Shoppen is gelukkig nooit vervelend wat fijn dat de misselijkheid al minder lijkt te worden! Nog heel even doorbikkelen en dan gaat het vast weg
Hihi ik vond 20 weken ook te lang duren wel fijn dat je het allemaal weer terug kan krijgen, scheelt toch weer
Ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent als het ook al zo vaak niet goed is gegaan. Ik heb zelf helaas geen ervaring met een Doppler, maar hoor er wel goede verhalen over!
Kleertjes shoppen is t leukste ik heb ook nog ergens een wipstoel liggen maar onze beeb heeft er eigenlijk nooit ingezeten, vond ze niks aan
Met mij goed hoor thnx misselijkheid is weg, vermoeidheid helaas nog wel in alle hevigheid en meeeeega last van m’n onderrug, dat wordt helaas wel erger en erger, maar mag de pret niet drukken manlief sport mega veel (trainen voor triathlon) en dochtertje ligt er meestal we om half 7 in, dus ik slijt m’n avonden met forummen (vooral de uitgerekende topics lezen werkt zeer verslavend) en online shoppen en tussendoor beetje schrijven
Over het algemeen kun je met dit termijn het vaak gewoon best oké vinden. Ik zit nu halverwege tussen navel en schaambot. Soms is wat zoeken nog nodig, maar over het algemeen heb ik de kleine redelijk snel gevonden. Heel hard drukken is niet nodig, gewoon een lichte druk is prima
Oh ja @NienkeB hier ook verslaafd aan de uitgerekende topics. Krijg er altijd helemaal de kriebels van als er 1 meld dat de slijmprop eruit is gekomen, vliezen zijn gebroken of het beginnende gerommel toch wel echt over gaat in het echte werk
https://www.zwangerschapspagina.nl/forums/bevallingslijst-forum/ En dan deze maand aanklikken. Toevallig is er net gemeld dat er bij 1 de vliezen zijn gebroken haha
Ik hoop het niet, bij zoonlief vanaf 20 wk pas opvlammingen maar nu ook al van te voren langer zonder reuma medicatie. Box commode/dressoir hebben wij ook nog, bedje, matrasje moet ik wel halen net als beddengoed enz. Maar dat is ook wel leuk.
Hahaha ja leuk is dat he, al die verhalen volgen in de topics waarin de meiden bijna uitgerekend zijn. Wij hebben trouwens deze kinderwagen van mijn ouders gekregen. Net op tijd besteld, is nu niet meer leverbaar.
Oehhhh die is shiny mooi!! ik heb de joolz nog, gebruik hem nu als buggy. Maar weet niet of ik een meerijdplankje of een zitje voor bovenop moet halen nog. Ze is dan 2.5 maar denk niet dat ze dan al erg ver kan lopen (en mijn kind vind wandelen heeeeeeerlijk als ze lekker kan zitten) dus ff kijken hoe ik dat ga doen
Mooie! Wij hebben nog een mutsy van zoo lief staan, destijds bewust gekozen ivm de hoge duwstang.. Moet wel even uit 't' stof' zijn 6.5jr later... Maar staat goed ingepakt achter 't schot. Iig zonde om een nieuwe aan te schaffen vind ik.