@Cobon Heb ik ook wel last. Geen paniekaanvallen maar wel heftige stemmingswisselingen. Mijn mood kan echt binnen een split second veranderen.
@Cobon heftig hoor Ik heb er niet zo'n last van, al krijgen 'gekke gedachten' wel steeds meer de vrije loop. Dat is wel erg vervelend. Na mijn vorige zwangerschap moest ik die gedachten ook echt bedwingen, anders maakte ik mezelf helemaal gek. Nu weet ik het gelukkig op voorhand, dus hopelijk heb ik er nu wat meer controle over.
@Cobon dat gelukkig niet, meer gedachten over vorige liefdes van mijn man en dat ik daar dan hele scenario's bij ga bedenken ofzo. Heel stom. Of dat ik dingen verkeerd doe op mijn werk en dat collega's me beu zijn. Gedachten die voortkomen uit onzekerheid in elk geval, omdat ik me dus niet altijd evenveel mezelf voel.
Ik ben vandaag precies op de helft Ik heb vandaag letterlijk de hele dag in bed gelegen. Mijn man is met mijn zoon een dagje op stap. En ik heb net 2 drukke weken achter de rug, dus ik kan even tot mezelf komen. Even lekker tijd voor mijn kleinste mannetje die wild aan het schoppen is de hele dag.
Wat heerlijk @Striae Lekker een dag helemaal niks (stiekem een beetje jaloers ) Hier ook een heel druk ventje die de hele dag wel aan t bouncen is. Ook al echt goed te zien aan de buitenkant. Super leuk
Groot gelijk @Striae ! Hier ook een dagje bed, films, niks en rust.. Volgens mij word ik ziek, en dochter en vriend zijn ook niet lekker. Als het doorzet morgen maar even laten testen.
Wat vervelend @Cobon! Herkenbaar wel. Ik ben altijd wel gevoelig voor moodswings en soms ook paniekaanvallen, ook buiten de zwangerschap. Wees extra lief voor jezelf als je je even niet fijn voelt! ♡ En heeerlijk @Striae zo'n dagje in bed! Ik heb gister onze dochter naar dr oma gebracht en heb lekker een hele dikke vette chocoladetaart gebakken en verder ook rustig aan gedaan, heeerlijk zulke dagen. Hebben jullie ook al last van maagzuur?
Hier ook moodswings en meer last van mijn hormonen dan de vorige zwangerschap. En maagzuur ja al sinds januari 2019
@Lievekleine88 Jaa hier ook last van maagzuur. Hier opzich nog te doen met rennies. Maar als dat niks meer doet ga ik even om omeprazol vragen.
Ja eerste zwangerschap had ik al maagzuur werd miss abortion, en is eigenlijks gebleven met in ergere vlagen en dan weer wat minder erg ect. Achja goed doel toch haha
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 18 maart 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. 23 maart 24 maart 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar -2 kindje regenboogje! AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 28 maart 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje Striae - 25 jaar - 2e Kindje 7 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken: 13 november - EerlijkeEva - controle vk 21 november - EerlijkeEva - pretecho 3d/4d 25 november - Loveischocola - controle gyn 3 december - Lizra - controle VK 3 december - mrsd - controle VK 9 december - Loveischocola controle + groeiecho 18 december - Kirzy controle vk + bloedprikken 28 december - Lievekleine88 - groeiecho 15 januari - mrsd - controle echo placenta ------------------------------------------ jongen (10) | meisje (4) | verrassing (0) ♡ Wat denk je dat het wordt? ♡ loveischocola - Meisje ♡ FOUT Tuttebelleke - Jongen ♡ - GOED Cobon - Jongen ♡ - FOUT Kirzy - Meisje ♡ - FOUT Lizra - Jongen ♡ -GOED Lievekleine88 - Jongen ♡ - FOUT Femm05 - Meisje ♡ - FOUT EerlijkeEva - Jongen ♡ GOED Bollebelle - Meisje ♡ FOUT Striae - Jongen ♡ GOED Aagje90 - Jongen ♡ FOUT ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo
Wat lekker! Maagzuur heb ik een heel klein beetje. Vlak na het eten voelt het een klein beetje branden, maar dat trekt ook weer snel weg. Meestal na een half uurtje merk ik niks meer.
O hier heb ik mijn antwoord al. Dus wel echt zwangerschap gerelateerd. Op zich wel een fijn idee dat je daar over een paar maanden dus weer even vanaf bent
Ja, al was na geboorte van R ook nog wel met ontzwangeren aanwezig... en toen weer zwanger. Dus na deze echt goed ontzwangeren