een vraagje: iemand ervaring met goede zachte voedingsbh's voor wat grotere cups (E/F)? de vorige zwangerschappen had ik ze bij Bonprix gekocht maar ik heb inmiddels slechte ervaringen met die webwinkel
Hier was de controle gelukkig beter dan vorige keer! De doorbloeding was nu wel ok en ze is gegroeid, maar wel van p36 toch nog naar p30 gezakt. Dus blijvende opvolging. Alles perfect voor de rest en nu 1090gram. Nu pas 11 juni terug
och nee ik had vorige keer van h&m.. maar toen aan de flesvoeding gegaan dus had er niet veel aan nu begin ik meteen met flesvoeding dus ik haal ze dit keer niet
dikke weddenschap gaande hier in de familie. Iedereen is er heilig van overtuigd dat meneer wat eerder komt, ik ben zo benieuwd! Straks weer eventjes lekker op de babykamer knoeien ga even beginnen met de eerste wasjes
Ik vind het bijna jammer dat alles hier zo goed als klaar is. Vind die babywasjes enzo zo leuk om te doen @Nyphele fijn dat alles goed is! @woef2019 ben ook nog op zoek, dus geen tips helaas.
Altijd welkom om hier te helpen, want hier moet nog veeeeeeel gedaan worden Kamer schilderen in wit, muurstickers plakken, bedje en box in elkaar steken, kast en commode in elkaar steken, nog wat kleertjes kopen, alle kleertjes wassen,... oh help, nog maar 9 weken
Hahaha hier is echt nog niks gebeurd.. *schaaaam*! Moet dringend beginnen; box moet nog gezocht en opgesteld worden, de aankleding zoeken. Kamertje klaar maken, eerste kleertjes zoeken... Alles leek hier zo on hold te staan met die Corona en anders dan dat ik voor ogen had.
Ga t wkns de kleertjes en dekentjes wassen, beddengoed is al klaar. Aankleding/lamp moet nog opgehangen worden dan is t kamertje wel klaar. Box doen we wel in de laatste week ofzo. Mocht ze zich eerder aandienen is dat ding ook zo neer gezet. Dit wknd eerst de kamer van zoonlief aanpakken, paw patrol fotobehang mag er eindelijk van af na 3jaar, en pokémon it is... Even sauzen zodra meneer weet wat hij wil op de andere muur... Meneertje ik ben 7 een heb een eigen mening. ❤️
@Jolo is een beetje ver weg @ptries haha zo leuk die eigen mening. Niet altijd handig, maar dat terzijde
Heel herkenbaar hoor! Wij zijn ook echt nu pas een beetje bezig.. heeft ook echt op pauze gestaan door Corona!
Hahahahah Ik had met mijn vergroting ook uiteindelijk een H (leek niet zo aangezien fake altijd groter lijkt in cup dan uiterlijk is). Nu ook echt maar een B, misschien eventjes een C nu door de zwangerschap...
zijn ze er ook zonder beugel? Ik slaap er in het begin ook de nachts mee ivm pads. Of heeft iemand daar ook nog een goede tip voor? ik gooi ze dan ook dagelijks in de was... dus hele dure of kwetsbare zijn niet zo handig
Geen idee! Maar ik ga nog zo'n "sport beha/topje aanschaffen zonder beugel voor tijdens en na mijn bevalling. Ik heb zoiets gezien bij de Hema. Maar volgens mij gaan ze maar tot D...