Ik kon het niet laten... toch al wat spulletjes gekocht. Door het kunstlicht wat oranje uitgevallen Maar het is echt okergeel. Het kamertje wil ik in de stijl van de andere foto inrichten.
Hema! ik had nog heel veel punten dus uiteindelijk ook €15 korting. Waarom durf je nog niks te kopen? toch bang dat het nog fout gaat?
Dat is helemaal leuk! Ja wel een beetje. Eerst even de nipt afwachten. Ik heb afgelopen maandag geprikt.
Ik kom er net achter dat het behang van de foto nu in de aanbieding is voor maar €15 per rol. Nu val ik meestal op behangetjes van €200 per rol hahaha dus me = happy!
Hier ook nog iemand die schrik heeft om al iets te kopen... Ik wacht mijn echo van 16 weken nog maar even af...
cool! Waar is die van? Ik wil een jungle kamer maken, maar manlief vind veel behang 'te druk' hahaha dus ben nog hard op zoek naar een leuk bladmotief
Kwantum! Ik heb dit behang https://www.karwei.nl/assortiment/vliesbehang-palmen-blauw-groen-dessin-100558/p/B584999 van Karwei in de werkkamer, is ook erg leuk voor een babykamer
Gaaaf! Hier wordt het kamertje ook met okergele accessoires en een stukje muur okergeel. Heb al wel wat kleine dingetjes gekocht, maar wacht even tot na de 27e, als we weten of we een jongen of een meisje krijgen.
Oeehh wat een leuke spulletjes al! Ik hou van okergeel! Ik bedwing mezelf om nog even te wachten tot de geslachtsecho. 10 februari staat die nu gepland! Vandaag ook goede uitslag van de NIPT + nevenbevindingen gehad! Opgelucht. Na twee gezonde kindjes toch wel een dingetje ofzo...
Wij zijn voor 95% zeker van de namen. Jongensnaam had ik al en voor meisjesnamen een shortlist van ongeveer 5 namen haha! Die zijn het allemaal niet geworden Ik was aan het neuzen op een Amerikaanse site (onze kids hebben klassieke internationaal bekende namen) en daar stond bij: common sibling names, sisters and brothers. En bij de naam van onze dochter stond de meisjesnaam als eerste. En bij de naam van onze zoon stond de jongensnaam als eerste. Lekker origineel zijn we hè
Namen bedenken... Gaat hier nog een hele kluif worden. De namen die ik mooi vind, kraakt hij af. Gaat nog leuk worden...
Heeft nog iemand last van kortademigheid? Lang leve de hormonen zeg, even de trap op en neer een wasje draaien en kopje thee pakken en zit te 'hijgen' op de bank Merkte het op het werk al een tijdje (vpk met veel ten en vlieg werk) maar jeee thuis ook al, hopelijk gauw voorbij dit. Einde klaag modus
Hey ja het kan idd heb het bij de 1e ook gehad tenminste vermoeden kreeg toen uit voorzorg ab kuur... Maar 'tis ook iets wat bij mij hoort heb geloof ik een overactieve blaas en omdat mijn baarmoeder gekanteld ligt nog meer problemen.
Hier nog geen uitslag van de nipt, ma afspraak vk dus hoop dan wel uitslag. Wij wachten nog even met spulletjes kopen iig tot we redelijk zeker zijn van het geslacht Wel al wat dingetjes gekregen, zowel voor meisjes als voor jongens haha. Hier ook last van kortademigheid hijg hijg..... En sochtends enorme dorst altijd!!