♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 18 maart 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. 23 maart 24 maart 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar - 2e kindje regenboogbaby word eerder ingeleid. AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 28 maart 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje Striae - 25 jaar - 2e Kindje 7 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken 12 oktober - Fraser - controle vk 15 oktober - Loveischocola- controle gyn 17 oktober - Aagje90 - geslachtsbepalings echo 19 oktober - Sunrose - controle vk 21 oktober - Tuttebelleke - 20 weken echo 22 oktober - Cobon - 20 weken echo 23 oktober - Sunrose - 20 weken echo 23 oktober - EerlijkeEva - 20 weken echo 26 oktober - Kirzy - 20 weken echo 9:45 uur 28 oktober - Loveischocola - controle gyn 29 oktober - Femm05 - 20 weken echo 29 oktober - Fraser - 20 weken echo 2 november - Lievekleine88 - 20 weken echo 2 november - mrsd - 20 weken echo 21:00 uur 5 november - Lizra - 20 weken echo 5 november - Loveischocola - 20 weken echo 9 november - Kirzy - controle vk 13 november - EerlijkeEva - controle vk 3 december - Lizra - controle vk ------------------------------------------ jongen (7) | meisje (4) | verrassing (0) ♡ Wat denk je dat het wordt? ♡ loveischocola - Meisje ♡ Tuttebelleke - Jongen ♡ - GOED Cobon - Jongen ♡ - FOUT Kirzy - Meisje ♡ - FOUT Lizra - Jongen ♡ -GOED Lievekleine88 - Jongen ♡ - FOUT Femm05 - Meisje ♡ - FOUT EerlijkeEva - Jongen ♡ GOED Bollebelle - Meisje ♡ FOUT Striae - Jongen ♡ Aagje90 - Jongen ♡ ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo
Ja klopt, had ik niet ingevuld. ik heb 6nov de 20 weken echo en daar zal ik het geslacht te zien krijgen.
Oohw ja ahah ik zat alleen te kijken naar het gok lijstje Volgens mij is ook niet iedereen uit de lijst meer actief hier. We gaan zien hoe de eindstand word
Duurt me nog veel te lang. Maar wil ook geen geld uitgeven aan een geslachtsecho. Koop daar liever een paar leuke kleertjes van. Dus dan maar wachten
Ahah jaa gaat onze vrouwelijke intuïtie Ja gelijk heb je hoor qua de kosten van de echo. Dan nog maar even geduld toch (al duurt het nog langgggg) het was dat mijn vriend het perse al wou weten. Een verrassing had ik ook wel leuk gevonden. Al is het nu wel praktischer qua inkopen
Mijn man boeit het totaal niet. Hij wacht net zo lief tot het eind. Maar ik zit vol met spanning. We hebben wel besloten om het tussen ons 2en te houden. Ons geheimpje
Ik heb vanmiddag zo genoten. Ik had mijn zoontje naar bed gebracht en ik ging beneden op de bank liggen relaxten. Ik lag op mijn zij met mijn hand op mijn buik en ik voelde echt heel duidelijk getrappel. Veel duidelijker dan de plopjes die ik tot nu toe heb gevoeld. Ik was even helemaal in de wolken♡
@Striae aawh jaa blijft zo bijzonder ♡♡♡ Leuk jullie geheimpje! Lijkt me lastig om je niet te verspreken Hier nu al een aantal dagen heel erg bezig met de naam. Ik heb tot nu toe nog niks passend kunnen bedenken bij onze andere zoon. Word nog wat
Onze echo woensdag was helemaal goed. Ben zo opgelucht. VK bleef ook echt super lang kijken zo leuk! Geslacht wel naar gekeken maar kind is zo eigenwijs. Heeft precies daar de hele navelstreng opgekruld liggen dus niks van kunnen maken... kijkt ook nog steeds constant de camera in haha
Hoef pas 3 december weer naar de vk!!!!! Zit echt vet lang tussen door de Corona. Ze zien 20 wk echo als een controle en die slaan zij dan dus over
Ahah jaa echt he. Al is het gevoelsmatig anders. De weken vliegen echt voorbij op het moment. Zoveel aan het regelen enz voor de verkoop van de woning. De inrichting voor het nieuwe huis. Mijn hoofd draait overuren op het moment.