Wat fijn dat de echo's goed waren dames! ❤ Wat een onzekerheid @yasgok ! Inderdaad knap dat je zo lang kan en wil wachten! Duim voor je! Hier gaat het niet zo lekker. Vandaag gebeld met huisarts en medicatie gekregen voor de misselijkheid. Echt een belabberd weekend gehad. Hopelijk gaat het werken! Morgen de echo dus wel een lichtpuntje! (Al gaat de tijd idd super langzaam).
Jeetje @yasgok wat een onzekerheid! Knap van je dat je zo geduldig kunt afwachten! We duimen voor je mee! @Boju o nee das echt niet fijn!! Wat voor medicatie heb je gekregen?? Hier continue zo'n misselijk gevoel 't gaat nu helaas niet weg als ik wat eet
Pfff @yasgok Wat een onzekerheid! Zal voor je duimen! Pfff hier echt al mega zenuwachtig voor morgen. Ben blij dat de echo al om 10.20 uur is... nog nooit een miskraam gehad en eerste zwangerschap maar ben zo bang voor slecht nieuws...
@Leooonie dst misselijke heb ik dus ook. Wat voorheen weg ging met wat eten, blijft nu een beetje een weeig gevoel houden. Ik heb het ook echt ijskoud, loop de hele dag met een deken rond. Voel me eigenlijk gewoon een beetje een slappe vaatdoek momenteel.
Hier vandaag ook de echo gehad, iets terug gezet, maar had ook geen idee wanneer m'n eisprong was. Nu 6 weken en een kloppend hartje. Voor nu 1 te zien, maar 100% garantie kon ze niet geven. Al denkt ze van niet omdat dan de vruchtzak groter zou zijn. Over drie weken nog een echo. @yasgok jeetje wat een spanning meis. Ik duim heel hard dat dit een vechtertje is. @misselijkheid, die is hier inmiddels ook aanwezig, in de ochtend nog niet maar middag en avond wel. Bleh. Sterkte meiden!
@Leooonie Ik heb Emesafene voorgeschreven gekregen. Gaat vanochtend al heel stuk beter dus lijkt te werken. Mijn afspraak/echo is om 13.00 uur. Vanochtend eerst nog even aan het werk. Ben nu wel echt gespannen!
Succes met de echo's vandaag meiden!! Fijn dat het lijkt te helpen @Boju! Ik lag gister weer vroeg in voelde me zo belabberd dacht even dat ik gewoon weer ziek werd maar voel me nu weer iets beter afgezien van die misselijkheid natuurlijk
Net naar de wc geweest en er zat met afvegen bruine afscheiding aan het wc papier dit heb ik ook altijd gehad als ik ongesteld ging worden.... Ben nu zo bang