@Aagje90 wat leuk Hier gister positief getest op corona samen met man Gelukkig niet super veel klachten, maar wel jammer dat de 20-weken echo nu verzet wordt! Ik had er wel zin in.
Ooohw wat foktop! Gelukkig niet veel klachten maar blijft natuurlijk klo#te Kunnen achterhalen waar jullie het hebben opgelopen?
@Cobon thanks @Kirzy yep, mijn schoonmoeder testte afgelopen week positief. Een vriendin van me zei nog: "zo zie je maar weer! Er komt niets goeds van een bezoek aan je schoonmoeder!" Maar goed, hopelijk kunnen we het zo gewoon uitzitten en worden de klachten niet heftiger. Zijn al wel een heel eind opgeschoten met de babykamer nu we zo thuis zitten
Ahahah nee de bezoekjes aan schoonmoeders kan je vaak beter skippen Ieder nadeel heeft zijn voordeel zeggen we dan maar he. Lekker dat de babykamer dan zo opschiet
Oh nee! Wat balen! Dat wil je er nu niet bij hebben! Een idee waar je het hebt opgelopen? Gelukkig niet super veel klachten! Beterschap!
@Aagje90 wat leuk 2 meiden! Hier dus ook! Heb de jurkjes ook weer van zolder gehaald @Tuttebelleke wat rot dat je positief hebt getest! Idd, van bezoekjes aan schoonmoeders wordt niemand beter (heb stiekem echt een hekel aan mijn schoonloeder) Heel veel beterschap!
Zo ik ben helemaal kapot. Vandaag het huis van boven naar beneden foto ready gemaakt. Morgen komt de fotograaf en dan zsm op funda. Gister was mijn vriend aan het douchen met die kleine. Zie ik later ineens het water langs de muur naar beneden lopen. Precies nu ook. Nooit geen last van gehad Badkamer zit er net anderhalf jaar in. Dus morgen maar weer even alles nalopen en kit purren waar het kan en dan maar weer even checken. Ik ga straks gelijk met J naar bed denk ik
Echt he Nou de foto's zijn net gemaakt. Daar zat ik zo tegen op. Dus laat de woning nu maar snel op funda komen. Dan hopelijk 2 kijkdagen en weg ermee
@Kirzy fijn dat het achter de rug is! En inderdaad, wat een timing van die lekkage Mijn 20-weken echo is verzet naar volgende week vrijdag. Even wachten dus nog!
Jaa in deze regio gaat het vaak wel zo. Noord Holland zit ik. Even voorbij Purmerend. Dit is een top woning voor starters. En helemaal dat straks in januari voor die gasten de overdrachtsbelasting weg valt.
Ah beter voor jullie! Ik vond het verschrikkelijk, kopen in deze tijd. Het leek volledig kansloos (maar het is gelukt) haha maar als verkoper super. Wanneer gaan jullie verhuizen?
Ahah jaa dachten wij ook hoor. Hebben wel 30 woningen gezien en hadden de hoop voor dit jaar wel al opgegeven. Begin januari de overdracht.
Ik ben weer heerlijk bijgekomen van een weekend niks doen. Vandaag ook onverwacht een dagje extra vrij. Nu is mijn huis weer netjes en de was weer bij. Zo kan ik fijn de week starten Zaterdag heb ik wat leuks ontdekt: als ik iets naar voren ga zitten en dus een klein beetje mijn buik plet, dan word die kleine daarbinnen helemaal gek en voel ik hem echt super goed bewegen. ♡ het is wel een klein beetje gemeen, maar het haalt mijn onzekerheid volledig weg en in plaats daarvan zweef ik ergens op een wolkje