Omg. Dat had ik de vorige keer.. 27feb kregen we de sleutel van ons casco nieuwbouwhuis. (Geen keuken, geen badkamer niks) Het zou eigenlijk al veel eerder worden opgeleverd maar vertraging... 13 maart werd ons zoontje geboren. Uiteindelijk eerst naar een geboortehotel gegaan en nog een tijdje bij mijn ouders gewoont... Ik kan het je niet aanraden.
jaaa dit is gelukkig niet casco we willen alleen de badkamer zelf doen want mijn man is installateur. maar keuken etc alles zit er al in! alleen vloertje moet nog en muren. hij heeft al vertraging en ze denken dat het niet later word dan 1 juni, dus ik heb goede hoop dat mijn man en zijn bouwbuddys dat wel snel kunnen fixen
Succes aan alle dames met een echo vandaag!! Hier klokje rond geslapen. Ook zo beroerd gister, vroeg het bed in gegaan. Vandaag voelt het wel iets beter... Maargoed, de dag is nog lang. Vriendin van me ligt nu te bevallen. Ben zo benieuwd
Al even terug van de gyn. Ik was doodop van de zenuwen! Maar we hebben het hartje zien kloppen alles zag er goed uit voor zover er nu al iets te zien is en de termijn van 6 weken en 4 dagen klopt wat ben ik opgelucht!! Edit: het is er 1 hihi
Gefeliciteerd met de mooie echo’s!! ❤️❤️ Heel fijn! Vandaag precies 8 weken hier....ik voel niks, nada, noppes. Ja tieten zijn formaat meloen. Maar verder.....ik moet me maar heel erg gelukkig prijzen...denk ik en hoop ik. Al ben ik wel al aan het aftellen naar 17 december. Are we there yet?
Oeh spannend! Bij ons is het gelukt om in 3 weken tijd vlak voor de bouwvak een huis compleet te renoveren, badkamer, keuken, vloeren, wanden. Het kan wel!
Bijna bijna bijna! Hier valt het ook erg mee hoor! Mijn man vindt dat mijn tieten groter worden en af en toe doen ze een beetje zeer. En okee... ik moet de dames wel een beetje in de bh proppen ook een beetje weeïg maar niet kotsmisselijk, een beetje moe maar niet uitgeput... Voorlopig ben ik er maar dankbaar voor. Morgen echo, kan nu al niet wachten!