@Ananas13 Aah nee, nog steeds geen verandering dus! Lijkt me echt ontzettend heftig! Niet weten waar je aan toe bent e.d. Succes vandaag bij de gynaecoloog!
Ohjee wat vervelend meid! Ik hoop dat het voor jou snel voorbij is en jullie snel weer verder kunnen ❤️
Ach Jesses @Ananas13, wanneer houdt deze ellende nou eens op. Was een bbz nu al uitgesloten, of nog niet? Hopelijk kan de gyn iets betekenen voor je! Succes en sterkte!
De vk zag niks raars.. En dacht ook niet gelijk aan een bbz. Maar ben bang dat dat het toch is nu.. Zou geen andere verklaring weten. Dit was mn test vanmorgen. Donkerste tot nu toe! Hier hoopte ik 2 weken geleden zo op..
Knuffel! ❤️ Hoeft niet perse een bbz te zijn. Ik had dit in augustus ook. Duurde lang totdat lijf doorhad dat er niks meer groeide maar ik bleef wel Hcg aanmaken. Ook had ik nog een funtionele cyste op de eierstok wat eigenlijk het gele lichaam was die nog in stand bleef. Even kijken of ik het bericht van toen nog ergens kan vinden. Bleek dus een partiële biochemische zwangerschap te zijn die te lang duurde (7 weken). Hcg ging volgens mij van 68 naar 160 naar 600 en toen zakte het ineens omlaag naar 50. Twee dagen later kreeg ik de krampen en begon ik te vloeien. Bbz is nooit aangetoond. Wel dat ik verdikt bm slijmblvlies had.
Jeetje @Ananas13 wat een rollercoaster die maar blijft voortduren zeg.. Ik hoop dat jullie dit gauw af kunnen sluiten en snel weer verder kunnen!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020 ♡ 15 juli Woef2019 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli NienkeB - 30 jaar - 2e kindje CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje Liana84 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli KaatjeB - 32 jaar - 3e kindje 20 juli Ptries - 33- 2e kindje 21 juli Boju - 30 jaar - 1e kindje Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje Enigma - 37 jaar - 1e kindje 22 juli Popje2015 - 31 jaar - 3e kindje Anonima257- 28 jaar - 2e kindje 23 juli Belliebel - 32 jaar - 4e kindje 24 juli Leooonie - 32jaar - 2e kindje 25 juli 26 juli 27 juli BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje Beausecret - 28 jaar - 1e kindje 28 juli Zus9 - 30 jaar - 3e kindje Nyphele - 30 jaar - 3e kindje 29 juli Yasgok - 34 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Secretangel - 36 jaar - 3e kindje PoefToef - 30 jaar - 2e kindje Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (19) ♡♡♡ Afspraken:Pioenroos92 - 4 december - 1e echo - 19 december intake Leooonie - 5 december - 1e echo - 17 december intake Anonima257 - 5 december - intake vk NienkeB - 9 december - 1e echo Secretangel - 9 december - 1e echo Beausecret - 9 decmeber - 1e echo KaatjeB - 10 december - intake vk Boju - 10 december- 1e echo Ptries - 10 december - 1e echo Jesje88 - 10 december - 1e echo (met 6,5 ivm mmm) CupCake88 - 11 december - echo/intake vk BlauwBloempje - 11 december - echo/intake gyn Liana84 - 11 december - echo gyn NienkeB - 12 december - intake Boju - 16 december - intake vk Belliebel - 17 december - 2e echo PoefToef - 17 december - 1e echo gyn Woef2019 - 17 december - intake vk Yellowbirdie - 17 december - CTG, intake VK en echo Zus9 - 18 december - intake vk + 1e echo Yasgok - 19 december - 1e echo KaaatjeB - 23 december - 1e echo Anonima257 - 23 december - termijnecho Woef2019 - 23 december - termijnecho Liana84 - 23 december - termijnecho Secretangel - 27 december - intake vk Belliebel - 2 januari - intake vk Nyphele - 3 januari - 1e echo Belliebel - 7 januari - 3e echo ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Orchidea Tijm86 Ananas13 Bloem4
Hier weer een mooie echo gehad. Begin langzaamaan steeds wat meer vertrouwen te krijgen. 1 dag vooruit gezet. Beebje lag er mooi voor, dus vk kon ‘t goed opmeten.
@yasgok o nee wat naar voor jullie! Veel sterkte! @Popje2015 yes fijn!! @Liana84 yes ook goed nieuws!! @Ananas13 potverdorie zeg wat een onzekerheid.... Sterkte
Oeps, ik kreeg even geen meldingen meer! Mooie echo’s @Yellowbirdie @belliebel @Popje2015 @Liana84 ❤️ Jeetje @yasgok wat naar! Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou. Pfff @Ananas13 wat een rollercoaster zit jij in! Hopelijk komt er nu snel duidelijkheid en kunnen jullie deze nare periode achter jullie laten. Hier ook pas volgende week echo. Ik wil gewoon NU.
Lieve dames, Helaas was mijn 2e echo ook niet goed en ben ik al begonnen met de cytotec. Aangezien de tickets voor de 9 maandenbeurs in november 1+1 gratis waren had ik die in mijn enthousiasme al gekocht. Wie o wie wilt mij verlossen van deze tickets? Je betaald nu 22 euro voor 1 ticket. Ik heb nu dus 2 tickets voor dit bedrag. Wie maak ik blij (en mij dus ook omdat ik er vanaf ben)?
Mij maak je er wel blij mee! Wil je heel veel sterkte toewensen. Een miskraam is zo’n vreselijk iets. Dikke knuffel.
@Bloem4 Jeetje, jij ook al.. Veel sterkte!! Hier net terug van het ziekenhuis. De gynaecoloog kon niks geks vinden en zag in de baarmoeder ook niks. Dus was weer 1 groot raadsel.. Toen 10 minuten gewacht op een andere gynaecoloog en vond wel in de baarmoeder nog een klein stukje rest weefsel. Dus gelukkig geen bbz! Net weer bloed moeten prikken en moet vrijdag weer. Als de waarde gedaald is, dan zal het ook snel gaan gebeuren, aangezien ik ook al wat bruin verlies nu. Als het niet gedaald is, dan krijg ik medicatie om het op te wekken. Dus hopelijk volgende week van al dit gezeik af!
Wat een toestand zeg, hopelijk komt het gauw op gang en verloopt het uiteindelijk 'soepel' zodat je verder kan. Sterkte!