Ik heb stiekem al wat berekend wanneer ik met verlof ga Moeten 1 week verplicht voor de bevalling sowieso dus dat is gerekend op 25/7, maar heb misschien net genoeg verlof om op 11/7 met verlof te kunnen! Dan ben ik 37 weken!
♡ Uitgerekend 12 t/m 31 juli 2020 ♡ 12 juli ♡ NienkeB - 30 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Woef2019 - 31 jaar - 3e kindje ♡ CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ♡ Jolo - 29 jaar - 1e kindje 17 juli ♡ Liana84 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Enigma - 37 jaar - 1e kindje ♡ Silvia1980 - 39 jaar - 4e kindje 18 juli ♡ Ptries - 33 jaar - 2e kindje ♡ Pioenroos92 - 28 jaar - 3e kindje 19 juli ♡ Popje2015 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Boju - 30 jaar - 1e kindje 20 juli ♡ Anonima257- 28 jaar - 2e kindje ♡ Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje 22 juli ♡ Belliebel - 32 jaar - 4e kindje 23 juli ♡ Leooonie - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ♡ Zus9 - 30 jaar - 3e kindje 28 juli ♡ BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje 30 juli ♡ Secretangel - 36 jaar - 3e kindje ♡ Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje 31 juli ♡ PoefToef - 30 jaar - 2e kindje ♡ Nyphele - 30 jaar - 3e kindje ♡♡♡ jongen (9) meisje (9) verrassing (3) ♡♡♡ Afspraken: Maart 10 maart - Zus9 - centering pregnancy + controle vk 10 maart - Woef2019 - controle vk 11 maart - BlauwBloempje - 20 weken echo 15 maart - Secretangel -SEO 16 maart - Liana - Controle VK 16 maart - PoefToef- SEO 16 maart - jesje88 - controle vk 17 maart - Jesje88 - 20 weken echo 16 maart - belliebel - controle gyn 17 maart - NienkeB - controle vk 18 maart - Pioenroos92 - controle vk 23 maart - Cupcake88 - controle vk 26 maart - Nyphele - 20wk echo gyn 26 maart - Jolo - 24 W echo 30 maart - NienkeB - kinkhoest vaccinatie 30 maart - Liana84 - haptonomie 31 maart - Zus9 - centering pregnancy + controle vk 31 maart - belliebel - controle vk April 2 april - Jolo - 25 W pretecho 3/4d 6 april - Ptries - controle vk 7 april - Liana84 - kinkhoest vaccinatie 21 april - Zus9 - centering pregnancy + controle vk 23 april - Jolo - 28W echo 23 april - Ptries - groeiecho+4dpretecho+controle vk 28 april - Nyphele - controle gyn Mei 5 mei - Zus9 - centering pregnancy + controle vk 14 mei - Nyphele - controle gyn 14 mei - Belliebel - 30 wk echo 22 mei - Jolo - 32W echo Juni 18 juni - Jolo - 36W echo Juli 2 juli - Jolo - 38W echo ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Orchidea☆Tijm86☆Ananas13☆bloem4☆Yasgok @Zus9 & @woef2019 : Succes vandaag!
Oh wat moeten jullie lang door! Is dat verplicht in België? Hier is het met 34 of 36 weken. Ik kies voor 34 weken dus ben 1 juni al klaar
@BlauwBloempje hartstikke logisch toch, dat de houding van de kleine je nerveus maakt. Hopelijk doet de kleine met de 20 wkn echo de beentjes wel even uit elkaar
In sommige sectors moet je al vroeger verplicht thuis blijven, maar mijn job kan zich aanpassen naar mij dus mag ik eigenlijk door doen tot 39 weken... Op zich wel ok, zo verlies ik geen loon al tot dan. Zeker goed met het huwelijk erna Maar ik heb heel veel last van mijn bekken (al sinds zwangerschap van de jongste die ondertussen bijna 9 jaar is), dus ik heb eens opgeteld hoeveel verlof ik nog staan had en zo ik ik ongeveer aan 2 weken en kan ik op 37 weken thuis zitten.
Je moet minstens 1 week op voorhand op bevallingsverlof gaan, maar je mag ook al max 6 weken ervoor je bevallingsverlof beginnen opnemen. Het nadeel is dan dat je na je bevalling minder verlof hebt staan, want dat wordt hier dan van afgetrokken. In totaal heb je 15 weken. Dus als je zegt 'ik neem al 6 weken op voorhand', dan heb je nog maar 9 weken nadien. Vandaar dat de meesten dan ook (indien mogelijk en als je sector dat toelaat) het zo lang mogelijk uitstellen. Dan heb je bv 1 week van tevoren bevallingsverlof en daarna nog de volle 14 weken om van je kindje te genieten. Als het op tijd komt natuurlijk
Haha had ik ook! Donderdag meting en vrijdsg 20 weken echo gehad daardoor zagen we dat ie gedraaid was van koppie beneden naar beentjes beneden wanneer heb je weer meting? Ik eind maart en dan hopelijk laatste keer
Jemig zolang door werken!! Dat red ik niet hoor  ik ga 6 weken eerder... Werk in de zorg. Momenteel thuis ivm m'n rug hoop dat het snel beter gaat vreselijk In nl heb je totaal 16 weken, 6 weken voor is minimaal 10 weken na de bevalling vrij, beval je een week later heb je dus geluk....
vanmorgen controle gehad en ik had een cheerleader als vk haha Je doet het super goed, ga zo door, je doet het fantastisch! controle was dus goed inmiddels ook de groei echo's met 28 en 32 weken ingepland. de agenda stond helaas nog niet open voor die van 36 weken. Nu nog een afspraak maken voor de kinkhoestprik.
Haha, nou ik hoop dat wij ook zoiets te zien krijgen! Over vier weken hebben we nog een meting (begin april als ik het goed heb), en als het goed is is dat dan ook de laatste. Daarna alleen nog een heleboel echo’s.
Ik ga 4 weken van te voren! Heb nog veel vakantiedagen dus neem nog 4 weken na de tijd op begin dan 2 november weer! mocht ik halsoverkop toch 6 weken van te voren moeten, dan neem ik alsnog op tot 2 november extra
Ik ben net voor mezelf begonnen (naast een WW uitkering) dus ik moet nog even kijken hoe dat precies gaat... ik kijk hoe lang ik me goed voel. Daarnaast heb ik vanaf 1 november kdv geregeld. Nu heb ik sinds kort een eigen kantoortje dus daar kan de baby ook nog mee naar toe. Misschien ga ik dan ook het kdv gefaseerd doen.
Wordt je niet doorbetaald tijdens verlof?? Of krijg je minder? hier is het gewoon 100% salaris.. nu heb ik zelfs het geluk dat ik 400 euro extra krijg tijdens verlof per maand, omdat ik nu 1 dag in de week ouderschapsverlof heb wat dan wordt opgeheven tijdelijk
Wat apart dat er zo'n verschil in zit zeg! Ik ga 4 juni met verlof en begin eind oktober pas weer. Kijk er nu al naar uit
Wat een verschil in verlof allemaal! Ik ga 12 juni met verlof, 6 weken van te voren. Werk in de zorg, dus langer doorwerken is ook echt geen optie. Daarna dus nog 10 weken over, maar ik plak er 3 weken vakantie, 4 weken overuren en een maand onbetaald verlof aan vast. Dus ik ben van plan om pas 1 januari weer te beginnen Baby en ik zijn vanavond weer goedgekeurd. Bloeddruk wel wat laag en daar heb ik geregeld ook wel last van, vooral op mijn werk. Maar verder heb ik weinig te klagen qua kwalen!