♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 18 maart 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. 23 maart 24 maart 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar -2 kindje regenboogje! AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 28 maart 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje Striae - 25 jaar - 2e Kindje 7 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken: 13 november - EerlijkeEva - controle vk 21 november - EerlijkeEva - pretecho 3d/4d 25 november - Loveischocola - controle gyn 3 december - Lizra - controle VK 3 december - mrsd - controle VK 7 december - Aagje90 - controle VK 9 december - Loveischocola controle + groeiecho 18 december - Kirzy controle vk + bloedprikken 28 december - Lievekleine88 - groeiecho 15 januari - mrsd - controle echo placenta ------------------------------------------ jongen (10) | meisje (4) | verrassing (0) ♡ Wat denk je dat het wordt? ♡ loveischocola - Meisje ♡ FOUT Tuttebelleke - Jongen ♡ - GOED Cobon - Jongen ♡ - FOUT Kirzy - Meisje ♡ - FOUT Lizra - Jongen ♡ -GOED Lievekleine88 - Jongen ♡ - FOUT Femm05 - Meisje ♡ - FOUT EerlijkeEva - Jongen ♡ GOED Bollebelle - Meisje ♡ FOUT Striae - Jongen ♡ GOED Aagje90 - Jongen ♡ FOUT ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo[/QUOTE]
Vandaag de 20 weken echo gehad! Alles zag er goed uit! en....nog steeds een meisje! Dit kindje lijkt voor nu wat groter te zijn dan dochter bij haar geboorte was. ze schatte op 3000-3500 gram bij de geboorte. Eerste dochter was 2700 gram bij de geboorte en later afgezakt naar 2525 gram. Daarom worden er nu ook groeiecho's gemaakt vanaf 28 weken.
[/QUOTE] Dan denk ik dat nu iedereen het geslacht weet. De mensen die op grijs staan die reageren hier niet vaak meer.
@Aagje90 mooi dat de echo goed was en leuk een meisje! Mooie buiken dames! Hier ook al een mooi rond buikje
Zoooo ik heb een zere arm van de 22 weken prik van vanmiddag hoop dat het morgen over is want moet klussen..
Bewegen is juist vaak goed na zo prik. Gaat sneller lichaam door maar je zal morgen wel met stijve arm wakker worden.. Ik belde vandaag voor de 22 weken prik. Maar systeem storing ofzo.. kon niet ingepland worden, dossier aanmaken wou niet lekker.. dus ze nemen nog contact op ben benieuwd haha
Ik heb toevallig ook vanochtend gebeld. In mijn eigen woonplaats kan het niet ivm corona. Dus daardoor had ze in een stadje verderop plek maar pas 11 januari. Toen ik vroeg naar een vrijdag kon het ineens 11 december. Dus die staat vast. Verder zijn er vanmiddag wat aanpassingen gedaan in het corona protocol kinderopvang. Een van die aanwijzingen is dat mensen die werken met kinderen van 0-4 jaar er niet meer met 28 weken uithoeven en gewoon op de groep kunnen blijven staan. Dit betekend dus dat ik tot 34 weken blijf werken. Baal best wel want had me nu ingesteld op 28 weken.
We gaan dit weekend bezig met R zijn kamertje, we willen 1 gedeelte van de muur verven.. maar we zijn er beide toch partij emotioneel over.. dan word het echt de kamer van dit kindje en dat is natuurlijk goed. Maar het is ook erg moeilijk.. r had gewoon van het kamertje moeten genieten.. hij heeft er alleen opgebaard gestaan in zijn mooie mandje..
@Loveischocola heel logisch dat dat ontzettend moeilijk is Al wordt het straks wel een ruimte met nieuwe herinneringen. Neem er vooral ook gewoon de tijd voor.
Ik heb ook al een afspraak gemaakt voor de 22 weken prik. Ik krijg hem op de dag af precies op de 22 weken. Ik had die dag al een afspraak voor m (hij lijkt een lui oogje te hebben) en ze wil dan ook die spuit wel even in m'n arm zetten mooi alles in 1