Uitgerekend 16 t/m 31 maart 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Suzanne01, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    @Mamavandrie34 hoe is het met jullie? En met jullie kleine meisje?
     
  2. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    @Liefschaapje ik heb net voor het eerst op jouw Instagram pagina gekeken. Eerder durfde ik het niet aan. Uiteraard weer tranen, wat vind ik het afschuwelijk voor jullie en wat een intens verdriet dat jullie kleine mooie mannetje niet meer bij jullie is. Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen en hoop dat als jullie er aan toe zijn, een prachtig klein wondertje zich aandient. Het is jullie zo gegund!
     
  3. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Natuurlijk ook voor jullie, wat een intens verlies dat kleine M niet meer bij jullie is!
     
  4. Suzanne01

    Suzanne01 Bekend lid

    7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Hier gaat het nog steeds niet goed! We zagen verbetering(nog steeds niet over) bij nutramigen maar alle klachten zijn weer terug. Ik denk nog steeds koemelkallergie en dat ze echt koemelkvrije moet hebben maar de ka denkt nog steeds niets medisch:( ze heeft 10 minuten na ELKE voeding zware kramp die dan 2 uren duren en soms krijst ze 3 uren non stop hysterisch. Ook alle andere klachten heeft ze zoals veel niezen, hoesten, exzeem, piepende ademhaling maar nog geloven ze ons niet. Morgen word ze opgenomen voor observatie.:cry:
     
  5. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Ohnee wat zielig! Arm mupje toch!
    Hopelijk komt er wat uit doe observatie en kan jullie mupje snel weer vrolijk zijn zonder krampen.
     
  6. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    Germ ... wat zielig , En wat pittig voor jullie
    Ik hoop dat zij uit de observatie wat kunnen halen. Sterkte
     
  7. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ohhh no!! Dat is echt heel erg sneu, ik hoop voor jullie dat er wat uit de observatie komt!
     
  8. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    He wat sneu zeg. Er is overigens een voeding Kl basis van geitenmelk, die zou je eens kunnen proberen
     
  9. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Hoe is het gegaan met de observatie @Suzanne01
     
  10. Suzanne01

    Suzanne01 Bekend lid

    7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt. Ze is daar een aantal dagen. Ik ben er grotendeels ook. Maar ook niet zodat hun haar goed kunnen bekijken. Ik voel me er niet heel fijn bij eerlijk, want ze zal ook veel huilen maar het is wel nodig denk ik. Hun denken nog steeds dat het te maken heeft met de 3 r's alleen spreken ze dat niet zo duidelijk nog uit. Ik heb koemelkallergie genoemd en dat het steeds beter leek te gaan maar toch weer minder en volgens de arts is de kans maar heel klein dat ze het heeft. Ik slaap gewoon thuis wat ik super moeilijk en verdrietig vind. Ik mag er gewoon bij zijn als ik wil maar ze adviseren om mn rust te pakken zodat hun goed kunnen kijken hoe ze reageert.

    Het uren felle krijsen achter elkaar is wel over, maar ze krijst soms nog wel lang, heel snel overprikkeld en slaapt gewoon moeilijk, ook bij ons op de arm is het veel huilen en krijsen. Ik heb nog even oververmoeid gedacht omdat we haar altijd maar moeten dragen want ik bed krijst ze de boel bij elkaar. Maar ook dat ze bij ons haar rust niet vind en slaapt lijkt me geen goed teken. We weten het gewoon niet meer:(anderzijds kan ze ook wel regelmatig lachen en vrolijk zijn en dan beginnen we toch weer erg te twijfelen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er erg gespannen van ben geworden en dat werkt ook niet mee natuurlijk. Dat weet ik ook wel, maar toch zegt mn gevoel dat het niet klopt. Wanneer ze begint met huilen/krijsen, gaan me nekharen al overeind staan en krijg ik letterlijk hartkloppingen. Dat voelt zij natuurlijk ook. We zullen ook heus in een bepaald cirkeltje zijn beland zoals hun dat noemen, maar ik kan niet geloven dat alleen dat het is en ik hoop echt dat ze serieus goed gaan kijken. ze heeft overigens wel geslapen in het ziekenhuis vanmiddag en volgens hun zien ze dat vaak. Morgen ochtend weer heen.
     
  11. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Jeetje wat n rollercoaster!
    Ik hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie kleine mupje.
    En probeer inderdaad je rust te vinden als je niet bij je mupje bent. Ze zeggen dat kindjes t aanvoelen hoe mama of papa zich voelen en nemen dat vaak over.
    Al is t maar dat t n heel klein beetje helpt als jij iets meer "ontspannen " bent, voor jezelf maar zeker ook voor jullie mupje.
    Knuffel!
     
