Stuk gezonder haha.. Hoop dat ik ook nog zin krijg in appels . Ik word nu vooral misselijk van eten, ben het wel een beetje beu maar het kan altijd erger. Als je nog tips hebt voor fijne bh 's! Please share!
Hier tot nu toe +2kg, maar ik zat al op +4kg door de hele thuis-zit situatie van begin dit jaar Vorige zwangerschap zat ik op +20, dus ik hoop dat ik daar in elk geval onder blijf. Hier ook wel wat vollere borsten, maar echt cupmaten groter kan ik wel vergeten. Al voel ik ze nog steeds af en toe wel gevoelig zijn! En ook geen gekke cravings tot nu toe! Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft
Ook netjes toch!! Duimen dat keer lukt onder de 20 te blijven, maar volgens mij heb je hier soms ook echt geen invloed op.. mijn zus was bij beide dochters 25 aangekomen, terwijl ze genoeg bewoog en gezond at.
Nee toen eigenlijk heel de zwangerschap niet misselijk geweest. Dus krijg t nu dubbel en dwars denk ik
@Bollebelle inderdaad tot nu toe nog netjes! Heel fijn Vorige keer was ik hoogzwanger in de zomer, dus ik denk dat er ook zeker wel een paar kilo vocht bij zat. Al heb ik er toen ook echt wel een boel aan gegeten, dus zo lang dat wat minder is, ben ik tevreden
@Bollebelle had die van cariwell beugel loos. Echt heerlijk. @Lievekleine88 nou ik duim dat je er straks vanaf bent!
Ik had hier vrij snel me voedingsbh’s alweer aan haha! Heb ook elke dag wel gedroogte melk erop zitten of op de tepels haha Soms zijn zulke stevige kanonnen pfff! Hier nog niks aangekomen qua kilo’s. Was eerst ook wat afgevallen weer. Dus we zullen zien als pluisje deze keer maar wel goed gewicht heeft. Daar wil ik wel 20 kilo voor aankomen. Ipv de 12/13 bij R daar was nu zo 2/3 van over nog
@Striae ahaha ja echt he je zou er zowat de kolf even op knallen. Zo voelt het Netjes +2 @Tuttebelleke ook netjes! Ja met J ook zwanger hoog zomer. Was helemaal opgeblazen. Oke niet allemaal vocht Taartvet
@Loveischocola jaa begrijpelijk. Hier zeiden ze nou al je bv geeft ben je zo weer van je kilo's af. Nou die vlieger ging hier niet op. Tepels zijn hier zo donker heel maf gezicht
Haha ja precies dat gevoel. Ik zou ook zowat m even aanleggen xD ik denk dat hij me heel raar aan zou kijken, hij krijgt nu ongeveer een jaar een bv meer. Ik heb nog geen extra vreetwerk gegeten, dus kom ik daar ook niet van aan. En omdat ik nog geen enkele keer heb hoeven overgeven ging er ook niks af. Dus ik denk dat die 2kg puur vruchtwater en babyvet is
Dat heb ik al vanaf het begin! Dit is mijn 5e zwangerschap en pas voor het eerst zijn ze groter en steviger (hard bijna). Een knuffel geven is al niet prettig hahaha. Echt heel vreemd.