Trekt iedereen het nog met het hele corona virus? Hier dag 3, 3 kinderen "les geven", en ik vind het best pittig allemaal. Om de haverklap staan er vriendjes aan de deur. Of een pakketdienst die uitgevonden heeft dat ik toch wel erg vaak thuis ben... Vandaag een dagje de bel uit
Oeff klinkt druk bij je! Ondanks de anderhalve meter afstand Wat voor leuks ga je doen vandaag? @20wekenecho's heel fijn al die goede echo's! Super hoor @woef2019 heeeel leuk pakje! Waar is het van? @Buik.. Hier al een aardige toeter Ik verwijder de foto straks weer hoor
Wat een mooie buik ! ❤ Hier gaat iemand binnen de familie van mijn vriend een fotoshoot houden van mij binnen een paar weken met 2 doeken. 1 doek is goed rekbaar en het is de bedoeling dat ik dan voorover leun en dat mijn vriend het doek dan tegenhoudt zeg maar. Dan gaan alle vormen mooi zichtbaar zijn De andere doek is meer bruikbaar als ik bv op de grond zit en dan met het doek rondom mij om ook de vormen weer te accentueren.
Hier net bericht gekregen dat de dringende en noodzakelijke afspraken nog doorgaan en daaronder hoort ook de zwangerschapsopvolging. Volgende week gewoon dus mijn 24 weken echo oef (tenzij het toch nog plots zou veranderen).
Oeeehh we hebben misschien wel De naam❤️❤️ N.ienke S. aar/S. ara/S. anne.... 2e naam nog niet zeker F. eline en M. ilou vinden we ook erg mooi, manlief feline alleen niet zo, maar went er al wel aan. N.ienke hoeven we allebei niet aan t wennen in elk geval
Nou idd wat een ellende. Man werkt thuis omdat ie hoest. Ik mag werken zolang ik fit ben. Werk in de kinderopvang en dat gaat natuurlijk gewoon door. Voor de kids hebben we thuiswerkpakketjes gekregen met taakjes die ze moeten doen. De juf belt vandaag of morgen om met de kids te praten. Ik vind het ook maar niks en ben erg bang om weer een depressie in te glijden. Denk dat dit langer gaat duren dan 3 weken en ben een beetje bang dat een totale lockdown er ook nog wel gaat komen.
Langer dan drie weken kunnen we denk ik wel vanuit gaan. Die lockdown weet ik eigenlijk niet... als ik het zo in de kranten lees lijkt het niet zo veel toe te voegen. Maar misschien verandert dat ook wel weer. Ach, het enige wat we kunnen doen is goed voor onszelf zorgen en voorzichtig blijven als we naar buiten gaan. Afstand houden, niet aan je gezicht zitten en je handen wassen. Gedoe met boodschappen doen geeft het wel, en de weekenden worden een beetje saai zo.
Er zijn idd geluiden dat de totale lockdown niet zoveel toevoegt en ik ben er ook geen voorstander van. We zullen zien hoe het loopt. Vind het nu nog wel te doen, maar denk dat ik dat over een week niet meer zo heb. Vind het erg pittig met 2 energieke 4,5 jarigen
@Liana84 ah meis ik snap je niet fijn die angst! Hopelijk vinden we onze weg hier een beetje in! Ik ga vanaf vandaag weer voor 3 uur pd aan het werk ivm rug, ben blij weer wat te kunnen doen! Hopelijk houd ik het vol met m'n rug!
Hier een meelezer. Als iedereen zich aan de spelregels houdt qua sociale contacten zou het te doen moeten zijn. Gebeurt dat onvoldoende dan vrees ik die lockdown wel.
Ja dat weet ik. Volg het nieuws op de voet. Maar er zijn veel mensen die zich NIET aan de regels houden en daar kan ik niet zoveel aan veranderen.
Ja ik hoop het ook. Laat de mensen zich ook ajb aan de social distancing houden. Anders gaan er nog veel meer mensen dood en hebben we geen keus in wel of geen lockdown. Fijn dat je weer wat aan het werk kunt. Ik werk zelf in de kinderopvang, dus ben ook gewoon op de werkvloer zolang ik geen klachten heb.
Ja fijn als je iets kunt betekenen hé! Ik heb helaas weer veel pijn maar m'n fysio heeft me extra oefeningen doorgestuurd en door de 3uurs zorg miss minder belasting we gaan het zien, je wilt je normaal gesproken al niet ziek melden maar nu helemaal niet.... Mij afspraken bij de gyn gaan ook niet door werd toenstraks gebeld, alleen telefonisch consult. Zitten jullie nog in de app dames??
Echt niet leuk dat je weer zoveel pijn hebt. Hopelijk werken de extra oefeningen. Natuurlijk wil je je niet ziek melden, maar je moet ook aan jezelf denken. We hebben de app groep nog ja