Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NienkeB, 4 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @Leooonie begrijpelijk dat je er dan niet zoveel vertrouwen meer in hebt. Ik ben benieuwd naar wat de gyn zegt. Voel je je verder wel oké?

@hier het idee dat m'n buik een flinke groeispurt maakt. Mijn bekken en banden doen zoveel pijn gister, vannacht en vandaag overdag. Elke stap doet zeer, het voelt alsof ik door een flinke tampeloeris van achter ben genomen:eek::roflmao: (sorry voor de scheve nekken:p)

Bijgevoegde bestanden:

Secretangel, Anonima257, Leooonie en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Die naam gaat hier echt nog een ding worden vrees ik. Bij de oudste hadden we dat wow effect ook en waren er toen meteen over uit dat dat hem werd. Bij de tweede hadden we niet het wow effect, maar was het meteen duidelijk dat we die naam beide erg leuk vonden. Bij de derde moest ik echt aan de naam wennen. Duurde echt een week of 6 dat ik dacht: ja, dit is de naam.

En nu... Mijn hemel, het is dat ik nog even zwanger mag zijn, anders wordt het een naamloos kind. Heb wel genoeg ideeën genoemd, maar nog niet het wauw effect of het idee dit is wel een kanshebber. Zei voor de grap tegen m'n man (die als 2e naam Christian heeft): denk maarniet zat we de Christina of Christiana gaan noemen... Never gonna happen...

Zegt hij doodleuk: nou ik vind Christina anders best leuk! Jaaaa daaaaaaaag:eek:

Anonima257 en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  3. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahaha Christina jaa daaag:roflmao: Gelukkig hebben we nog even de tijd he. Hopelijk komt het wow effect nog bij je:thumup:

4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Klein vraagje voor degenen die er openlijk over willen zijn ;)
    Hoeveel zijn jullie al bijgekomen bij deze zwangerschap? Ik heb mij vandaag gewogen en ik ben 3 kilo bijgekomen. Is dit een normale gewichtstoename?
    Aangezien het mijn 1 ste echte zwangerschap is, twijfel ik over alles :oops:

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  5. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hier zijn er al welgeteld 0 namen gevallen. Totaaaaal nog niet mee bezig :D

6. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Uhm eerlijk? Ik durf nog niet te wegen:oops: Morgen naar de verloskundige en dan daar weer wegen. Ik denk dat ik totaal zo'n 5 a 6 kilo ben aangekomen. 3 kilo is niet veel maar echt dat is zo per persoon verschillend! Je hoeft nergens over te twijfelen hoor. Als je ergens mee zit gewoon vragen:thumup:

@namen: ben je er bewust nog niet mee bezig of?

Jolo vindt dit leuk.
  7. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Tgoh, geen idee of het bewust is of niet eigenlijk. Ik denk meer omdat ik het zooooo ontzettend moeilijk vind om namen te kiezen, dat ik het uitstel ofzo... :o:

En een groot deel zal ook wel zelfbescherming zijn. Dat het dan ''echt'' is terwijl ik nog zoveel schrik heb dat ze ons meisje van ons afpakken. Ja, moeilijk gevoel om uit te leggen eigenlijk :oops:

Het gevoel is er gewoon nog niet om nu al een naam te kiezen voor ons wondertje. Eerst zien dat ik van mijn schrik af geraak en kan genieten alvorens we een naam beginnen kiezen.

8. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ahh dat begrijp ik enigszins wel. Jullie hebben zo lang op dit bijzondere wondertje gewacht! Ik wil je even een hele dikke digitale knuffel geven! Er is nog tijd zat voor een naam meis! Eerst maar even volop proberen te genieten:thumup:

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Qua gewicht... Het zal echt verschillen per persoon. Ik ben bij de eerste zwangerschap 10 kg aangekomen (wat volgensmij vrij normaal is), bij de 2e en 3e maar 4 kilo... Maar ik was dan ook erg afgevallen door misselijkheid/overgeven.

Deze x zal het denk ik net zoals de vorige 2 x zijn. De laatste afspraak hij de vk stond de teller nog op - 2 kg

10. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Lief dankjewel ! ❤

11. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Heb je deze zwangerschap ook veel last gehad van de misselijkheid/overgeven?

