@Silvia1980 Mooie test hoor! Hier een Mini one en die is groot zat haha! Vind een app groepje ook een leuk idee! Hier vanmiddag toch nog even langs de Kruidvat geweest. Mn vriend zei; moet je nog een nieuwe test halen? Dus nu gewoon die van de Kruidvat gehaald. Denk dat ik dinsdagavond pas weer een testje doe. Wordt er veel te onzeker door Kwaaltjes vandaag weer niet gehad.. Alleen een opgeblazen buik. Spijkerbroeken zitten hier ook echt niet meer lekker, bah! Hoe zitten jullie met smoesjes verzinnen? Al veel nodig gehad? Ik had gisteravond feestje dus daar had ik er een nodig (het standaard; ik zit aan de antibiotica) en zou aankomende week sushi gaan eten, dus daar moet ik ook nog iets voor gaan verzinnen haha
Nee nog niet echt.... Heb volgende week verjaardag waar altijd veeeeel rose word gedronken (door mij en het is m'n vrije weekend oeps) maar ik heb een soort van dubbele afspraak dus ik ga voor de ander waarbij ik alleen popcorn en cola hoef te eten en drinken Sushi als je 't aandurft gewoon alleen de groente en kip sushi bestellen!
en ik had gister een groot feestje maar de jarige weet dat ik zwanger ben en had een fles Hugo alcoholvrij verstopt op de dranktafel verder heb ik me volgevreten in de mini pides en feta pasteitjes en dolmas Die haar Turkse schoonmoeder had gemaakt. Zoooooo fijn. Hahaha (jarige is collega en beste en morgen neemt ze dolmas mee voor mij yayyyy)
Zo jullie hebben lekker gekletst vandaag! Ik was bij de verjaardag van m'n vader en gelukkig niemand die iets door had! Gerookte zalm laten staan, maar gelukkig genoeg andere dingen om te kiezen.. Koud.. Jaaa vreselijk!! Ik ben normaal ook een koukleum maar mijn voeten zijn gewoon niet warm te krijgen en s'avonds moet ik me na het douchen dik inpakken om een beetje warm te blijven.. Ik dacht dat je als zwangere een hogere temperatuur hebt?? Maar ik heb het ook alleen maar koud! Wij hoeven gelukkig ook nog heen andere auto's te kopen. In mijn auto kan de oudste eventueel voorin op een verhoger en bij mijn man kunnen er wel 3 naast elkaar, dus dat is een fijn idee! Verder hoeven we eigenlijk geen grote uitgaves meer te doen omdat het de 3e is. Alleen een co-sleeper wil ik via marktplaats kopen maar die kunnen we bijv na een half jaar voor hetzelfde bedrag weer doorverkopen.. Alleen kleertjes zou ik het meeste aan uitgeven maar ik wil het meeste zelf gaan naaien. Ik ga borstvoeding geven en heb nog een grote voorraad wasbare luiers, dus dit wordt bijna een budget baby hahahah terwijl we het echt niet slecht hebben hoor, maar dat vind ik gewoon leuk..
Voor de dames die mee willen doen met het app groepje stuur maar een pb met je nummer. Leuk! Hier gelukkig nog geen smoesjes nodig gehad. Zit nog in de ziektewet en de afgelopen weken vanaf de punctie heb ik helaas niet meer gezien dan het ziekenhuis, het huis en de school van mijn dochter
Wij hoeven ook geen grote uitgaves meer te doen, dat is wel fijn! Alle babyspullen staan nog ergens anders, ik hoop een cosleeper te kunnen lenen. Een drager vanaf de eerste dagen lijkt me wel handig! Een maxicosi standaard voor de bakfiets en ik twijfel over wasbare luiers. Zou dat nog zin hebben qua investering bij zo’n laatste?
Gefeliciteerd met je vader! Gelukkig dat er ook andere hapjes stonden Zo grappig he hier ook kouuuuddd! Savonds met pyjama en dikke badjas op de bank
Ja dat heeft het zeker want het behoudt zijn waarde.. Tweedehands is er ook veel te vinden maar als je dat niet wilt kun je nieuwe luiers waar goed mee om is gegaan voor een goed bedrag verkopen en ben je uiteindelijk een stuk goedkoper uit dan met wegwerp luiers, er is een goede markt voor.
Ohh wat leuk zeg dat je zelf gaat naaien! Dat lijkt me nou zo verschrikkelijk leuk om te doen! maar verder dan wat knuffels haken (en nu een mega voorraad wol nog hebben liggen want was er snel klaar mee) is het niet gekomen heheh
Jaa dat is het ook!! Ik maak vaak dingen voor mezelf of de jongens. Heb ook een plotter waarmee ik strijkapplicaties kan maken dus teksten op shirts enzo. Heb al een paar leuke unisex stofjes gekocht waar ik na de echo mee aan de slag wil!
Haha herkenbaar. Dat heb ik dus met naaien. Ik vind het leuk om te doen (maar ben er niet heel goed in), heb genoeg stofjes maar nu nog de tijd en energie weer vinden
Dat is idd wel fijn als je nog oude spullen hebt! hier alleen nieuwe commode nodig want mijn dochter gebruikt hem nog de familiewieg waar Q al uit is die gebruik ik eerste halfjaar en daarna kan Q denk ik wel naar een “groot bed” en krijgt de baby haar ledikantje voor de rest hebben we idd het meeste ook nog!
Oh dat is leuk zeg!!! Ik heb bij de eerste ook gekeken naar zo’n plotter, maar vind ze zo duur helaas! Nu lijkt een naaicursus volgen me wel een keer leuk om te doen!
Wij willen alleen een stapelbed kopen voor de jongens, maar dan bewaren we het peuterbed en 1-persoonsbed op zolder voor de 3e of als de oudste naar zolder zou gaan. Dus we moeten meer veranderen aan de jongens kamer omdat ze dan samen gaan slapen. De babykamer zal ongeveer hetzelfde blijven.
Wat lekker gekletst weer! Wij zijn uit eten geweest met de familie van mijn man. Zijn oma is morgen jarig. Wat smoesjes betreft: dat gaat volgende week nog leuk worden. De meiden van mijn team hebben het idee om met elkaar de stad in te gaan. En als ik niet drink, valt dat gelijk op. Kan op dit soort gelegenheden nogal goed zuipen Wij moeten wel bijna alles weer kopen. Hadden veel weg gedaan. Heb nog wel een box en een wipstoel. Maar wagen, maxicosi en kamertje moet hier weer gewoon ‘nieuw’ komen. Ik heb twee linker handen, dus zelf kleertjes naaien gaat ‘m hier niet worden
Hihihi! En stiekem appelsap in een wijnglas bestellen valt te veel op denk ik? ik moet zeggen dat mijn collega’s niets doorhadden zaterdag maar die waren vrij snel zelf tipsy