  12. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Jeetje he wat heftig. Kan me heel goed voorstellen dat je hartkloppingen krijgt van zon onrustige schreeuwende baby continu. Wel heel fijn dat ze haar observeren nu! Hopelijk komt er wat uit. Onthoud vooral dat het niet aan jullie ligt, jullie willen alleen maar het beste voor jullie kleintje! Heel veel sterkte!
     
  13. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Suzanne01 wat vervelend allemaal, is ze alweer thuis? Is er iets gevonden? Dat ga je bijna hopen he, want dan kan je er iets aan doen ipv machteloos toe te kijken...
     
  14. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst hier iets geplaatst heb, maar ik lees wel mee!

    Hoe gaat het met mij? Zo’n moeilijke vraag... het gaat, want het moet, alles gaat gewoon door.
    Lea doet het fantastisch, zo’n zoet lief meisje! Ze heeft bijna geen last meer van krampjes nu, ze slaapt s nachts soms wel 7,5 uur achter elkaar (niet elke nacht, maar toch, voor ons ongekend, onze drie jongens waren erg anders). Overdag slaapt ze ookveel, alleen bij ons, ze heeft nooit in haar bedje gelegen, haha. Kinderwagen heeft ze 1 keer in geslapen, zolang ik liep, haha. Dat vinden we niet erg, we houden haar graag dicht bij ons :)
    We waren vorige week weg, een week vakantie, naar Schtotland, weg van alle hectiek van hier. Het washeerlijk.
    We missen Mila vreselijk. Hetblijft onwerkelijk, dat we een tweeling hebben gehad, en dat ze maar 18 dagen heeft geleefd, met ontzettend veel dingen die gebeurd zijn in die 18 dagen...
    Mijn verlof loopt zo’n beetje nu af, maar ik ga ziekgemeld worden denk ik, ik wacht nog op bericht van werk hoe we dit gaan regelen.
     
  15. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh ik wou nog fotootjes plaatsen!
    Van lea dit weekend, en eentje van Mila
     

    Bijgevoegde bestanden:

    English, Dansprinsesje, Jummy123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ach wat een moppies toch he. Zo oneerlijk dat Mila niet mocht blijven :(
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  17. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Wat n knappe meisjes!
    Zo mooi en ook zo verdrietig tegelijkertijd ...
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  18. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Wat een prachtige meisjes! Het zal inderdaad heel moeilijk zijn, aan de ene kant gaat het leven door, je moet door voor je andere kinderen, en aan de andere kant heb je ook tijd nodig om te rouwen.
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  19. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ook tijd voor een update van mijn kant. Het gaat hier niet zo lekker. Baby 1 wil al een tijdje niet zo goed drinken aan de fles, 100cc lukt en daarna begint de strijd. Als we op bezoek zijn bij andere mensen wil hij nog minder drinken, te moe en/of afgeleid, of iets anders.
    Maandag bij consultatie bureau was hij te weinig aangekomen. We hadden een kei druk weekend gehad waarin hij weinig had gedronken en weinig had geslapen. Dus maandagochtend lag hij bij m’n man op de arm te slapen, terwijl de verpleegkundige oefeningen met hem wilde doen. Dus hij werd wakker gemaakt maar was nog half slaap. Die oefeningen gingen niet van harte. Sowieso is hij lang niet zo sterk als z’n broer, maar daar had ik nooit zorgen over gehad.
    De verpleegkundige zei dat ze zijn spier spanning verminderd vindt en dat hij daarvoor naar een kinder fysio moet en voor het drinken naar een pre logopedist. Ik vroeg wat dat betekent als een baby lage spierspanning heeft, dat kan betekenen dat hij zich later gaat ontwikkelen qua rollen, zitten, etc. Het kan een op zichzelf staand iets zijn maar kan ook onderdeel van een afwijking zijn.

    Ik ben me echt rot geschrokken. Sindsdien bekijk ik hem anders en vergelijk ik hem continu met zijn broer. Ik vind het vreselijk lastig hoe hier mee om te gaan. Die onzekerheid of er echt wat aan de hand is, de bezorgdheid, pfffftt. Lastig hoor.
     
  20. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh jummy, wat een zorgen is hij altijd zwakker geweest dan zijn broer? Vindt je dat hij achteruit is gegaan qua spierspanning? Niet meteen aan het ergste denken (makkelijker gezegd dan gedaan...) vreselijk als je niet meer ‘gewoon’ naar je kind kunt kijken... lachen ze allebei wel?
    Ik vind trouwens 100cc helemaal niet zo weinig, maar ik heb weinig verstand van flesjes. Bij BV zou het advies zijn, vaker voeden, is dat geen optie voor je? Vaker kleinere flesjes?
     

Deel Deze Pagina