Heerlijk die vakantie praat! Nu krijg ik nog meer zin in de zomer/voorjaar @NienkeB super fijn dat de 20weken echo goed was!! Pff ik begin die echo toch wel steeds spannender te vinden. Aftellen naar volgende week en duimen dat alles weer goed is
@NienkeB fijn dat de echo goed was! Wij mogen vrijdag ❤️ Wij willen misschien als alles goed gaat met de baby en hij komt een beetje op tijd (niet zoals zijn broer met bijna 42 weken) de laatste week van de zomervakantie nog een paar daagjes weg. Maar dat gaan we pas kort van tevoren boeken en kijken wat er nog beschikbaar is. Gewoon een vakantiepark in Nederland of hooguit België. We gaan eind april nog een weekje naar Kreta dus we gaan zowieso nog even naar de zon. Lekker vooruitzicht, dan ben ik rond de 30 weken dus hopelijk gaat alles dan nog goed
Ik denk dat bij mijn de 20 weken echo pas volgende controle zal zijn.. Heb volgende week ook afspraak bij de gyn op 18+2 dagen en daarna kon de assistente niet vroeger inplannen. Dus hoop stiekem dat ze volgende week ook al wat uitgebreider kijkt! Had ook graag nog eventjes op vakantie geweest voor de baby er is, maar vind niet echt iets wat te doen is qua prijs eigenlijk, dus tips altijd welkom!
Fijn dat alles goed was! wat betreft vakanties, wij vertrekken vrijdag op wintersport. Heb vandaag last minute nog een (mannen) skibroek gescoord, die vallen lekker over je buik en een ski jas. Ik ga zelf niet skiën maar ik wil wel in de sneeuw kunnen spelen! Lekker met de hele familie dus genoeg gezelligheid
jaaa ik zag het ook idd! alleen ik hou me nog steeds in, volgende week 9 maandenbeurs en dan mag ik losssss hahaha
Hey lady's fijn die goeie echo's!! Voelen jullie de kleintjes al goed bewegen? Hier beetje rot gevoel!! Baal hoe de verloskundige haar werk doet.... Kort gezegd voelde me niet serieus genomen en naar lang aandringen mocht ik na de gyn gister daar kwam dus uit dat ik in m'n recht stond en er wat dingen mis zijn gelopen bij e verloskundige.. Heb m'n verhaal gedaan en gezegd hoe ik me voel maar voel me nog niet echt gehoord door m'n eigen verloskundige.. Ik wil graag bij de gyn blijven (iig 3 controles nog daar ivm metingen maar als het daarna goed is zou ik in principe weer na de 1e lijn gaan) hebben jullie hier ervaring mee? Volgende week weer controle gyn dus ga het dan bij haar aankaarten
Jeetje wat naar... ik zou ook geen vertrouwen meer hebben in die verloskundige als daar dingen mis zijn gegaan... fijn dat het bij de gyn wel goed gaat! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar kun je niet overstappen naar een andere verloskundige? Vaak werkt er wel meer dan een bij een praktijk?
@Leooonie nou wat rot dat je je zo voelt Kun je inderdaad niet overstappen? Heel wat anders.. Kennen jullie dat gevoel dat je uit de naam bent en helemaal een WOW gevoel heb Serieus ik dacht dus we een naam hadden. Tot gisteren! Ik zag de naam en dacht gelijk JAAAAA! Mijn man ziet de naam ook wel zitten (gelukkig). Hij is alleen nog niet door het dolle. Maar ik denk ook niet dat gaat gebeuren bij een naam Zijn jullie er al helemaal uit? Of nog meningsverschillen?