Hahahah wat grappig hè, lekker doen!! Hier inderdaad geen eetlust, had ik bij mijn vorige zwangerschap juist heel erg!
Nou zou er een tweeling bij zitten.....zou wat zijn ! Zou dan wel echt moeten slikken fijn al die mooie echo’s ! straks worden ze alsmaar mooier en mooier dat is altijd leuk!
Eten... Bleg, alles staat me tegen. Vooral vlees staat me heel erg tegen. @PoefToef ik herken het denk ik wel een beetje. Was begin van de zwangerschap meteen naar beneden gegaan, en daar ondervind ik nu dus ook depri klachten bij. Kom de bank niet af en alles is teveel. Ben maar weer terug gegaan naar mijn oude dosering. Gooi daar een stapel hormonen bovenop met behoorlijk wat misselijkheid, het resulteert in een chagrijnig stuk vreten waarbij ik ook best emotioneel kan zijn. Hopelijk komt snel de zon weer langs, want vind er zo niets aan
Ohhh hier ook geen eetlust.. met moeite 2 crackers, een half saucijzenbroodje en een Halve pannenkoek op vandaag en dat was het wel.. oh en een bakje yoghurt met een peertje. elke x als ik iets eet zit ik 5 minuten daarna een kwartier op de plee en komt alles er aan de onderkant uit. Morgen toch maar ff HA bellen denk ik. Ga ook morgenvroeg ff wegen of ik afval want kan me niet voorstellen dat dat niet zo is eig...
Dikke knuffel poef en bel! Ik ben een heel irritant altijd opgewekt persoon (achterlijk positief zegt m’n man altijd) en vind mezelf al down nu, kan me niet voorstellen hoe zwaar het is als je dan van je medicatie af moet etc lijkt me echt verrot!
Ik gebruik citalopram, trazodon, oxazepam en temazepam. Citalopram en trazodon moeten worden gehalveerd en de oxazepam en temazepam moeten er helemaal af. Van het afbouwen van de citalopram heb ik zowel geestelijk als lichamelijk altijd een heftige reactie. Als ik vandaag zo'n dag heb als gister neemt mijn man voor mijn eigen veiligheid zorgverlof op. Echt ellendig dit... Mijn man zei overigens dat het de vorige keer ook zo erg was, ik kan mij dat alleen niet herinneren?
@PoefToef Och wat heftig zeg! Situatie is nu natuurlijk ook anders omdat je er een kleintje bij hebt. Is het de vorige keer ook vooral in het begin zo heftig geweest of lang last van gehouden tijdens de zwangerschap? @BlauwBloempje @Liana84 @CupCake88 Succes vandaag dames! Duim voor mooie echo's!
Oef klinkt heel heftig dat afbouwen van de medicijnen! Veel sterkte! en hier doe ik even een 9 weken dansje! Nog een week en ik ga in de dubbele cijfers
Jeetje wat heftig @PoefToef lijkt me echt vreselijk dat gevoel! Fijn als je man even bij je kan zijn, hopelijk gaat het snel weer wat beter! Mag je geen ander antidepressiva slikken?? Of werkt dat gewoon niet zo Ik kan ook niet wachten om de 10 weken iig gepasseerd te zijn nog ffies!!!!
Dat zijn er wel ff iets meer dan ik heb. Ik gebruik alleen sertraline. Maar die slik ik dan ook al bijna een jaar of 9. Voordeel van deze is, is dat ik het gewoon mag gebruiken tijdens de zwangerschap en borstvoedingsperiode. Moet dan wel in het zh bevallen (maar dat moest ik toch al met die eerdere keizersnede).
@PoefToef wat heftig meis! Citalopram had ik ook veel last van met afbouwen. Ik gebruik Fluoxetine en dat kan ik gewoon blijven gebruiken gelukkig. Vandaag weer echo gehad. Uit het boekje gegroeid ten opzichte van vorige week. Ik ga een intake krijgen bij de psychiater van de POP poli binnenkort, das wel fijn. Hopelijk kan ik een beetje snel terecht. Nog even een plaatje van de beeb
Hier ook een goede echo! Één kruimeltje, compleet met knipperlichtje. Het wilde niet erg meewerken voor de foto, maar op het scherm gelukkig wel goed kunnen zien. ❤️
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020 ♡ 15 juli Woef2019 - 31 jaar - 3e kindje 16 juli NienkeB - 30 jaar - 2e kindje CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje 17 juli Liana84 - 35 jaar - 3e kindje 18 juli 19 juli KaatjeB - 32 jaar - 3e kindje 20 juli Ptries - 33- 2e kindje Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje 21 juli Boju - 30 jaar - 1e kindje Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje Enigma - 37 jaar - 1e kindje 22 juli Popje2015 - 31 jaar - 3e kindje Anonima257- 28 jaar - 2e kindje 23 juli Belliebel - 32 jaar - 4e kindje 24 juli Leooonie - 32jaar - 2e kindje 25 juli 26 juli 27 juli BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje Beausecret - 28 jaar - 1e kindje 28 juli Zus9 - 30 jaar - 3e kindje Nyphele - 30 jaar - 3e kindje 29 juli Yasgok - 34 jaar - 3e kindje 30 juli 31 juli Secretangel - 36 jaar - 3e kindje PoefToef - 30 jaar - 2e kindje Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (19) ♡♡♡ Afspraken: CupCake88 - 11 december - echo/intake vk BlauwBloempje - 11 december - echo/intake gyn Liana84 - 11 december - echo gyn NienkeB - 12 december - intake Boju - 16 december - intake vk Enigma - 16 december - 2e echo Belliebel - 17 december - 2e echo PoefToef - 17 december - 1e echo gyn Woef2019 - 17 december - intake vk Yellowbirdie - 17 december - CTG, intake VK en echo Zus9 - 18 december - intake vk + 1e echo Nyphele - 18 december - Termijnecho Yasgok - 19 december - 1e echo Pioenroos92 - 19 december - intake vk KaaatjeB - 23 december - 1e echo Anonima257 - 23 december - termijnecho Woef2019 - 23 december - termijnecho Leooonie - 23 december - 2e echo Liana84 - 23 december - termijnecho BlauwBloempje - 23 december - 2e echo Jesje88 - 24 december - 2e echo Secretangel - 27 december - intake vk Boju - 30 december - termijnecho Ptries - 31 December - termijnecho Belliebel - 2 januari - intake vk Leooonie - 2 januari - intake en termijn echo Nyphele - 3 januari - 1e echo bij eigen gyn Pioenroos92 - 3 januari - termijnecho Belliebel - 7 januari - 3e echo ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Orchidea Tijm86 Ananas13 Bloem4
Ok. We hebben nieuwbouwkoophuis toch niet gedaan hahaha ik zei laten we een jaartje wachten.. op dat project komen nog veel meer huizen
En ik zat over namen te brainstormen met hubby maar we weten echt niks dit keer hahahah onze dochter heet Q.uinn dus moet wel ook iets stoers zijn wat erbij past denk ik..
Zo, ik ben weer even bijgelezen.. Was een tijdje wat minder actief. Fijn dat alle echo's bij jullie ook goed waren!! Wij mochten ook weer even spieken vanmorgen bij de intake van de vk en ook een klein wurmpje van 2cm gezien die al lekker aan het bewegen was!