Zit vast helemaal goed!! Kan ook idd meer vruchtwater hebben dat buik groter is! Hier dus een grote baby en ook veel vruchtwater
@ptries aaah superleuk! Krijg meteen zin om te gaan knutselen haha. Hier schijn ik ook veel vruchtwater te hebben. De afgelopen x bij de vk zei ze dan ook dat de buik zo mooi soepel is... Ik kan het me niet meer herinneren van de andere keren. Vanmorgen vroeg een klein meisje wat haar bed onder had gespuugd. Manlief haar bed verschoond, ik haar onder de douche gezet. Daarna heeft ze bij ons nog lekker tot 9 uur in bed geslapen. Nu ben ik ook niet helemaal lekker, maar bib zit dan ook rond m'n navel te pureren en zit erg hoog vandaag. Vandaag maar eens een dagje "ik doe lekker helemaal niks".
Oeps, ik kreeg geen meldingen meer! En met alle drukte hier ben ik ook een beetje afwezig geweest... we hebben een vrij grote tuin en die heeft in het voorjaar flink wat aandacht nodig. Maar: deel dat we op orde hebben ligt er inmiddels weer netjes bij. Nu de rest nog... Wat fijn al die goede meetresultaten meiden! En al die ronde buiken... ik groei aan alle kanten hard, voel me soms net een vliegdekschip! Alles steekt aan alle kanten uit... Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de suikertest en gelukkig alles in orde. Daarna door voor een echo en de kleine man heeft even gezwaaid en vrolijk in de echokop geschopt hij is nu wel gedraaid en ligt soort van dubbelgevouwen met zijn kont voor de uitgang en de rest naar boven. Lekker ding
♡ Uitgerekend 12 t/m 31 juli 2020 ♡ 12 juli ♡ NienkeB - 30 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Woef2019 - 31 jaar - 3e kindje ♡ CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ♡ Jolo - 29 jaar - 1e kindje 17 juli ♡ Liana84 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Enigma - 37 jaar - 1e kindje ♡ Silvia1980 - 39 jaar - 4e kindje 18 juli ♡ Ptries - 33 jaar - 2e kindje ♡ Pioenroos92 - 28 jaar - 3e kindje 19 juli ♡ Popje2015 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Boju - 30 jaar - 1e kindje 20 juli ♡ Anonima257- 28 jaar - 2e kindje ♡ Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje 22 juli ♡ Belliebel - 32 jaar - 4e kindje 23 juli ♡ Leooonie - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ♡ Zus9 - 30 jaar - 3e kindje 28 juli ♡ BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje 30 juli ♡ Secretangel - 36 jaar - 3e kindje ♡ Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje 31 juli ♡ PoefToef - 30 jaar - 2e kindje ♡ Nyphele - 30 jaar - 3e kindje ♡♡♡ jongen (10) meisje (9) verrassing (2) ♡♡♡ Afspraken: April 20 april - CupCake88 - 28w groeiecho + controle 21 april - Nyphele - Nuchtere glucosemeting 21 april - Zus9 - suikertest 23 april - Jolo - 28W echo 23 april - Ptries - groeiecho+4dpretecho+controle vk 23 april - Yellowbirdie - groeiecho 27 april - Yellowbirdie - bloedprikken antistoffen 28 april - Nyphele - controle gyn 28 april - Liana84 - belafspraak psychiater 28 april - Belliebel - controle vk 29 april - Zus9 - controle vk 30 april - Liana84 - belafspraak maatschappelijk werkster Mei 5 mei - jesje88 - controle vk + bloedprikken antistoffen 7 mei - Yellowbirdie - controle gyn 7 mei - Liana84 - controle VK 7 mei - BlauwBloempje - controle gyn 13 mei - NienkeB - 32 weken echo 14 mei - Nyphele - controle gyn 14 mei - Belliebel - 30 wk echo 20 mei - Woef2019 - 32w groei echo 22 mei - Jolo - 32W echo 25 mei - Yellowbirdie - kinkhoestvaccinatie Juni 15 juni - Woef2019 - 36w groei echo 18 juni - Jolo - 36W echo Juli 2 juli - Jolo - 38W echo ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Orchidea☆Tijm86☆Ananas13☆bloem4☆Yasgok
♡ Uitgerekend 12 t/m 31 juli 2020 ♡ 12 juli ♡ NienkeB - 30 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Woef2019 - 31 jaar - 3e kindje ♡ CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli ♡ Jolo - 29 jaar - 1e kindje 17 juli ♡ Liana84 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Enigma - 37 jaar - 1e kindje ♡ Silvia1980 - 39 jaar - 4e kindje 18 juli ♡ Ptries - 33 jaar - 2e kindje ♡ Pioenroos92 - 28 jaar - 3e kindje 19 juli ♡ Popje2015 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Boju - 30 jaar - 1e kindje 20 juli ♡ Anonima257- 28 jaar - 2e kindje ♡ Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje 22 juli ♡ Belliebel - 32 jaar - 4e kindje 23 juli ♡ Leooonie - 32 jaar - 2e kindje 25 juli ♡ Zus9 - 30 jaar - 3e kindje 28 juli ♡ BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje 30 juli ♡ Secretangel - 36 jaar - 3e kindje ♡ Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje 31 juli ♡ PoefToef - 30 jaar - 2e kindje ♡ Nyphele - 30 jaar - 3e kindje ♡♡♡ jongen (10) meisje (9) verrassing (2) ♡♡♡ Afspraken: April 20 april - CupCake88 - 28w groeiecho + controle 21 april - Nyphele - Nuchtere glucosemeting 21 april - Zus9 - suikertest 23 april - Jolo - 28W echo 23 april - Ptries - groeiecho+4dpretecho+controle vk 23 april - Yellowbirdie - groeiecho 27 april - Yellowbirdie - bloedprikken antistoffen 28 april - Nyphele - controle gyn 28 april - Liana84 - belafspraak psychiater 28 april - Belliebel - controle vk 28 april - jesje88 - controle vk + bloedprikken antistoffen 29 april - Zus9 - controle vk 30 april - Liana84 - belafspraak maatschappelijk werkster Mei 7 mei - Yellowbirdie - controle gyn 7 mei - Liana84 - controle VK 7 mei - BlauwBloempje - controle gyn 13 mei - NienkeB - 32 weken echo 14 mei - Nyphele - controle gyn 14 mei - Belliebel - 30 wk echo 20 mei - Woef2019 - 32w groei echo 22 mei - Jolo - 32W echo 25 mei - Yellowbirdie - kinkhoestvaccinatie Juni 15 juni - Woef2019 - 36w groei echo 18 juni - Jolo - 36W echo Juli 2 juli - Jolo - 38W echo ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Orchidea☆Tijm86☆Ananas13☆bloem4☆Yasgok
@BlauwBloempje : Fijn dat alles in orde was! Weer een zorg minder! Vanochtend ook een nuchtere bloedafname gehad ivm suiker, moet volgende week dinsdag voor een volgende controle bij de gyn en zal dan de uitslag ook wel horen. Maak me er niet echt zorgen over.
