Schoonmoeder wilde iets neutraals geven tegenover al t roze Durfde niet te zeggen dat ik zelf een roze vestje heb gekocht gister....
Wow, al een hele bolle buik Grappig dat iedereen zijn buik zo kan verschillen op dezelfde termijn ! Ik ben vandaag de roze doos gaan halen (België). Perfecte tutje !
Super schattig, al die kleertjes! Mijn buik maakte vroeg een groeispurt en staat nu alweer even 'stil'. Ik merk wel met bukken dat mn baarmoeder al vrij hoog zit, ruim boven mn navel want t gaat al iets minder soepel hahaha.
Even bijgelezen. Veel bijgepraat allemaal en ik zie mooie buikjes en schattige kleertjes voorbijkomen ❤️. Blijft toch bijzonder zo dit alles, echt heel leuk! Ik wilde graag (zie foto) bestellen, al 3 jaar ofzo . Maar nu is het uitverkocht!!!! Ik baal enorm....zul je altijd zien . Van mij even geen buikfoto. Misschien morgen. Ik zit op de bank geplakt na een drukke middag
Oh dat is echt jammer ja! Ik heb nog even voor je gekeken of ik die stof kon vinden (ik kan ook wel zo'n jurkje maken) maar ook die is helaas overal uitverkocht..
Ik heb trouwens ook nog genoeg mooie oudroze spullen liggen denk ik.. van die vestjes en winkeldoeken en gebreide mutsjes en pakjes.. ik wil gedeelte van oude voorraad schenken aan een stichting die kraamuitzetten maakt voor arme mensjes, maar als hier liefhebbers zijn mag dat ook
Allemaal mooie bolle buikjes al. Ik vind de tijd nu toch echt wel snel gaan hoor. Mag de 17 weken wiggle doen! Ben alweer grieperig, en begin het nu toch echt wel beu te worden dat snotteren en koortslip gebeuren. Ik wil lente!!!!! Hang alleen maar op de bank, en heb gewoon geen energie. Komt wel weer goed, maar nu is het gewoon even lekker om te zaniken
Oh bah dat is niks.. Beterschap! Ik heb ook al vanaf vrijdag zieke kinderen.. Eerst de jongste en sinds gisteren ook de oudste.. Koorts.. Spugen.. Hangen.. En vandaag zelf ook keelpijn maar ik hoop ECHT dat het niet doorzet, want we gaan dit weekend weg met de familie.. Ik ga ook even kritisch kijken naar welke spullen ik echt nodig heb en wat er weg kan.. De jongens zijn van verschillende seizoenen dus veel dingen heb ik ook dubbel. En wil wat accessoires in een andere kleur in de babykamer dus daar kunnen ook wat dingetjes van weg..
Oja en ik ben begonnen aan een lijstje voor kraamcadeautjes, aangezien het heeel moeilijk is voor een 3e jongen dacht ik; ik begin maar vast! Hahah Tips zijn welkom!
Wat lief dat je even voor me gekeken hebt!! @CupCake88 ! ❤️ Mocht je de stof nog tegenkomen dan laat maar weten. Dan wil ik er graag iets voor geven . Balen van de griep @belliebel! Maar rustig aan doen. Meer kun je niet doen denk ik. Hoop dat je er snel vanaf bent! Voor de liefhebbers van die bibsspenen. Op website van foto worden ze met korting verkocht. Ik heb er 4 besteld .
Ik heb even screenshots gemaakt, er staan ook nog cadeaubonnen op van Hema, prenatal en wat winkels hier uit de buurt.
Leuke lijstjes! En dank voor de inspiratie, want ik vind het ook heel lastig voor een derde jongen! Grappig trouwens, hier ook Weleda en waterwipes gebruiker
Ook wasbare luiers? Ik heb daar nog zoveel van, dat het me echt veel geld gaat besparen voor deze baby!