Oh, das idd niet handig @PoefToef. Niemand in de buurt die even een handje kan helpen? @Leooonie app is ook rustig haha. Iedereen geniet van z'n weekend denk ik of is moe, zwak en misselijk
@Ananas13 Hopelijk is het nu snel achter de rug! Duim voor je! @Leooonie Ik zit ook niet in de app hoor! Hier wat minder aanwezig omdat het echt een belabberde week is / was. Gisteren ging het eindelijk wat beter, weer wat meer gegeten maar vanochtend weer misselijk wakker geworden.
Misselijkheid is echt met vlagen hier. Bij m'n 2 meiden begon dat ook pas wat later. Bij mijn oudste rond de 6 weken en stopte van de een op andere dag rond de 12/13 weken. Zegt natuurlijk helemaal niks
Dat ze daar nog niks op verzonnen hebben hè hahah.. een simpel tabletje wat geen schade doet en poef weg misselijkheid
Och, bij Dinand heb ik zoveel geprobeerd. Van seaband tot crackers, en van verdeeld over de dag kleine beetjes tot voetmassage... Tja, het hoort erbij haha. Maar ben altijd wel blij als die periode echt voorbij is en je weer wat meer energie krijgt.
Hè bah, al die misselijkheid. Niet leuk. Hier valt het gelukkig nog mee. Af en toe een klein vlaagje, vooral ‘s morgens als mijn maag nog leeg is. Een warm ontbijtje werkt hier goed, dus dat wordt heel veel havermout de komende tijd.
Ik heb gelukkig niet super last van misselijkheid. Wel de hele dag door een soort van heel klein beetje misselijk, maar kan er prima om functioneren gelukkig. Vanochtend wel misselijk wakker geworden, maar als ik dan wat eet, gaat het wel weer. Belangrijk is hier iig dat ik wat in mn maag heb.
Ik zit ook niet in de app. Wel ook misselijk. Wel lastig want vaak moet ik dan juist wat eten, maar heb dan juist geen zin. Vannacht door m'n meisjes heel slecht geslapen, nu even met de jongste een middagdutje doen en hopelijk gaat het dan weer wat beter. Hebben jullie leuke weekend plannen? Hier gelukkig een weekendje niks. Misschien straks met de oudste even de stad in. Fijne dag!
Ik zit ook niet in de app. Ik heb sinds vannacht menstruatiepijn die met vlagen komen en gaan. Niks aan! Hebben jullie dat ook?
Wel gehad, vooral de eerste week! Gelukkig is het nu wat rustiger. Wel af en toe wat geborrel en een klein plopje. Dacht eerst dat het mijn darmen waren maar die zitten toch niet zo laag...
Haha oké ik dacht meer dan ga ik toch maar weer in de app anders vind ik het zo ongezellig!! Hier vandaag juist redelijk kwalen vrij.... Weinig misselijk en m'n borsten doen niet super zeer. Was het maar al donderdag.... Ik ben aan het werk en zodra ik klaar ben ik de koek op en heb ik weinig zin om nog wat te gaan doen momenteel @Popje2015 hier ook af en toe wat menstruatie kramp
Toevallig hier ook. En nog best felle steken soms erbij. Duurde iets van 10 min en daarna was het weg. Geen bloed is goed denk ik dan maar .
Oké... Ik ga hem hier toch ook even delen... Ik vind het te hilarisch... Vanmiddag bakte ik een ei voor mezelf... Gewoon een doodnormaal ei, goedkoopste ei die er bij de jumbo te vinden is... Ik breek hem open... Dubbele dooier. Toevalstreffer dacht ik... Sta ik net in de keuken om vast de omeletten te maken... Ja niks toevalstreffer... Totaal 5 eitjes en 10 dooiers... Het zal toch geen voorbode zijn he
Weekendplannen: -vanmorgen peutersport gehad -Vanmiddag visite gehad voor m’n birthday -Net mini monster in bed want die was helemaal gesloopt door al die drukte -Nu zelfgemaakte pizza in de oven.. daarna denk ik dat ik naar bed ga.. (Correctie: manlief stuurt me zo ongeveer naar bed onder het mom van “lekker bijkomen schatje. Is niet erg hoor”, maar volgens mij wilt hij gewoon fifa doen en bier drinken) morgen Sinterklaas hier thuis dus weer huis vol... en dan maandag moet ik naar Amsterdam hele dag voor werk (woon in Enschede dus hoop dat ik niet in slaap val achter het stuur)