Wel jammer van de glühwein etc ik drink eigenlijk nooit alcohol behalve met kerst (ook in toetjes en taart) en op vakantie.
Hou jezelf in de gaten he!! Ik snap dat er met veel zieken een tandje bij moet worden gezet, maar niet ten kosten van alles..
Ja klopt. Ik kan er zelf ook maar niet aan wennen dat ik rustig aan moet doen. Ik ben daar niet zo goed in ik vind het ook vooral erg sneu voor de oudjes. Ze krijgen nu gewoon niet de zorg en aandacht die ze nodig hebben
@Cobon zie je er tegen op omdat je misschien alleen moet? Of omdat je het erg spannend vindt of alles oke is met die kleine smurf?
Ik vind die 20 weken echo ook wel heel spannend daarom. Daarom hoop ik ook zo dat mijn man mee mag. Op zo'n spannend moment wil je toch steun aan elkaar
Ja helemaal mee eens! Zijn echt geen leuke dingen om alleen te doen, laat staan als je slecht nieuws krijgt. Maar vooralsnog mag partner hier mee en ik verwacht niet dat dat binnen een week anders wordt. Fingers crossed, voor ons allemaal!
De 20 weken echo is ook zeker spannend. Duimen voor ons allemaal dat we niet alleen heen moeten. Fingers crossed
Bij de geslachtsecho mogen man en dochter mee! Ze had gebeld om te vragen of ik 10 minuutjes later kon ik zei dat ik er zenuwachtig van was en toen zei ze nee hoor voor alsnog gaat alles door we hebben een scherm ertussen en de ruimte is groot genoeg om afstand te houden. Hoop idd ook dat de 20 weken echo samen kan. Maar nu eerst....aftellen naar zaterdag! Ben zo benieuwd!
Fijn weekend!! Zo hier last van een kort lontje vandaag niet normaal hormonen gieren door mijn lijf. Om echt niks ook gewoon moeten huilen Denk dat iedereen blij is hier als ik naar bed kan
Oeps Ik heb ook een hele vervelende dag. Ik voel me alsof ik gister een marathon heb gelopen. Ik kan amper 5min staan en dan moet ik weer gaan zitten. Ik heb nu maar een stoel voor het aanrecht gezet om te koken