@Liana84 Gefeliciteerd! Wat fijn dat er een kloppend hartje te zien was! En wat een opluchting dat het er gewoon 1 is
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020 ♡ 15 juli Woef2019 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli NienkeB - 30 jaar - 2e kindje CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje 18 juli Liana84 - 35 jaar - 3e kindje 19 juli KaatjeB - 32 jaar - 3e kindje 20 juli Ptries - 33- 2e kindje 21 juli Anonima257- 28 jaar - 2e kindje Boju - 30 jaar - 1e kindje Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje Enigma - 37 jaar - 1e kindje 22 juli Popje2015 - 31 jaar - 3e kindje 23 juli Belliebel - 32 jaar - 4e kindje 24 juli Leooonie - 32jaar - 2e kindje 25 juli 26 juli 27 juli BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje Beausecret - 28 jaar - 1e kindje 28 juli Zus9 - 30 jaar - 3e kindje Nyphele - 30 jaar - 3e kindje 29 juli 30 juli 31 juli Secretangel - 36 jaar - 3e kindje PoefToef - 30 jaar - 2e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (18) ♡♡♡ Afspraken:CupCake88 - 28 november - 1e echo Anonima257- 28 november - vroege echo Enigma - 2 december - 1e echo Yellowbirdie - 3 december - 1e echo Ananas13 - 3 december - 1e echo Popje2015 - 3 december - 1e echo Belliebel - 3 december - 1e echo Pioenroos92 - 4 december - 1e echo - 19 december intake Liana84 - 4 december - echo VK Leooonie - 5 december - 1e echo - 17 december intake Anonima257 - 5 december - intake vk NienkeB - 9 december - 1e echo Secretangel - 9 december - 1e echo Beausecret - 9 decmeber - 1e echo KaatjeB - 10 december - intake vk Boju - 10 december- 1e echo Ptries - 10 december - 1e echo CupCake88 - 11 december - echo/intake vk BlauwBloempje - 11 december - echo/intake gyn Liana84 - 11 december - echo gyn NienkeB - 12 december - intake Boju - 16 december - intake vk Belliebel - 17 december - 2e echo PoefToef - 17 december - 1e echo gyn Zus9 - 18 december - intake vk + 1e echo KaaatjeB - 23 december - 1e echo Anonima257 - 23 december - termijnecho Secretangel - 27 december - intake vk Belliebel - 2 januari - intake vk Nyphele - 3 januari - 1e echo Belliebel - 7 januari - 3e echo ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Orchidea Tijm86 Ananas13 Bloem4
Ahh wat gaaf!!! Heerlijk meis, lekker genieten! @misselijkheid valt hier ook nog mee. Ben het met vlagen..Als ik dan gauw wat eet dan is het met een uurtje weer voorbij. Volgende week echo..vind echt wel steeds spannender worden
@Bloem4 Jeetje wat verdrietig... heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou. ❤️ @belliebel Wat leuk, een app groepje! Ik sluit me ook graag aan, zal je vanavond of morgen even een PB doen (familiedingen vanavond) @Liana84 jaaaa wat fijn!! En ook fijn dat het er eentje is.
@Liana84 gelukkig eentje en een goede echo! @Bloem4 dikke knuffel voor jou! ❤️ @CupCake88 het verschilt per dag hoe druk de app is haha! Je mag altijd kijken en als het teveel is stap je er toch weer uit! Ik heb morgen ook een echo, 17.30u! Vind het best spannend! Hoop dat alles goed zit. Al ben ik mega misselijk wat erger wordt met de dag, dus ik ga er vanuit dat het vast goed zit!
Hahaah ik ben er weer uitgestapt kon het niet bijhouden, gezellig maar voor nu iets te druk met alle apps die ik moet onderhouden
Welkom! Spannend hè. Hoe ver ben je nu? Oh bah, hopelijk gaat het weer wat beter. Overgeven is niks. Ik word ook steeds misselijker, maar kan niet overgeven. Ook zo handig Wat een verhaal. Ik hoop zo voor je dat hij snel aan het idee went en dat jullie samen kunnen gaan genieten van deze zwangerschap. Ik denk dat @Bloem4 hier eerst even niet meer komt, maar mocht je dit nog lezen, heel veel sterkte. Het is zo oneerlijk. Het is iets beter te doen Anders praat ik je wel bij! Succes morgen met de echo!! Zo benieuwd naar je kleine sintcadeautje @Liana84 Yes! Een mooi kloppend hartje <3 Superfijn nieuws! @Ananas13 weet jij al meer?
@Liana84 wat heerlijk! Zo fijn dat alles goed is met de echo! @CupCake88 hhaha soms is het druk maar soms ook niet en heeeel veel succes morgen met de echo! @Anonima257 oehhhhh jij ook veel succes morgen!
Voor degene die morgen voor de echo moeten, heel veel succes! Man oh man, lig te gapen op de bank... Drukke dag gehad, dus heb de kinders aan manlief over gelaten. Even lekker in de relax modus nu
Ik heb net als @CupCake88 al een appgroepje vanuit mijn eerste zwangerschap hier.. Op zich heel leuk, want dat zijn echt vriendinnen geworden, maar ik wacht nog even met hier instappen. Eerst even een goede echo afwachten en dan sluit ik misschien aan! Wat betreft misselijkheid: hier ook geen last. Andere 2 zwangerschappen ook nauwelijks last van gehad, dus ben benieuwd of het nu ook wegblijft. Ik voel überhaupt verder niet zo veel. Ergens is dat heerlijk, maar maakt soms ook wel onzeker! Ik vergeet regelmatig dat ik zwanger ben, zeker omdat ik meer dan genoeg afleiding heb van mijn twee apen die hier al in huis rondstuiteren
Vandaag overleeft op droge crackers, droge wraps en telkens kleine slokjes cola. * * Drink ik normaal nooit maar zus tipte dit, hielp goed! Maarrrrr, niet overgegeven gelukkig! Al een hele verbetering met gisteren. Hoop dus dat het een kortstondig virusje was i.p.v. voorbode voor meer van die dagen.