Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NienkeB, 4 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Dus bijtanken zit er dit weekend helaas niet in :(

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier vanavond visite. Beste vriend komt met zijn hoogzwangere vriendin langs. Is vandaag haar slijmprop verloren... Dus dat kan nooit lang meer duren:p

NienkeB en BlauwBloempje vinden dit leuk.
  3. Mam1987

Mam1987 Lid

7 dec 2016
    60
    11
    8
    NULL
    NULL
    #1343 Mam1987, 30 nov 2019
    Laatst bewerkt: 30 nov 2019
    Hallo allemaal,

Ik zou ook graag mee willen kletsen hier! Ik ben 32 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Mijn zoontje is 2,5 jaar. Heb op 21 november positief getest en volgens mij berekening ben ik nu 5 weken en 4 dagen, uitgerekend op 28 juli 2020. Alleen heb ik vandaag clearblue gedaan voor het eerst een die geeft 2-3 weken aan. Wordt er super onzeker van. Wanneer was het bij jullie 3+? Mijn andere zwangerschapstesten zijn steeds donkerder en vanochtend super donker die van de KV. In de middag de clearblue gedaan, god mag weten waarom, alleen maar onzekerheid gebracht. Door die clearblue maak ik me echt zorgen, ook al voel ik ergens dat het goed is heel raar. Hoop dat het goed is.. Dacht dat ik bij een tweede minder onzeker zou zijn...

Heb trouwens alles voorgaand gelezen! Super leuk al die eerste echo's en geniet ervan mama's die het kloppend hartje al hebben gezien! Heerlijk!

Anonima257, NienkeB, Popje2015 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. PoefToef

PoefToef Actief lid

29 mei 2019
    161
    183
    43
    Vrouw
    Vandaag mezelf helemaal de ***** gewerkt! Vrijwel alles is ingepakt en schoongemaakt. Morgen ochtend de laatste dingen en dan naar een hotel voor een paar nachtjes. Dinsdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Helaas is lieve dreumes nog ziek. Hij is de hele dag aan het jengelen. Zo zielig en dan ook nog midden in de verhuisstress en vannacht de laatste nacht in zijn eigen bedje.

BlauwBloempje vindt dit leuk.
  5. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Pfff drukke dagen meiden!!

Welkom @Mam1987! Gefeliciteerd!! O snap je onzekerheid.... Miss was je urine gewoon niet geconcentreerd genoeg? Miss morgen of overmorgen in de ochtend een nieuwe doen?
    Een 2e zegt niks he.... Hier ook rete onzeker pfff

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Welkom en gefeliciteerd! Het zou idd kunnen zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was gezien je in de middag hebt getest. Ik zou ook nog een keer testen, maar dan met ochtendurine.

En die onzekerheid, ik heb er ook last van, en hier is het mijn 4e. Hoort er ook allemaal bij denk ik.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vanavond wel tijd om even lekker met de beentjes hoog te gaan zitten?

8. PoefToef

PoefToef Actief lid

29 mei 2019
    161
    183
    43
    Vrouw
    Ik ga nu lekker naar bed :D

9. Mam1987

Mam1987 Lid

7 dec 2016
    60
    11
    8
    NULL
    NULL
    @PoefToef hopelijk kun je nu lekker bijkomen.

Twijfel wel over nog een keer testen, vooral omdat ik hele donkere zwanger schapstesten ook heb... Bovenste is van afgelopen woensdag en onderste vanochtend. Wat vinden jullie? Teststreep is donkerder. En wat als het weer 2-3 wordt, dat lijkt me eng

Bijgevoegde bestanden:

PoefToef vindt dit leuk.
  10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @PoefToef lekker uitrusten nu dan. Spannend zeg verhuizen. Wel fijn dat het nu is en niet aan het eind van je zwangerschap. Beterschap voor je zoontje.

@Mam1987 welkom! Je testen zien er prachtig uit. Dus ik zou niet verder testen. Een clearblue geeft een indicatie verder niks. Zegt niks over hoe je zwangerschap zal lopen. Geniet van deze mooie strepen en aftellen naar de 1e echo.

PoefToef en Mam1987 vinden dit leuk.
  11. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Deze zien er prima uit toch? Ik zou me niet te veel vastzetten op die digitale test. Bij 5 weken zwangerschap zit je ongeveer 3 weken na de bevruchting, dus dat klopt. Ik zou het lekker even bij de niet-digitale houden en misschien over een week ofzo nog eens doen als het blijft knagen.

Mam1987 vindt dit leuk.
  12. Mam1987

Mam1987 Lid

7 dec 2016
    60
    11
    8
    NULL
    NULL
    Ja dat ga ik doen denk ik! Mijn eerste echo staat trouwens gepland op 20 december. Duurt nog even...

BlauwBloempje vindt dit leuk.
  13. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    @Mam1987 Bij iedereen is de oploop van hcg ook anders. Daar houdt zo'n test geen rekening mee. Je andere testen knallen prima! Ik zou die clearblue snel vergeten.

Mam1987 vindt dit leuk.
  14. Mam1987

Mam1987 Lid

7 dec 2016
    60
    11
    8
    NULL
    NULL

Eens, ik ga het gewoon afwachten nu een hopelijk komt alles gewoon goed!

Enigma vindt dit leuk.
  15. NienkeB

NienkeB Fanatiek lid

6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Welkom @Mam1987 ! Van harte! Idd niet te druk maken om die clearblue :) ik wist niet eens dat dat een ‘ding’ was tot ik in deze groep zat hahaha. Al die clearblues die hier voorbij zijn gekomen :roflmao:
    Je testen zien er prachtig uit!!!

Leooonie en Mam1987 vinden dit leuk.
  16. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ook niet in de app, vind dit ook wel genoeg om bij te houden... ;)
    Druk weekend tot nu toe gehad, gister naar Rotterdam (3u rijden) geshopt met vriendin en savonds naar concert van Waylon, en overnacht in hotel.... Slecht geslapen met vriendin op 1 kamer... vanmiddag om 13u weer thuis en door naar het afzwemmen van m'n zoontje, familie ging na dien nog ff mee voor koffie en ben net wakker geworden op de bank:oops::confused:ergens is 't lichtje uit gegaan na het eten blijkbaar

Leooonie en NienkeB vinden dit leuk.
  17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd en welkom hier!! Je testen zijn prachtig! Zou me niet te druk maken. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk:rolleyes:

Mam1987 vindt dit leuk.
  18. BlauwBloempje

BlauwBloempje Bekend lid

23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Jeetje @PoefToef wat een stress! Hopelijk straks wat rustiger als jullie lekker in je nieuwe huisje zitten.

Hier was even paniek vanmiddag. Na een middagje shoppen thuisgekomen en zo maar een klodder helderrood in het inlegkruisje. :eek: Ik schrok me lam!
    Verder geen kramp en daarna ook geen nieuw bloed meer verloren. Inlegkruisje gewisseld en de nieuwe heeft nog een paar kleine spatjes opgevangen, maar dat was het ook. Dit is me bij de vorige zwangerschap ook gebeurd en toen ben ik ook zo geschrokken...

Mijn testen knallen nog wel alle kanten op gelukkig, maar ga maandag toch maar even bellen voor de zekerheid. :confused:

19. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ai snap dat je schrikt, gelukkig geen krampen oid.
    Lekker rustig aan doen :)

20. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oefff pittige tijd voor jullie, beterschap voor de kleine!

Deel Deze Pagina