En miss ff een puntje voor overleg.. want het begon alleen smorgens maar ik zit sinds paar dagen meerdere keren per dag op de plee. Weet niet of het heel goed is
Ik had het ook toen ik net wist dat ik zwanger ben. Gelukkig is het hier over, behalve als ik te vet eet
Hahaha ja als het goed is is het een inwendige echo en anders vraag ik daar gewoon om kan echt niet op m’n buik gaan drukken nu denk ik
Ik mag vrijdag pas voor de echo... vind het ook spannend! Heb voor de oudste 4 miskramen gehad en tussen de meiden in 1, dus blijft een dingetje. Maar goed we gaan er positief in! Op naar een kloppend hartje
Hier juist het tegenovergestelde, gaat zo traag door me heen Kiwi, primen (jakkes), roosvicee laxo, vezelrijk eten en liters thee en water en dan nog met veel pijn en moeite
Goedemorgen dames! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Fijn dat ik hier gewoon even mn verhaal kwijt kon! Gister flink veel pijn nog gehad, maar ik hoop dat dat nu gewoon klaar is! Nu is het voor mij tijd om deze groep te verlaten. Geniet allemaal van jullie zwangerschap!❤️ (ondanks alle kwaaltjes)
Hier alweer wakker Straks echo pfff en ben best zenuwachtig nu Hoop dat alles goed zit en dat we een kloppend hartje gaan zien Jullie horen van me Gr
O dat had ik bij de 1e hele erge obstipatie heb toen zelfs een week op bed gelegen omdat ik zo'n kramp had, nu gaat het juist goed, soms diarree soms wat moeilijk Hopelijk zijn jullie er snel weer af meiden
Thnx! We gaan zo die kant op. Hubby is me aan het uitlachen dat ik me heel uitgebreid een uur lang gescrubt geschoren gebodylotiont hebt. “Zo veel groom je niet meer voor mij. Je poenie ruikt naar roosjes.” Gniffel.