Hoe gaat het met jullie allemaal? komen we de corona tijd nog een beetje door? Ik hoop dat in juli er nog meer versoepelingen zijn
Hier gaat het allemaal goed! Alleen sinds gisteravond veel buikpijn onderin. Continu zeurend gevoel en hele buik staat strak. Sinds vanmorgen voelde ik die uk ook opeens niet meer. Verloskundige gebeld en mocht gelukkig meteen langskomen. Hartje etc was allemaal prima gelukkig! Ze dacht dat ze groeispurt van 30 weken iets te vroeg is en baarmoeder daar nog niet helemaal klaar voor is, dus daarom alles strak staat en mega wordt opgerekt, wat voor de pijn zorgt. Voor zekerheid morgen ff urine inleveren voor evt blaasontsteking. Moest op de bank liggen met een kruik en gelukkig voel ik hem nu wel weer trappelen! Buik staat nog steeds erg strak en doet pijn onderin en toevallig belde VK me net en vond dat wel iets te lang duren. Moest nu goed in de gaten houden of ik geen vruchtwater ga verliezen of dat de continue pijn doorzet in pijn wat onderbroken wordt (weeen). en vandaag en morgen zoveel mogelijk rust nemen. Mochten het weeën worden uiteraard meteen bellen. Laten we vooral nog niet hopen op dat laatste hahaha is nog ietsje te vroeg! Ga er niet vanuit hoor, maar let er wel ff goed op
@NienkeB Ow ja, toch goed in de gaten houden! Hier net telefoon gehad van de gyn; suiker was ok! Zelfs naar de lage kant
Jeetje @NienkeB rustig aan hoor! Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt. Het strakke gevoel herken ik wel, alsof het gewoon niet past. Hier veel twijfel over na de meivakantie. Ik zou weer aan het werk moeten, ik sta normaal voor de klas. Maar ik voel me er niet prettig bij. Er is geen enkel onderzoek dat zegt dat kinderen niks overbrengen. Nu doe ik thuis zo m'n best om alles netjes volgens de regels te doen, om het vervolgens op m'n werk op te lopen. Zijn er meer die tegen hetzelfde aanlopen?
die onderzoeken zijn er toch juist wel. Er is minimale besmetting onder kinderen (0,9%) en de transmissie is vooral van volwassenen op kind en niet andersom? hier op school geven ze wel aan dat kinderen op 1,5m afstand van docenten moeten blijven. Als dat lukt loop je niet meer risico dan buiten of in de supermarkt?
Ik krijg juist het idee dat juffen/meesters en personeel t eerder kunnen mee geven aan de kinderen als andersom. Werk zelf in de zorg maar mag vanaf 28 wk niet meer in de zorgsetting, belde de arbo arts over. Nou werk ik al even niet meer in de fysieke zorg gewoon omdat t te zwaar werd qua bekken en reuma. Zolang ouders niet binnen komen, collega's op afstand en klassen gescheiden blijven lijkt me het een mininale risico in t onderwijs.
Hier gister groei echo gehad, ons meisje groeit lekker boven de lijn maar netjes met de curve mee. P 90p95, zoals verwacht een 'groot' kindje Betekent wel dat we een plan gaan maken na de 2e groeiecho voor het bevallen gezien mn beroerde bevalling van zoonlief, hij was net zo groot Ondertussen doet mn bekken en kruis steeds meer pijn, maat red me er nog wel mee
@NienkeB: Hoe gaat het met jou? @Secretangel: Ik snap je bezorgdheid wel hoor, maar denk dat het inderdaad veiliger is voor de klas dan bv in een supermarkt als ik kijk hoe sommigen gewoon doen alsof er niks aan de hand is...
Fijn dat de baby het goed doet ! ❤ Wel minder van die bekkenpijn Goed rusten ! Ik heb gisteren ook echo gehad en alles was ook ok met ons prinsesje. Kleintje ligt inmiddels als klaar met het hoofdje naar beneden, dus nu kan mijn pretecho (3/4d) volgende week donderdag gewoon doorgaan. Vorige keer lag ze nog in stuit en lukte het niet om haar gezichtje goed in beeld te brengen door de moederkoek en navelstreng die in de weg lagen.