Jeetje. Hopelijk is t geen BBZ. Fijn dat er morgen een plan gemaakt gaat worden, kunnen jullie weer door. Knuffel!
Wel een gekke situatie @Ananas13. Ik zal voor je duimen morgen. @Liana84 hoelaat had jij de echo morgen?
Aaah dat duurt nog zo lang dan. Maar morgen om deze tijd heb je hem al gehad haha. Ik zal voor je duimen voor een mooie echo!!
Ik drink eigenlijk aleen koffie als ik nachtdienst heb zo als nu, 1-3 kopjes per nacht. Dus geniet nu wel heerlijk van m'n cappuccino hoor, zal wel mee vallen zo af en toe ene bakje. Gelukkig geen koffie leut mis nog niets tot nu toe
Jeetje wat vervelend zeg die onzekerheid, maar wat sta je er ontzettend positief in! Heel erg knap ik duim nog steeds voor je!
Ik heb daar dus ook over gedroomd. Ik geloof als dat zo is, ik een dwangbuis voor m'n vent kan aanschaffen en een belletje kan plegen naar een afgesloten inrichting
O lord. Mijn dochter van anderhalf sloeg net keihard op mijn tieten. De pijnnnnnn. ze schrok zo hard van mijn “auuuuuuuw!” Dat ze begon te janken en nu nog steeds naar me wijst en “mama au?” Zegt en dan weer begint te huilen hahaha zo zielig
Als dat bij ons zo is, kan ik gelijk voor mezelf bellen Kom al uit een zware postnatale depressie en dat het er twee waren had daar wel een aandeel in