Uitgerekend 16 t/m 31 maart 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Suzanne01, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Dat is goed nieuws! En wat lijkt t me heerlijk voor je toen je haar de eerste keer vast mocht houden!
     
  2. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Ik stuur een privetje.

    Moet veel aan jullie denken meid!
     
  3. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    @Tjar85 Wat fijn dat ze konden strippen! Mag ik vragen hoeveel cm ontsluiting je had? Het is idd een naar gevoel als ze aan je baarmoedermond zitten, laat staan hoe het moet zijn als ze er ook nog even in gaan rondwoelen...:$ Hopelijk heeft het effect en hoeft het niet nog een keer!
    Ze hebben bij jou trouwens al een heel plan van aanpak gemaakt zeg! Heeft dat een reden of is dat standaard bij jou praktijk? Pak nog even lekker je rust, en dan hopelijk kan je dan vandaag of morgen jullie mini ontmoeten!:thumup:


    Ik had vandaag een afspraak bij de vk. Gister was ik natuurlijk even geweest op het inloopspreekuur en hadden ze gezien dat ik nog net geen ontsluiting had. Als ik weer een "actieve" nacht zou hebben met veel gerommel zouden ze vandaag weer even kunnen kijken of ik ontsluiting had, en me evt kunne strippen.
    Maar vanacht was t gewoon rustig, dus in overleg met de vk is de afspraak gecancelt en naar dinsdag gezet. Ze zei er nog bij dat als het tussendoor ging rommelen ik natuurlijk kon bellen en dan zouden ze tussendoor ook even kunnen kijken. Maar dan is het weekeind, op een of andere manier zou ik dan niet zo snel bellen denk ik....
    Ik vind het niet erg dat ik nog even moet wachten, als ik maar de garantie zou kunnen krijgen dat ie zich vanzelf aandient en ik niet ingeleid hoef de worden aan t infuuso_O
    Ik moet gewoon nog even geduld hebben, maar das soms ver te zoeken. En dan helpt t inderdaad niet dat je allemaal telefoontjes en appjes krijgt "of ie er al is". Allemaal van mensen die het goed bedoelen en meeleven, maar soms wordt ik dat wel even zat:|
     
  4. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Prachtige naam!! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meis!
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  5. Meisjemeis

    Meisjemeis Actief lid

    25 jul 2018
    172
    165
    43
    Vrouw
    @Liefschaapje Een Facebook groep vind ik een leuk idee! Net iets meer privé dan hier ;) ik stuur een berichtje!

    @Mamavandrie34 wat fijn dat het wat beter gaat met Mila en dat je haar hebt mogen vasthouden ❤
     
  6. Tjar85

    Tjar85 Bekend lid

    9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Ik had 1cm ontsluiting, ze kon er net in met haar vinger..

    Zo'n behandelplan is volgens mij standaard bij mijn verloskundige. Komt misschien ook omdat ze het druk hebben in het ziekenhuis, dus alles graag goed timen/plannen.

    Net een echo gehad. Heb meer dan genoeg vruchtwater. Zit zelfs aan de bovengrens :eek:. Dat wordt straks dwijlen! Betekent wel dat mevrouw het nog erg comfortabel heeft en de kans dat ze snel komt niet zo groot is. Zowel ik als onze donor zijn ook veel te laat geboren (meer dan twee weken te laat). Dus ik ben me mentaal wel aan het voorbereiden op inleiden. Maar hoop toch echt dat ze thuis komt zodat ik in bad kan bevallen. Dat kan in ons ziekenhuis namelijk niet zodra je medisch bent:cry:.

    @Mupp irritant hé al die mensen die willen weten hoe het gaat. Ik wordt er onrustig van. Heb dat nu ook bij de meest geïnteresseerde/opdringerige mensen aangegeven. Dat ik het lief vind dat ze er naar vragen, maar dat ze het vanzelf wel horen alsner iets te melden valt.

    En gewoon het weekend de VK bellen hoor. Daar zijn ze voor!
     
  7. Tjar85

    Tjar85 Bekend lid

    9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    @Mamavandrie34 wat fijn dat je Mila vast hebt mogen houden! Lijkt me heel moeilijk om alleen naar haar te kunnen kijken en haar niet continu bij je te hebben.
     
