Ik vind het trouwens heel heftig om in jullie handtekeningen te lezen dat een aantal van jullie (meerdere) miskramen hebben gehad en sommigen heel erg laat in de zwangerschap hun kindjes zijn verloren Dat moet echt heel zwaar en heftig zijn. Dikke knuffel daarvoor
Is het ook. Ik ben er zelf wel 'overheen', al klinkt dat raar.. maar ik bedoel dat het niet mijn leven beheerst ofzo. Nu ik weer zwanger ben is er wel een soort angst, maar het gevoel dat het nu goed gaat overheerst.
Hier mag ook wel maart zijn.. maar helaas nog eventjes wachten.. verder gaat het mwaah mis R monenteel enorm veel. En nog steeds vaak misselijk enzo.. en hoop zoo dat er geen totale lockdown gaat komen. Dan mogen we vast niet samen na 20 weken echo ect. Oftewel druk in hoofd.
Ik ben vandaag gebeld door het echobureau waar we zaterdag geslachtsecho hebben. Was aan het werk dus had oproep gemist. In m’n pauze steeds terug proberen te bellen maar helaas iedere keer een bandje dat de assistent even niet op kon nemen, probeer het later opnieuw om 14.00 uur zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar en ik had om 13.30 uur pauze. Morgen ochtend gelijk weer bellen want ben zo benieuwd wat ze te zeggen hebben! Hoop zo dat de echo gewoon door kan gaan met man en dochter erbij. Desnoods met mondkapjes.
Van mij mag het ook wel maart zijn dan iig de verhuizing achter de rug Verder voel ik me echt goed behalve moe. Met J liep ik al gedeelte in de ziektewet ivm mn bekken. Maar mag nu echt niet klagen. Hobbel er mooi door heen zo.
Shit. Ik vrees dat dochter niet meer mee mag, en hoop van harte dat man nog wel mag. Ik knijp hem ook erg voor de 20weken echo
Hoop dat met de 20 weken echo mijn vriend wel mee mag idd. Al vind ik persoonlijk als we dan allemaal een mondkapjes op hebben en afstand houden het moet kunnen. Al zijn de meningen daar vast over verdeelt. En anders maar videobellen op het moment van de echo. Het is dan niet anders..
Ik hoop ook dat het snel maart is. Ik begin nu mijn lichamelijke beperkingen te voelen. Ik ben gisterochtend even lekker een stuk gaan fietsen met m en ik was er de hele dag helemaal kapot van. Dat doe ik dus ook niet meer Op mijn werk is het nu ook 1 groot drama omdat ik me bij sommige huizen echt in posities moet wringen wat niet meer mogelijk is. En dan is er een gigantisch personeels te kort waarbij de gene die er nog wel zijn met bosjes eruit liggen vanwege coronatesten. Ik merk dat ik momenteel echt meer vraag van mijn lichaam dan ik aankan en als ik dit aangeef dan krijg ik enkel: wij kunnen er ook niks aan doen. En ik snap het wel, maar als dit zo doorgaat dan hebben ze op erg korte termijn nog iemand minder rondlopen.
Ik moest al standaard een mondkapje dragen bij de verloskundige en bij echo's zit er een scherm tussen met een gat voor de hand
@Striae wel goed naar je lichaam blijven luisteren he. Je moet nog wel even. Niemand heeft er wat aan als je straks helemaal kapot bent. Oohw echt joh dat was bij ons niet zo. Misschien nu wel inmiddels. Ben echt al weken niet geweest behalve even een check up bij de gyn paar weken terug. Toen was er ook nog geen sprake van. Ben benieuwd..
Ja, ik doe mijn best. Ik zit nu op het randje. Als er weer meer werk bij komt haak ik af. Bij mij waren deze maatregelen op het begin al, en advies was ook al dat man bij controles thuis bleef. Dat netjes gedaan, behalve de 1e afspraak, maar toen vroegen zij ook juist of hij mee kwam. maar de volgende stap is mannen dus niet meer welkom
Ik kijk deze keer voor het eerst uit naar de kerstvakantie. Na deze week nog 9 weken werken en dan klaar. Ik ben dan 27 weken en vind het dan mooi geweest. Rust vind ik erg belangrijk en dat geeft mijn hoofd ook rust en vertrouwen dat het goed gaat.
Ik hoop ook héél erg dat ik niet alleen naar de 20 weken echo hoef. Alle controles zijn hier verder ook al de hele tijd zonder partner. Ik zie héél erg op tegen de 20 weken echo. En kerst ❤️❤️❤️❤️ kan niet wachten!