ik ben ook zo benieuwd in juli of acupunctuur echt werkt! nicht van mijn man is eergister bevallen en die had ook acupunctuur gedaan en na de 3e behandeling is ze smiddags bevallen hoeft er niks mee te maken te hebben, maar ze was 38.2 dus wel aan de vroege kant
22 weken prik wil ik wel gaan halen denk ik. Vind het wel een beetje een eng idee, maar het gebeurd in andere landen al jaren en jaren, dus daar vertrouwen we dan maar op. @Pioenroos92 fijn dat de nipt goed was #geslachtsbepaling: ik laat hem gewoon op de 11de staan. Ze had alleen nog in de middag plek, en mijn man kan geen vrij krijgen zo kort dag. Dus dan m'n geduld maar even bewaren... Die weken zijn vast zo voorbij
Dat is wel heel fijn dat je dinsdag even mag spieken!! Succes morgen! Ik wil hem zeker doen, ik dacht dat je daarvoor naar het CB moet bellen....Maar waar kan je dat aanvragen?
Ik moet nog even navragen of dat voor mij zin heeft met de afweeronderdrukkende medicijnen. Griepvaccin werd al afgeraden vanwege de medicatie. Dus dit moet ik bij internist neerleggen. En ik heb vroeger al. kinkhoest gehad volgens mijn moeder, weet niet of dat verschil maakt. Bwuh moet nog een hoop vragen stellen...waar zijn mijn lijstjes
Ooo ik dacht al heb ik wat gemist Geen idee nog moet me er nog meer in verdiepen, vind het een enge gedachte he 'tis niet alleen de kinkhoest wat je ingespoten krijgt maar een coctail
Het is gewoon de dktp prik die babys normaal ook al binnen krijgen (4x in het 1e jaar) nu begint de baby in de buik al antistoffen zodat ze gelijk beschermd zijn ipv pas met 9wk na de 1 prik. Rivm heeft een duidelijke site hierover
I know vind het alleen een enge gedachte dat je als zwangere deze nu binnenkrijgt, mijn zoon is erg ziek geworden na de 1e prikken dus heb er gewoon wat angst aan overgehouden en nu we de keus ineens hebben om ons nu al te enten vind ik het gewoon wat lastig
BTW neig ik wel sterk om het wel te doen hoor maar ga me eerst nog even rustig inlezen, het geeft wel een goed gevoel dat ze dit al jaren doen in andere landen dus lijkt me wat dat betreft veilig maar toch dat ene kleine stemmetje ergens achter in m'n hoofd.... kon ik hem maar op mute zetten
Bedoelde 't ook niet om je over te halen hoor, twijfelde zelf ook even hoor, zit toch een fragiel mensje in je
Ik ga hem (voor 99% zeker) wel laten zetten. Ik heb kinkhoest gehad in groep 4 en het is echt een hele heftige ziekte. Helaas muteert het virus steeds dus ik ben ondanks inentingen én de ziekte nog niet immuun. op IG volgde ik een moeder waarvan haar baby kinkhoest had en dat was 24/7 bang zijn dat je baby bij de volgende hoestbui stikt. Niet live kunnen voeden maar via sonde. Zooo heftig Het was trouwens het 2e kindje van Lisa Wade (presentatrice van oa klokhuis)
Ik ga de prik ook halen. Advies gevraagd aan mijn baas (apotheker) En die adviseerde het wel echt te doen. Zelf ook ingelezen en lijkt me wel verstandig