  8. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    @Tjar85 Ja ik heb t nu ook voorzichtig aangegeven bij een aantal.
    Ik werd er ook onrustig van en heb gezegd dat ik het natuurlijk hartstikke leuk vind als ze af en toe vragen hoe het gaat, maar ik het minder vind als ze gaan bellen als ze op whats app zien dat ik even niet online ben geweest enzo:confused: Die functie heb ik dus ook maar uit gezet:p
    Ik ga er trouwens maar gewoon vanuit dat ie volgende week komt... veel eerste kindjes komen na week 41 las ik. Ohja, en waar ik mezelf ook steeds aan herinner is dat de kans groter is dat ie vanzelf komt dan dat je ingeleid moet worden;)
     
    Tjar85 vindt dit leuk.
  9. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Shit, ik krijg een koortslip:cry:
     
  10. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Dan moet baby maar een paar dagen wachten!
     
    Tjar85 vindt dit leuk.
  11. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ja dat is vreselijk... Lea laten we ook niet los ;)
     
    Tjar85 vindt dit leuk.
  12. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik zat even te denken, logeren jullie nu nog in t Ronald mc donald...? En hoe gaat dat dan, is een van jullie dan thuis bij de kinderen? Want die zullen ook wel weer gewoon naar school gaan denk ik? En hoe zijn jullie kinderen er eigenlijk onder?
     
  13. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Misschien hadden jullie het al gemerkt (spamspamspam) maar ik verveel.me een beetje...:rolleyes:

    Hier dus nog een foto van de beeb die lekker zn billetjes tegen mn buik drukt. Af en toe is het net alsof ie via mn navel naar buiten probeert te komen:roflmao:

    20190321_180127.jpg 20190321_160434.jpg
     
  14. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    @Liefschaapje heb je mijn berichtje gekregen met mijn naam voor de FB groep?
     
  15. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Ahhh wat super fijn!!!
     
  16. Jummy123

    Jummy123 Actief lid

    12 jul 2018
    437
    434
    63
    Vrouw
    Hier een kleine update: ik kolf me een versuffing, zon vijf keer per dag is voldoende voor zeven voedingen van de boys! Vanaf volgende week maar eens wat gaan afbouwen. Het valt me nog steeds ontzettend mee, ze huilen bijna nooit tegelijk, zijn eigenlijk best heel zoet en doen het erg goed! We slapen s nachts gemiddeld vijf uurtjes in drie stukken geknipt, wat voor mij vol te houden is. Overdag slaap ik ook nog een uurtje.

    Volgende week wordt het echt spannend, dan gaat mijn man weer hele dagen werken... deze week halve dagen ging erg goed! Dus ben erg tevreden tot nu toe maar vind volgende week reuze spannend...
     
    cherrytomaatjes, Zonnetje13 en Spiegeleitje vinden dit leuk.
  17. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Dan heb ik nog niet te klagen over mijn nachten
    Ik slaap soms 6,5 ; 7 soms zelfs 8u in totaal (ook vaak in 3 geknipt)
     
  18. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ja klopt in het ronald mc donald huis. Het is oke hier, alle voorzieningen zijn er, we beginnen ons draai te vinden. We logeren met zn drieen hier.
    De jongens zijn thuis met mijn ouders en komen om de dag op bezoek. School, clubjes en feestjes gaan gewoon door.
    Op zaterdag komt de jongste (eigenlijk de middelste nu, ik moet wennen) hier logeren. Spannend, allemaal op een kamer. Lea huilt vrijwel nooit, ze mag altijd aan de borst dus ik verwacht niet dat hij wakker wordt van haar.
     
    cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  19. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het zo goed gaat!
    Hoeveel kolf je ongeveer? Ben benieuwd, ik voed Lea aan de borst, en daarnaast kolf ik drie keer per dag voor Mila, inmiddels ong 400ml per dag. Ik ben benieuwd hoeveel een gewone baby nodig zou hebben. (Mila krijgt nauwelijks wat nog, dus het stapelt zich op in de vriezer op de afdeling, zo heb ik een voorsprong voor als ze wat meer zal krijgen)
     
  20. Liefschaapje

    Liefschaapje Fanatiek lid

    7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Als het goed is hebben de mensen die een pb gestuurd hebben een verzoek op fb! Moet jullie wel eerst toevoegen als vriend voordat ik jullie kan toevoegen! Dan weten jullie waarom ik dat verzoek eerst stuur hihi
     
    Meisjemeis en Tjar85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina