Ach jee @PoefToef wat naar voor je!! Fijn dat ze inderdaad met je meedenken, hopelijk over 3 weken een super mooie echo
Wat heftig dat je in het verleden die nare ervaringen hebt moeten opdoen Wel fijn dat je klachten meteen goed worden opgepakt! Nu inderdaad maar even lekker bijkomen en hopelijk over 3 weken een hele mooie echo!
Och jeetje wat naar zeg dat je iets heftigs hebt meegemaakt! Heel goed dat ze meteen een nieuwe afspraak hebben gemaakt en een doorverwijzing! Heeeeele dikke knuffel voor jou!
Jeetje, heftig @PoefToef. Wat voor medicatie gebruik je? Hopelijk kan het over een paar weken gewoon uitwendig. Hier doen ze geloof ik eerst uitwendig proberen, als ze dan niets zien pas inwendig. Probeer ondanks alles een beetje te genieten van je avond.
Hier zojuist een bak cafeïne vrije koffie geprobeerd. En het valt me niet tegen. Ik ben echt een koffieleut eerste klas. Drink er zo 8 op een dag, en dan nog eens de extra dark versie of espresso. Naar mijn idee was dit 5 jaar geleden nog helemaal niet zo'n ding. Nou dronk ik 5 jaar geleden ook wel een stuk minder koffie haha. Maar als je het kopje tot 3/4 last doorlopen is die decafe nog best oké.
@woef2019 wat fijn!!! Heerlijk zo'n goede echo. Heb je een foto? @PoefToef wat heftig. Wel fijn dat je goede begeleiding kunt krijgen. @belliebel ik heb gisteren ook voor het eerst de cafeïnevrije koffie geprobeerd. Best te doen! Mag van mezelf op het werk nu nog 1 kopje koffie per dag, dat spul kun je eigenlijk ook nauwelijks koffie noemen. Ga in het weekend vaak even bij mijn ouders langs en die weten nog niet dat ik zwanger ben... dus daar drink ik nog wel een paar kopjes Thuis nu alleen nog cafeïnevrij dus dan valt het wel mee.
Ik drink in de ochtend wel gewone koffie. En een koppie valt nog best mee en mag geloof ik ook gewoon. Ben straks helemaal afgekickt van de wijn en koffie
Ik gebruik citalopram, trazodon, oxazepam en temazepam. Al vanaf jongs af aan. Maar helaas gaat dit niet goed samen met zwangerschap. Ik voel me al een stuk beter en over 3 weken hopelijk een mooie echo!
Oei, geen sushi meer. Dat had ik mij nog even niet beseft. Ik zal de lijst er weer even bij zoeken met wat allemaal wel en niet mag.
Fijn dat je je al iets beter voelt. Toch nog even een dikke knuffel voor je. Aardige rits medicijnen zeg. Moet je daar per direct mee stoppen of mag je het afbouwen?
Haha die heb ik van de week ook gekocht, heb er nu 1 gehad viel me ook niets tegen! Momenteel niet zo veel zin in koffie
Nog steeds niks.. Morgenvroeg bloed prikken, dan krijg ik ‘s middags de uitslag en aan de hand daarvan gaan we een plan maken. Sorry dames, maar hier zondag weer sushi op met een wijntje.. Toch nog iets positiefs er van maken.. We hebben nu ook besloten dat als dit allemaal achter de rug is, we er ook echt voor gaan. Het stond nog niet echt op de planning, dus was een hele verrassing, maar nu kunnen we gewoon echt niet meer wachten totdat het zo ver is! Veel plezier bij de eerste echo’s allemaal!
Mijn beste vriendin gaat mee. Knijp m ineens behoorlijk. Ga me weer van alles in mijn hoofd halen, terwijl deze zwangerschap goed voelt. Heb de afgelopen 2 dagen amper krampjes in BM gehad. Ben dan gelijk bang dat de boel gestopt is met groeien We kunnen helaas niks anders dan afwachten.