uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Jaa dat zeker. Ene kant vooral vervelend dat het niet eerder kan omdat ik natuurlijk niet zoveel meer kan doen dan, qua sjouwen enz. Maar daar mag ik me niet druk om maken zegt mijn vriend. Super lief natuurlijk alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan:)

2. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Striae ajoh die kleine heeft genoeg ruimte :D is toch fijn als je zo weer even de bevestiging krijgt. Ik lig in bed ook gewoon nog half op mijn buik nu het nog kan :roflmao:

3. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Het lijkt mij ook heel lastig om niks te doen. Gelukkig heb je ook j nog rondrennen, dus kan jij die dag fijn met hem even op pad

4. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ja ik ook, half hangend in mijn voedingskussen. Ik moet zeggen dat ik dat mijn vorige zwangerschap nog heel erg lang heb gekund

5. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik was ook weer helemaal vergeten hoe leuk dat getrappel was. Ik kan ook echt niet wachten tot ik het weer met mijn man kan delen. Nu is er aan de buitenkant denk ik nog niks te voelen. Ik vind het zelf lastig voelen of ik een schopje nou aan mn hand voel, of aan mijn buikwand:o:. En mijn man heeft hele grove klauwen vol eelt dus dat duurt even voordat hij dat voelt:roflmao:. De vorige keer was het getrap al zichtbaar voordat hij het eens voelde.

6. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Jaa heerlijk. Met J had ik zo een last van mijn bekken dat ik echt niet meer wist hoe ik moest liggen. Dat is me tot nu toe nog bespaard *afkloppen*
    Ja zo fijn dat getrappel al is deze kleine wel rustig. Bij J lag de placenta voor dus voelde hem pas laat. Deze voel ik echt al vanaf 15 weken. Mijn vriend voelde J ook pas laat met een kick tegen zijn hoofd dat hij tegen mijn buik aan lag. Was erg grappig

Cobon en Striae vinden dit leuk.
  7. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Zelfde hier... januari sleutel. Kan me er ook al heel druk om maken

8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb de halve IKEA leeg gekocht en oliebollen gegeten, topdag ;) overmorgen de 20 weken echo en als alles goed is toch langzaam maar zeker aan de slag met de babykamer en uitzet. Het is nog steeds zó abstract, ik twijfel of het kwartje deze zwangerschap nog gaat vallen :confused:

Striae, Kirzy en Loveischocola vinden dit leuk.
  9. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.272
    12.645
    113
    Vrouw
    Wat heb je gekocht?

10. Cobon

Cobon Niet meer actief

50 meter plint haha, vloerkleden, gordijnroede, wok, wat kerst dingen.. en dingen die ik alweer vergeten ben

Tuttebelleke, Striae, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.272
    12.645
    113
    Vrouw
    Haha zo gaat dat je haalt veel en dan denk je owh had ik dat ook gehaald haha

12. Cobon

Cobon Niet meer actief

Mijn buik voelt trouwens super strak (bedoel geen harde buik), alsof er onmogelijk nog 20 weken groei bij past :| bij jullie ook?

13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Jaa echt he. Moeten jullie nog veel doen in de nieuwe woning?

14. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahah nee hier geen last van. Heb nog genoeg rek :roflmao:

15. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Dit heb ik ook. De huid staat flink onder spanning en mijn navel popt alweer naar buiten toe

16. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wat vinden jullie echt een fijne uitzet lijst? Het is al zó lang geleden, ik weet het allemaal niet zo goed meer :roflmao:

17. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.616
    4.032
    113
    Vrouw
    @Cobon volgens mij hebben wij nog alles van de vorige keer :) Alleen nog een paar extra kleertjes.
    Geen idee dus wat een fijne lijst is :roflmao:

Cobon vindt dit leuk.
  18. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.272
    12.645
    113
    Vrouw
    Die van prenatal? Ik heb die toen samen met die van kraamzus gebruikt.

19. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik heb geen idee, ik heb zelf gewoon even bedacht wat ik allemaal nodig had bij mijn zoontje en alle spullen van zolder even bekeken wat nog goed was en wat vervangen moet worden. Het is misschien idd wel even slim om er weer een uitzetlijstje bij te houden om te kijken of ik niks vergeet. Maar er is een bedje met warme dekentjes, er zijn luiers en ik heb borsten. Dus de basis is er ;)

Seabert1, Cobon en Loveischocola vinden dit leuk.
  20. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Striae Maar er is een bedje met warme dekentjes, er zijn luiers en ik heb borsten
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Cobon en Striae vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina