Jaaaa was echt heel creepy toen.. tijdens het persen rende ineens 10 man de verloskamer binnen. Iemand tegen mij “niet in paniek raken maar we gaan je even een handje helpen want ze heeft geen hartslag meer”. Werd hatseflats opengeknipt, pomp erop en met een ruk ons meisje eruit. Gelukkig kwam hartslag vrij snel terug en ging alles daarna perfect.. maar daardoor echt geen thuisbevalling voor mij
Jeetje, wat een heftige verhalen.. Ik zou ook liever in het ziekenhuis bevallen inderdaad. @NienkeB Hoe is het nu met je? Ik ga hier even 3 uur niks drinken en dan toch maar weer een testje doen. Ik kan ze beter maar niet in huis hebben Nu denk ik: ach, ik heb dr nog 4, kan dr best nog eentje doen. Ik wil gewoon een knaller!
Haha, die heb ik gisteravond besteld! Kon het ook niet laten! Hoop donderdagochtend een 2-3 te hebben!
Hier gaat t goed. Vandaag eindelijk die 3+ op de cb! En geen bloed meer gezien dus ik ben (een beetje) opgelucht. Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen ivm medische indicatie. Laatste bevalling had ik 4 liter bloedverlies. Als ik thuis was bevallen had ik het niet overleefd, dus ik zou nooit meer thuis bevallen. Snap ook niet dat mensen daarvoor kiezen. Het idee dat ik mijn man had achtergelaten met 2 kinderen.. @ptries waarom moet jij alles bij de gyn? Ik mag volgens mij wel al mijn controles bij vk tot de bevalling. Of ik heb het verkeerd begrepen en krijg bij de 1e echo te horen dat ik door kan naar het ziekenhuis, maar hoop t niet!
ohh fijn @Freddel ! Ik had vanmiddag een mooie, en eigenlijk ook niet verwacht, 3+ . Ik was zo over de zeik (emo huilbui) dat mijn kwaaltjes weg waren dat ik maar besloten had deze te doen. Nu alleen heel erg moe. Heftig @NienkeB ! Dat zullen wat zenuwslopende minuten zijn geweest! Nu een gezonde dochter gelukkig . Ik zal duimen voor een mooie 2-3 en 3+ @Ananas13 ! en @ptries !
Ivm de reuma en medicatie gebruik, en daardoor de groei vh kindje. Maar de ha belde terug vanmiddag dat het beleid sinds kort is veranderd in het zh en ik eerst bij de vk mag voor de 1e controle iig. Verwachting wel dat t over word genomen door 't zh op den duur. We gaan het zien bij de vk is al een nieuwe ervaring dus ik vind 't helemaal prima, nu al wel toe aan 'n echo haha geduld he....
Snap je heel goed , vanmorgen had k ook echt nog een licht , sneu streepje, om gek van te worden .. denk ik nu echt even wacht met weer te testen, want word er erg onzeker van .. @NienkeB , wat een heftig bevallingsverhaal ! Gelukkig maar dat er in het ziekenhuis 10 man naar binnen kan rennen !
Echt om gek van te worden inderdaad! Maakt me zo onzeker, bah. En dan helemaal omdat ik niks voel (op de zijkant van mn borsten na, als ik er op druk). Dat wachten gaat mij totaal niet goed af.. Ik blijf testen.. Ga proberen om na die van vanavond pas donderdag weer te testen!
Herkenbaar. Ik heb nog nooit zo vaak aan mijn tieten gezeten . En nu inderdaad alleen aan de zijkant gevoelig. En dan lig ik zowat te huilen. En pas later besef ik dat ook die angst en huilbui een symptoom zijn. Blij als we deze 1e paar weken doorgekomen zijn hoor.
Hahaha Ik zit dus ook de hele dag te drukken om te kijken of het nog gevoelig is Ik kan niet wachten tot 3 december! Dan ben ik al iets meer gerust gesteld denk ik
Whaha Ja ik doe dat dus ook ! Even voelen of ze nog genoeg pijn doen , nou dat doen ze wel ! Vandaag verder nergens last van gehad..
@Ananas13 fijn al 3 dec ! Ik mocht pas op 11 dec , eerder is geen plek . Laten we samen hopen op een dikke vette streep van de week ipv die onzekere dunne, lichte streepjes !
Ik wil heel graag thuis bevallen (liefst in bad) bij de 1e niet gelukt werd medisch omdat hij in stuit lag en ik weinig vruchtwater had en uiteindelijk met 35. 6 weken ben bevallen
Ik lees nu pas de rest van jullie verhalen, oeps haha.... Heftig hoor.... Snap dat je dan niet thuis wilt bevallen hoor! Ik denk trouwens dat als ik de 1e heftige wee weer voel ik gelijk in de auto stap omdat ik een morfine pomp wil