Mijn man wil partnerverlof op nemen na de bevalling. (Vanaf 1 juli 2020) Hij zou dan 5 weken verlof krijgen en nog 3 weken vakantie willen opnemen zodat hij de eerste 8 weken thuis is om voor ons zoontje te zorgen, voor mij te zorgen en extra lang met de baby te kunnen zijn! Moet het babytje natuurlijk wel tot minstens 1 juli blijven zitten. Gaan jullie partners hier ook gebruik van maken?
Yes!! Alleen mijn man wilt 3 weken opnemen (+1 week volledig betaald) dus zit dan 4 weken thuis. en dan ga ik het verlof verlengen met mijn vakantiedagen die ik nu toch niet gebruik dus kan er mooi een maand bij aan plakken. Hij neemt dan ook die maand op en dan gaan we dan lekker op vakantie!
Alleen zag manlief vooral mogelijkheden om dan veel te gaan wielrennen. 'Oeh. Mag ik zo lang thuisblijven? Dan kan ik ook wel effe naar de Mont Ventoux heen en weer.' Tuurlijk joh.
hahah ik moet eerlijk zeggen dat ik daar trouwens niet zo moeilijk in ben als ik me prima voel en de kids doen het goed, mag hij van mij lekker z'n ding doen hoor. Vind het heerlijk als hij soms een paar dagen oprot lekker rustig