangerschappen behoorlijk misselijk geweest.
     
  3. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Haha ja duidelijk was het wel meteen :p.

    Ja misschien is het ook nog vroeg voor de kwaaltjes. Begint meestal na de 6 weken of niet?..
     
  4. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Ik heb de tweede test uit het pakje maar ff opgemaakt. Geen verschil te zien :p. De onderste is van nu net. Volgens mij kon de streep al niet dikker :) maar het ruimt wel op, kan het doosje weg :p.

    Hebben jullie al een afspraak voor een echo of intake gemaakt?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mamaroosje vindt dit leuk.
  5. Mamaroosje

    Mamaroosje Actief lid

    31 mei 2020
    270
    366
    63
    Vrouw
    Haha, nog even bevestigen :roflmao:
    Nee nog geen afspraak, ik ga volgende week ergens de verloskundige bellen. Ik wil eerst nog duidelijkere testen. ;) Heb jij al een afspraak?
     
    b30 vindt dit leuk.
  6. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Ja ik heb ze woensdag gebeld. Als het goed is was ik toen 5 weken zwanger. Maar ik wilde een vroege echo plannen omdat de zwangerschap zo plotseling kwam . Even iets nodig om wat duidelijkheid te krijgen in mijn situatie. Als dit weer een miskraam zou worden zat ik anders weer zo lang te wachten (heb ik vaker meegemaakt, bij de termijnecho erachter komen dat er niks zat en zo).. dus nu de 31e een echo met als het goed is 7 weken en een paar dagen
     
  7. Minke1985

    Minke1985 Lid

    1 mei 2024
    23
    20
    3
    Vrouw
    Oh dat is ook een leuke idee, ik heb al wel mee zitten lezen bij jullie. Bedankt voor de uitnodiging!
     
  8. Minke1985

    Minke1985 Lid

    1 mei 2024
    23
    20
    3
    Vrouw
    Jaa gefeliciteerd! Leuk leuk hoe voel je je?
     
  9. Minke1985

    Minke1985 Lid

    1 mei 2024
    23
    20
    3
    Vrouw
    Jij hebt echt top testen! Mooi.
    Mijn kwaaltjes zijn vanaf 1-2 dagen na de eisprong begonnen en toen wist ik ook al dat ik zwanger was (niet of het goed bleef gaan).
    Maar vooral snel lage Bloedsuiker met misselijkheid zweten niet lekker zijn. Hele dag door beetje eten. En slecht slapen af en toe terwijl ik niet lig te piekeren ofzo.

    Ik heb de mannen laten bellen naar de verloskundige. We hebben 29 mei een vroege echo met het risico dat het te vroeg is en dat zou een domper zijn dus hopelijk een kloppend hartje.
    Daarna 12 juni vitaliteitsecho en 4 juli intake en termijnecho.
     
  10. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Ah hoe ver ben jij dan op de 29e? Dat dat te vroeg kan zijn voor een kloppend hartje? Ik heb 4 juni al de intake, wat is dat laat bij jou zeg, een maand later! Maargoed zo heel belangrijk is dat ook niet als je ervoor al een echo hebt :p. Termijnecho heb ik eind juni ergens. En ik wil nog wel vragen of ze een 13 weken echo aanbieden.

    Jij hebt echt duidelijke kwaaltjes zeg! Het enige wat ik nu heb zijn pijnlijke tepels..
     
  11. icecoffee92

    5 mrt 2024
    60
    92
    18
    Vrouw
    Goed! Moet optijd eten want honger maakt me helemaal naar. En soms voel ik wat felle steekjes! Spannend wel hoor!!!
     
  12. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Dat zijn ook al goede kwaaltjes!! En heb jij al een afspraak gemaakt voor een echo?
     
  13. icecoffee92

    5 mrt 2024
    60
    92
    18
    Vrouw
    Hoe snel kan mijn positieve gevoel omslaan in een heel slecht gevoel..
    Sinds 7:50 enorme krampen in mijn buik echt heel pijnlijk. Moest eerst poepen daarna bleef het.. ook helemaal geen pijnlijke borsten meer ineens. Gisteravond had ik dit nog wel. En al sinds 4dpo. Maak me ontzettend zorgen

    gistermiddag voor het laatst getest. Toen was er nog een mooie oploop. Ga vanmiddag weer proberen maar ben echt heel bang. Vooralsnog geen bloed..
     
  14. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Ah wat naar. Wat kan het allemaal toch onzeker zijn! Stom om te zeggen, maar ik hoop dat je buikpijn snel weer beter wordt. maag/darmproblemen komen natuurlijk de eerste weken wel regelmatig voor. sterkte in de onzekerheid. Heb je de verloskundige al gebeld? Of wacht je de test vanmiddag ook nog af?
     
  15. icecoffee92

    5 mrt 2024
    60
    92
    18
    Vrouw
    de buikpijn is wat afgezakt gelukkig.. ben wel heel onzeker nu. Ik ga eind van de dag een testje doen. Ik zit nog 1 dag voor mn NOD dus nog niemand gebeld. Als ik maandag nog een positieve test heb bel ik de kliniek! Zit in een IUI traject met donor. Ik probeer mezelf nu rustig te houden met, geen bloed is goed!
     
  16. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Oh ja dat snap ik dan. De kliniek zal ook misschien wel zeggen dat je nod nog niet voorbij is en dat je dus moet afwachten..

    Word/ben je alleenstaande moeder of ben je met een andere reden naar de kliniek?
     
  17. icecoffee92

    5 mrt 2024
    60
    92
    18
    Vrouw
    Klopt en ik heb morgen mn NOD maar van hun mag ik de 20e pas testen dus ga ook dan pas bellen! Ja bewust alleenstaande moeder!
     
  18. b30

    b30 Lid

    15 mei 2024
    44
    17
    8
    Vrouw
    Ah spannend! Ja snap ik, eerder bellen heeft dan weinig zin :p. Gaat het nog weer iets beter?
     
  19. icecoffee92

    5 mrt 2024
    60
    92
    18
    Vrouw
    Het ergste is afgezakt! Voelt nog niet helemaal goed maar ik hoop dat het gewoon mn darmen zijn!!! Geen bloed dus ik houd hoop! Wat een paniek even..
     
  20. icecoffee92

    5 mrt 2024
    60
    92
    18
    Vrouw
    Net getest. Hij is iets donkerder dan gister volgensmij. Dit maakt me weer wat positiever!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    b30 en Mamaroosje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina