Ja dat is ook zo . Juist natuurlijk nog maar eens getest en ik denk dat het nu echt wel ok is... echt mooie oploop zowel bij de kv testen als bij de sensitesten...
@Striae hier ook een bolle buik. Er zijn zelfs al broeken die niet echt meer passen Gelukkig passen er ook nog een stel wel @motherof3 fijn! mooie oploop
@motherof3 : ziet er goed uit!! @Striae : heb ik nog niet echt, maar moet eerlijk zeggen dat ik nog wel een kilo of 5 van de vorige zwangerschap eraan heb hangen. Die verbergen de boel voorlopig wel hihi.. Is het jullie wel gelukt alles eraf te krijgen?
hier ook nog een buik(je) van de vorige zwangerschap. Was net bezig met afvallen was bijna 7 kilo af. Was pas 3 mnd gestopt met borstvoeding. Had er nog minstens 15 te gaan. Dus hier zeker niet alle kilo's kwijt aangezien ik 30 kilo was aangekomen. Oeps. Taartverslaving gehad tijdens de zwangerschap
@Kirzy oeww taarten! @Bollebelle hier heb ik het er wel allemaal afgekregen na iets meer dan een jaar, was 22kg aangekomen. Wel hard voor moeten werken overigens, dus ik hoop dat ik me dit keer wat beter kan beheersen Wel zitten er nu wat Corona-kilo's aan (3 a 4), maar daar hebben gelukkig meer mensen last van
Haha ik was ook 30 kilo aangekomen bij de eerste was er ook redelijk vlot weer af. Nu krijg ik de knoop van m'n broek savonds niet meer dicht en een boel broeken zitten echt niet lekker. En ik ben niet van plan weer 30 kilo aan te komen
Ik ben verpleegkundige in de wijk en ik moet op het werk een uniform dragen. Mijn jasje stond gisteravond echt op knappen. Ik mag hem los dragen, maar of ik het dan nog kan verbergen voor collega's is de vraag. Heel eerlijk boeit het mij ook helemaal niks als iedereen het al weet. Maar mijn man wilt het nog stil houden tot de echo
Hier zijn de kilo’s er ook nog niet af van de zwangerschap. Het was minder maar weer wat bij door de Corona. Van redelijk drukke baan naar thuiswerk zitwerk, maar eetpatroon niet aanpassen en juist meer bij de hand heeft zeker niet geholpen Dan ook nog in april die mk bij 10 weken die zit ook op me buik als emotie eter Ik hoop dat deze goed gaat en dan volgend jaar knallen en alles eraf te krijgen.
Ik twijfel zo om mee te schrijven. Testen lopen in ieder geval mooi op, maar uit ervaring weet ik dat dat absoluut geen garantie geeft. Durf nog niet zo goed na 3 mk hiervoor...
@Fraser Ziet er prachtig uit hoor Maar ik snap je heel goed. Hier nu de afgelopen dagen 's ochtends een klein beetje bruinverlies en ook direct in de stress. Morgen ga ik de verloskundige bellen om te kijken of ik eerder kan voor een echo. Wees in elk geval welkom en anders is meelezen ook gewoon gezellig natuurlijk
Ooh wat vervelend! Maakt je weer extra onzeker, terwijl het niks hoeft te betekenen. Hopelijk kun je eerder voor een echo. Duim met je mee!
Welkom voor degene die nieuw zijn. En ik zie mooie testen allemaal! Hier nog zo 2 kilo ofzo eraan haha
@Fraser ik duim dat het nu goed gaat. Je testen zien er iig mooi uit @Tuttebelleke pff dat lijkt me inderdaad stressie ondanks dat het niks hoeft te betekenen. Hopelijk kan je eerder terecht voor een echo.