Ik ben wel vlak voor ik zwanger werd nog 2 kilo afgevallen dmv bodystyle.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ben wel supermisselijk geweest, maar overgeven heb ik dit x niet gehad. Net maar een pizza de oven ingeschoven, hadden vroeg gegeten vandaag, en kreeg nu alweer trek:roflmao:

NienkeB vindt dit leuk.
  13. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Stuur maar een lekker stukje pizza door via het forum! :rolleyes:

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Alstuuuu:p:D

Jolo vindt dit leuk.
  15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Oh jeetje das wel naar! Snap dat je graag bij de gyn wilt blijven. En overstappen naar een andere VK praktijk?

Wij zijn er ook al wel uit! Alleen de 2e naam nog niet helemaal. Mannen reageren vaak sws wel wat minder enthousiast :p

Mooie buik! Super vervelend van je bekken en banden. Tampeloeris, dat woord gebruik ik ook wel eens:roflmao::roflmao:
    Enne, de naam Christina... Mag ik ff een teiltje?:|

Geen idee hoeveel ik aan ben gekomen. Ik sta bewust niet op de weegschaal en gelukkig zeurt de vk er tnt ook niet over. Ben nogal gevoelig omtrent alles wat met mn lijf te maken heeft en wil de triggers die er voor kunnen zorgen dat ik weer in een eetstoornis beland graag vermijden:oops:

16. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    @Jolo de teller staat bij mij nu op -1, maar ik heb overgewicht en ben nu juist gezonder gaan doen en eet kleine beetjes omdat ik gewoon niet meer op krijg, gevolg is dat ik afval. Bij de eerste ben ik 7 kg aangekomen en dat is vrij weinig. Nu 2kg is heel normal!

@Liana84 dikke knuffel! Kan snappen dat je je dan liever niet wilt wegen, vooral ook niet mee bezig zijn dan en lekker genieten van je babybuik!

@Pioenroos92 herkenbaar idd! We hebben wel een naam die ik heel leuk vind en mijn man ook, maar wel minder wow! Dan bij de eerste :roflmao:

@Leooonie jeetjr wat verrot zeg... waar deed ze moeilijk over dan? Kan snappen dat je je dan niet meer prettig voelt. Bij een vk moet je je wel op je gemak voelen, het is allemaal zo persoonlijk. Kan je niet met 1 vd anderen in de praktijk praten over hoe je je voelt?

@belliebel jaaaa prachtige buik!!!!! Groeit mooi!

Pioenroos92 en Liana84 vinden dit leuk.
  17. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @NienkeB Super dat je nu zo gezond bezig bent ! De teller kon bij mij sowieso niet echt in min gaan en zou ook ongezond geweest zijn, want mijn startgewicht was 54,5 kg :p Nu dus 57,5 kg. Ik ben 1,65 meter.
    Maar ik ben nu echt van een week tijd + 1 kg gegaan en vond dat best vreemd o_O

Liana84 vindt dit leuk.
  18. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    :$
    Hahaha jaaa dat snap ik idd! Ik ben 100+ En 1.80, dus hoe minder ik aankom hoe beter :D moet natuurlijk wel genoeg eten en dat doe ik ook, maar ik ben iig ook erg bezig met de weegschaal :|

met Q was ik dus maar 7 kg aangekomen en 2 weken na de geboorte was ik lichter dan voor ik zwanger werd, dus dat proberen we nu weer :$

Liana84 en ptries vinden dit leuk.
  19. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Herkenbaar hiet ook 100+ en 195cm, nu 4 erbij, bij J maar 8 kg totaal (en had een zoon van bijna 5kg in m'n buik :roflmao:) na die tijd zo weer kwijt. Vind 't wel lastig want ik was 22 kg afgevallen voor k zwanger was door sport en gezonde voeding, stomme weegschaal ook;) Maar ik laat het 'n beetje los als ik maar een beetje op de voeding blijf letten met her en der een uitspatting blijf 't dit keer hopelijk ook beperkt :oops:

NienkeB en Liana84 vinden dit leuk.
  20. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Qua naam, ik vind F.elien erg mooi, maar manlief moet daar erg aan wennen.... Maar hij kan zelf niks leuks bedenken.
    En dan nog een 2e naam:eek: S.arah, S.anne kwam zoonlief mee dus miss wel. Leuk als 2e naam. Zijn 2e naam is S.em

Pioenroos92 en NienkeB vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina