Je hebt nu wel in de middag getest , dat kan ook meespelen he ? Hier precies hetzelfde en daarom vanmiddag ook niet getest, zo maken er ons helemaal knetter gek. De vk aan de telefoon zei vandaag nog tegen me dat het niets hoeft te betekenen en dat k pas volgende week weer moet testen en pas als die nog zo licht is dan pas weer bellen. Geef de hoop nog niet op !
Ik was al even aan het zoeken naar de goede foto. Was begonnen de pregnyl eruit te testen, wat dus niet echt lukte maar mijn telefoon bestaat nu alleen nog uit foto's van testen geloof ik Dat is de test van gisteren. Ik vond hem wel overtuigend! Nu ga ik ook proberen te stoppen met testen. Vandaag nog een gedaan die zelfs nog iets meer knalde. En de pregnyl is echt wel 100% uit mijn lijf nu. Dus dit is echt mijn eigen streep Nu proberen te gaan geloven dat ik écht zwanger ben! Het is inderdaad mijn eerste kindje. Doe het alleen, met behulp van een donor via de kliniek. Erg spannend dus!!
@Enigma gefeliciteerd en welkom hier!! @Freddel fijn dat het goed gaat en je geen bloedverlies meer hebt gehad! @Ananas13 bah, ziet er idd niet heel positief uit. Maar wat de andere meiden ook zeggen: morgen en overmorgen ff weer een Action test doen. Ik ga voor je duimen. Knuffel. Wat een heftige verhalen over de bevalling allemaal. Ik kan ook niet heel veel positiefs melden. Mijn tweeling had een groeiachterstand en met 27 wk ben ik opgenomen in het ziekenhuis en een dag later mocht ik naar huis met thuismonitoring. Komt erop neer dat het een ziekenhuisopname is, maar dan in je eigen omgeving. Ik zou sws met 37 wkn ingeleid worden vanwege de groeiachterstand, maar vanwege zwangerschapsvergiftiging ben ik een paar dagen eerder ingeleid. Tijdens de bevalling werd mijn bloeddruk gevaarlijk hoog en stonden er kennelijk weet ik hoeveel artsen rond mijn bed. Heb ik alleen niks van gemerkt, want was zo stoned als een garnaal. Uiteindelijk na 13 uur naar de OK gebracht voor KS. Kindjes daarna gelijk in de couveuse op de high care. De volgende avond ben ik nog een keer onder het mes gegaan vanwege inwendige bloeding, de KS wond was niet goed gehecht. Heb daarna nog 6 dagen doodziek in het ziekenhuis gelegen. Kindjes deden het super en mochten na 3 dagen eigenlijk al naar huis. Ik hoop van harte dat de (hopelijk) komende bevalling iets voorspoediger verloopt
Dat dacht ik ook al toen ik mijn naam erbij aan het zetten was. Gaat gezellig worden met z'n allen haha
Welkom @Enigma ! Wat bijzonder zeg en gefeliciteerd!! @Liana84 jeetje klinkt ook lekker zeg.. gelukkig alles goedgekomen! Dit x gaat het vast een stuk soepeler @Ananas13 probeer het idd een dagje rust te geven en dan met een action test en jeetje wat veel idd op de 21e!
Vind toch nog ff leuk deze hier neer te zetten MvM net geweest dus ik mag fijn beginnen met het zeikproject
Geheheheh gezellig aan project pis ik durfde het eerste plasje vanavond nog niet aan (misselijk) en man zag t ook niet zo zitten om m’n plasjes over te schenken hihi. (“Nu ben je echt een zeikwijf”) Sorry. Hij heeft dezelfde humor als ik.
@Enigma wat leuk zeg! Heb je een lang traject gehad? Ik weet dat er wel een lange wachtlijst is maar hoe gaat het daarna? en mooie test hoor! @Liana84 wat een heftig verhaal ook zeg pff..
@Enigma welkom en gefeliciteerd!! Wat een heftige bevallingsverhalen allemaal! Mijn voorkeur gaat ook uit naar zkh, hoe vreselijk ik de rit ernaartoe ook vond haha! Alles bij de hand lijkt mij ook prettiger! Merk aan mezelf dat ik best onzeker begin te worden. Voel ook veel aan mijn borsten of ze nog gevoelig zijn haha. Maar ik heb naast de pijnlijke zijkant borsten en wat meer vermoeidheid weinig last van kwaaltjes. Waar ik mijn vorige zwangerschap me 9 maanden ECHT zwanger heb gevoeld als in mega misselijk. Maar ik maak me dus best zorgen....vind het zo stom. Heb geen bloedverlies/krampen oid, dus misschien moet ik me ook niet druk maken. Maar denk ook telkens, het kan toch niet zo zijn dat ik zo ‘onbezorgd en in 1 keer’ zwanger raak na vorige keer er 2 jaar over te doen met 3 miskramen. Sorry voor mijn geklaag hoor, maar moet het ff kwijt... Wie moet ik ook alweer een berichtje sturen met mijn telefoonnummer voor de app groep?
@Bloem4 kun je een pb sturen. Ik herken het wel hoor, die onzekerheid. Ik heb ook vrij weinig last van kwaaltjes. Doe ook bijna elke dag een testje om de bevestiging te zien dat ik zwanger ben
Ik ga nu proberen om te stoppen met testen. Gewoon twee weken wachten tot de echo. Ga mezelf gek maken als streepje nu straks ineens lichter lijkt of zo. Dus moet ik niet doen. Kijken of het lukt Na de echo durf ik me wel aan te melden bij moeders voor moeders. Nu nog niet. Moet echt even zeker weten dat het goed zit. Maar dan wil ik wel mee gaan doen! Hoor al meer verhalen over de afschuwelijke geur, dus ben benieuwd Mijn verhaal in het kort. Ik ben uiteindelijk zo'n 8 maanden bezig geweest. Heb gekozen voor een Deense donor ipv een Nederlandse, dan kon ik een stuk sneller starten. Wachtlijst was anders een paar jaar. Sta nog op de wachtlijst, nog niks gehoord... had ook gezien mijn leeftijd geen tijd om 2 of 3 jaar te wachten op een donor, dus mede daarom hiervoor gekozen. Vind het ook wel fijn om meer info van de donor te hebben en hier kon ik ook kiezen voor een uitgebreid profiel, dus dat vond ik ook een voordeel. Ben gestart met een aantal iui behandelingen en omdat ik daarna nog niet zwanger was heb ik vorige maand extra onderzoeken gehad. Uit de hsg bleek dat mijn rechter eileider compleet dicht zit. We hadden dus echt net afgesproken dat ik nu nog 3x iui moest proberen en daarna zouden we met ivf starten... en nu lijkt het gewoon raak te zijn! Met mijn hoofd zat ik allang bij de ivf. Deze ronde was de kans echt heel klein, dus zo bizar dat het nu dan gelukt lijkt te zijn!
@Anonima257 ik herken die onzekerheid heel goed! Hele dikke knuffel en proberen positief te blijven! Tot nu toe gaat het goed.. nog ff volhouden tot die echo @Enigma wat bijzonder zeg! Wat fijn dat je daar wel sneller bent. Maar hoe gaat dat dan? Moet je naar Denemarken toe of word het hier naar toe gebracht? Sorry ik vind het mega interessant
Eerste plasje zit in de bus hahaha ik vond de geur heel erg meevallen.. maar ik ben wel snipverkouden. Heb me gisteren toch maar ziek gemeld. Moet zeggen dat ik me nu op zich wel opeens al iets beter voel... maar ik zit nu lekker op de bank zonder kind en zonder man en allejezus, wat fijn dit
@Enigma alleen maar voordelen dus, zo’n Deense donor. Ik snap ook wel dat je wat meer info wilt hebben. Je kind zal later toch met vragen komen. En als je dan niks kunt vertellen lijkt me dat ook zo rot.