Heerlijk echt, ik heb nog nooit in heel m'n leven gehad dat het water me ergens zo van in de mond loopt als van perziken uit blik nu
Bij mij lijkt het vermoeide gevoel in mijn benen erger te zijn geworden als gisteren. Ik was even aan het googlen en ik denk dat ik Venadoron van Weleda ga proberen. Aangezien ik een staand beroep heb is staan toch wel iets wat ik voorlopig nog wel goed wil kunnen. Ik wil er niet nu al over na moeten denken om minder te gaan werken, ik ben pas net zwanger..
@Aagje90 Veel plezier! Hier nog steeds geslacht onbekend... haha beentje stevig bij elkaar. En die paar sec uit elkaar is dan niet gelijk te zeggen dat meisje is omdat piemeltje/balletje tegen elkaar aan geplet kunnen zijn... @Striae Hopelijk helpt het! Kan je vaker zitten tussendoor op je werk? Ik had na R natusan borstvoeding pads. Maar volgens mij zijn die niet echt meer leverbaar. Als ik online kijk. Binnenkort maar ff bij etos kijken. Ze zijn erg fijn nml! Nog “maar” 20 weken aftellen!
Ik kan tussendoor in de auto even zitten. Maar dan ben ik wel aan het rijden, en rusten mijn benen ook niet echt uit. Wat een boefje dat kindje van jou. Straks gaat het echt gebeuren dat degene met de meeste echo's het laatst het geslacht weet, hahaha. Die natursan had ik ook bij m. Ik heb nog 2 dozen staan, de kruidvat pas vond ik ook fijn met die zwarte achterkant.
Tip; best veel positie kleding in de aanbieding bij Zalando. Ik heb net een lading besteld, hopelijk zit er wat leuks tussen. Het is toch nog niet echt veel soeps in positie kleding land vind ik.. of véél te duur voor die paar maanden.
Hier ook erg moe, heb ook al zittend gekookt haha. Verder zijn we bezig met het babykamertje en geboortekaartje uitkiezen
@Aagje90 have fun met de echo!! @Loveischocola ahah wat een eigenwijsje he @Cobon thanks voor de tip. Straks is even kijken
Hebben jullie nog tips tegen de misselijkheid? Ik word alleen maar misselijker hoe verder ik in de zwangerschap kom. Geef nu meerdere keren per dag over. Over 2 weken zie ik de gyn, maar moet je hiervoor eerder bellen?
Ik zou wel bellen! Heb je al iets aan medicijnen geprobeerd deze zwangerschap? Lukt het je om op een dag genoeg eten en drinken binnen te houden? Balen ieg!! Veel sterkte ❤️
Nee heb geen medicijnen. Ik slik al zoveel medicijnen dat ik t alleen wil als t echt niet anders kan. Ja ik eet en drink wel genoeg. Eetlust is er ook weer maar zo vaak van die misselijkheidsvlagen en dan overgeven. Daarna is t dan weg maar paar uur later is t er weer. Cola en crackers lijken t beste te werken tot nu toe. Thanks!
Ik snap het, jij bent ook chronisch ziek toch? Ik heb tot vorige week emesafene gebruikt, misschien voor jou het proberen waard. Geen wondermiddel maar de vorige keren dat ik ermee stopte dacht ik oja, zo erg was het eerst.. het hielp dus wel!
It’s a girl!!!! Zo leuk! Gewoon 2 meiden straks! Dochter is ook helemaal blij dat ze een zusje krijgt! Voor ons was het even schakelen, dachten echt dat het een jongetje zou zijn! Maar zo leuk een meisje! Ben meteen kleertjes van dochter gaan uitzoeken!
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 18 maart 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. 23 maart 24 maart 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar - 2e kindje regenboogbaby word eerder ingeleid. AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 28 maart 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje Striae - 25 jaar - 2e Kindje 7 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken 19 oktober - Sunrose - controle vk 21 oktober - Tuttebelleke - 20 weken echo 22 oktober - Cobon - 20 weken echo 23 oktober - Sunrose - 20 weken echo 23 oktober - EerlijkeEva - 20 weken echo 26 oktober - Kirzy - 20 weken echo 9:45 uur 28 oktober - Loveischocola - controle gyn 29 oktober - Femm05 - 20 weken echo 29 oktober - Fraser - 20 weken echo 2 november - Lievekleine88 - 20 weken echo 2 november - mrsd - 20 weken echo 21:00 uur 5 november - Lizra - 20 weken echo 5 november - Loveischocola - 20 weken echo 6 november - Aagje90 - controle vk 9 november - Kirzy - controle vk 13 november - EerlijkeEva - controle vk 3 december - Lizra - controle vk ------------------------------------------ jongen (7) | meisje (5) | verrassing (0) ♡ Wat denk je dat het wordt? ♡ loveischocola - Meisje ♡ Tuttebelleke - Jongen ♡ - GOED Cobon - Jongen ♡ - FOUT Kirzy - Meisje ♡ - FOUT Lizra - Jongen ♡ -GOED Lievekleine88 - Jongen ♡ - FOUT Femm05 - Meisje ♡ - FOUT EerlijkeEva - Jongen ♡ GOED Bollebelle - Meisje ♡ FOUT Striae - Jongen ♡ Aagje90 - Jongen ♡ FOUT ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo[/QUOTE]