Wat leuk! Volgens mij zijn er al twee dames die het inmiddels weten. Wel een beetje jammer dat wij niet mogen mee genieten hoor (grapje)
Hahahaha ja ik ben ook zoooooo benieuwd! Ook al houden we het stil (zijn we nog niet helemaal over uit) jullie mogen t wel weten hoor, ken jullie toch niet (maar wat iedereen doet is natuurlijk eigen keuze!!)
Ja ik had het gezien. Die zijn ook nog nieuw verkrijgbaar. Ik ben echt op zoek naar de aphrodite. Duimen maar.
Een Diso? Een monogamy Zeus?? Kom ik nou uit een ei of heb ik de afgelopen jaren onder een steen geleefd
sorry! Extreme draagpraat dit Diso=desperate in search of... Monogamy is de zwanenlijn van Artipoppe. En alle draagdoeken krijgen een naam dus deze heet Zeus (of Aphrodite) waar PoefToef naar op zoek is argus is de pauwenveren lijn, Leopard de... naja dat spreekt voor zich En zo zijn er verschillende patronen bij verschillende merken met verschillende namen
Ik ben ook zo benieuwd naar alle geslachten! Hahahah, maar snap ieders mening! Ik wil een kleine privé reveal doen, met zowat de enkele dichte mensen + de meter/peter (of meter/meter) die het dan nog niet weten en gewoon denken dat ze dan enkel voor de reveal komen, maar dan ook gevraagd gaan worden.
Ik heb geeeeeen idee wat we gaan doen! Ben sowieso niet zo vd reveal party’s dus zullen het wss tussen neus en lippen zeggen. Of we houden het voor ons zelf
♡ Uitgerekend 12 t/m 31 juli 2020 ♡ 12 juli ♡ NienkeB - 30 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Woef2019 - 31 jaar - 3e kindje ♡ CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ♡ Jolo - 29 jaar - 1e kindje 17 juli ♡ Liana84 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Enigma - 37 jaar - 1e kindje ♡ Silvia1980 - 39 jaar - 4e kindje 18 juli ♡ Ptries - 33 jaar - 2e kindje ♡ Pioenroos92 - 28 jaar - 3e kindje 19 juli ♡ KaatjeB - 32 jaar - 3e kindje ♡ Popje2015 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Boju - 30 jaar - 1e kindje 20 juli ♡ Anonima257- 28 jaar - 2e kindje ♡ Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje 22 juli ♡ Belliebel - 32 jaar - 4e kindje 23 juli ♡ Leooonie - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ♡ Zus9 - 30 jaar - 3e kindje 27 juli ♡ Beausecret - 28 jaar - 1e kindje 28 juli ♡ BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje 31 juli ♡ Secretangel - 36 jaar - 3e kindje ♡ PoefToef - 30 jaar - 2e kindje ♡ Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Nyphele - 30 jaar - 3e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (23) ♡♡♡ Afspraken: Januari 16 januari - PoefToef - Psychiater pop-poli 20 januari - Enigma - controle gyn 20 januari - Pioenroos92 - controle vk 20 januari - Jesje88 - termijnecho 20 januari - Ptries - controle vk 20 januari - Anonima257- geslachtsbepaling 20 januari - Nyphele - termijnecho + nekplooimeting + nipt 21 januari - NienkeB - Controle VK 21 januari - Yellowbirdie - gesprek verpleegkundige + hartje luisteren. 22 januari - NienkeB - geslachtsbepaling 23 januari - Woef2019 - geslachtsbepaling 25 januari - Pioenroos92 - geslachtsbepaling 25 januari - CupCake88 - geslachtsbepaling 27 januari - Liana - controle vk en geslachtsbepaling 28 januari - Belliebel - controle vk 29 januari - Anonima257 - controle VK 30 januari - Jolo - controle gyn 16 W 30 januari - BlauwBloempje - controle gyn 31 januari - Zus9 - controle vk Februari 4 februari - Liana - psychiater POP poli 10 februari - Yellowbirdie - geslachtsbepaling 11 februari - Zus9 - start centering pregnancy 11 februari - Belliebel - geslachtsbepaling 12 februari - PoefToef - controle gyn 13 februari - Yellowbirdie - controle gyn 14 februari - PoefToef - geslachtsbepaling 21 februari - CupCake88 - 20wk GUO 25 februari - Pioenroos92 - SEO 26 februari - Yellowbirdie - 20wk GUO Maart 2 maart - Liana - SEO ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Orchidea Tijm86 Ananas13 Bloem4 Yasgok
Volgens mij zijn wij heel saai daarin hebben niet zoveel met het groots onthullen, zoonlief vertellen we het eerst en dan de familie, gewoon bij een bakje koffie en een gebakje wellicht met muisjes
Wij doen waarschijnlijk taart eten met roze of blauwe vulling en dan alleen met ouders en broers en zussen waarschijnlijk.
Hier komen onze ouders, broers en zussen langs en hebben we zo’n grote zwarte ballon met roze/blauwe ballonnen en confetti erin. Ik heb ook bij de Hema mini tompoucen besteld met blauwe en roze muisjes erop! Ben wel heel benieuwd, nog maar heel eventjes en dan weten we het! We hebben dus een soort mini reveal, maar een feestje wil ik het ook weer niet noemen haha!