Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NienkeB, 4 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Alle controles in Twente voor zwangeren tussen 16- 27 weken zijn afgezegd tenzij er noodzaak is o_Oo_O:cry::cry:

2. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    In het hele land is dat geloof ik, hier ook iig!

3. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Hier zijn nog wel controles, maar ze worden zo kort mogelijk gehouden en je wordt verzocht om alleen te komen bij de verloskundige. Van de gyn heb ik nog niks gehoord, ik neem aan dat dat gewoon doorgaat.

4. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    In de brief Las ik, als het telefonisch kan dan dat anders gaat je afspraak wel door. Maar dat verschilt dan denk ik ook per regio
    Ik moet dondersag na de gyn voor m'n laatste meting dus neem aan dat deze ook gewoon door gaat.

5. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Val jij onder geboorte zorg salland @NienkeB?

6. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Nee volgens mij niet :) wij kregen mail en mijn praktijk heeft dit op Facebook gezet

Bijgevoegde bestanden:

7. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nog geen bericht gehad hier, maar mijn vokgende controle staat ook pas 6 april

8. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Ja is vergelijkbaar als bij ons in apeldoorn/Deventer

9. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vk belde net, tussen controles doen ze deze maand niet meer tenzij nood of spoed.
    Dus alle afspraken worden 2 wk verzet, kan mijn controle mooi tegelijk bij de groei en 4d echo die al gecombineerd waren:thumup:

10. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Hier gaan individuele afspraken nog wel door, mits je inderdaad geen klachten hebt. Ook moet je alleen komen. Centering pregnancy is in elk geval tot het einde van de maand gecanceld.

11. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    ik vind t nog wel een dingejte hahaha

het is dat ik hem goed voel.. maar al 4 weken geen check gehad nu en dan dus minimaal nog 2/3 weken wachten.. vind ik best heel lang

12. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Ja dat is ook wel lang! Gelukkig voel je hem goed. Hier ook veel beweging en dat stelt mij wel gerust in elk geval. Komt vast goed, wij slaan ons hier wel doorheen! En vooralsnog lijkt het virus niet de placenta te passeren, dus hoeven onze baby's er niks van mee te krijgen. Daar ga ik voor het gemak maar even vanuit, want anders maak je jezelf echt helemaal gek.

Pioenroos92 vindt dit leuk.
  13. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Voelen is goed :thumup:

14. Jesje88

Jesje88 Actief lid

28 apr 2019
    385
    556
    93
    Vrouw
    Ook bij mij de controle verzet. Was toch alleen gewicht, bloeddruk en hartje luisteren. Dinsdag de 20 weken echo gaat wel door en gelukkig mag manlief mee mits hij geen klachten heeft. In de brief die ik had gekregen staat namelijk dat ik alleen zou moeten komen en dat ik dan maar moet videobellen... Vind ik zelf helemaal niet fijn en gelukkig mag manlief lekker mee!:)

ptries en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  15. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Ik denk het wel hoor, anders had je wel iets van je gyn gehoord. Sowieso gaan bij medische noodzaak de controles wel door. Hier zijn het alleen de verloskundigen die de dienstverlening aanpassen.

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Mijn afspraak morgen ochtend zal ook wel niet doorgaan. Stond op de site van mijn VK ook een bericht. Zal dan ook nog wel gebeld worden. Vind het ook wel balen, maar goed het is niet anders.

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Als je het over de duivel hebt. Ben een uur geleden gebeld door de VK. Besproken hoe het gaat en of ik de Kinkhoestvaccinatie al gepland heb. Ze gaat voor mij een afspraak inplannen in het zkh voor rond de 30 weken, om het over de bevalling te hebben. 14 april pas weer afspraak. Bij zorgen/twijfels natuurlijk eerder bellen. Vind het maar niks zo, maar het is niet anders....

18. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Jeetje dat controles niet doorgaan vind ik toch wel een dingetje...

Vandaag alleen naar de 20 weken echo geweest. M'n man had keelpijn. Erg jammer dat hij niet mee kon, maar gelukkig was alles goed. Was weer zo gaaf om haar te zien.

Hier morgen een spannend medisch dagje voor m'n oudste dochter. Ben blij als die dag voorbij is. Nu maar eens proberen m'n hoofd stil te krijgen en proberen te slapen, terwijl m'n baby er op los feest.

Leooonie vindt dit leuk.
  19. woef2019

woef2019 Actief lid

7 nov 2019
    321
    629
    93
    Vrouw
    Hier ook ja! Nu heb ik het geluk gehad dat ik afgelopen dinsdag nog een controle heb gedaan met 22 weken. Volgende gaat bij sowieso door vanwege het moeten prikken op rhesus antistoffen.

overigens moet ik ook steeds denken aan de vrouwen die nu bevallen, ik lees allerlei verhalen over complete thuisisolatie zonder kraamvisite en het lijkt me heftig om een periode zo te beginnen. Daarnaast ook de angst voor besmetting... ik hoop en ik denk dat als wij aan de beurt zijn het een stuk rustiger is en de restricties zijn opgeheven!

Bijgevoegde bestanden:

20. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou he! Zo bizar allemaal:(

Deel Deze Pagina