Wat vervelend zeg. Alles op een hoop Ik zou idd hulp gaan zoeken in je omgeving zodat jullie een beetje ontlast worden en hopelijk snel weer opknappen. Sterkte samen!!
ah @Cobon Dat is niet leuk. Inderdaad even kijken of mensen bij kunnen springen. En misschien de lat wat lager voor jezelf leggen? Kadootjes moeten wel ingepakt worden, maar dan nog maar even geen puin ruimen?
Ja de lat moet inderdaad een stuk lager.. sneu voor m'n dochter, die heeft zoveel zin in morgen maar het wordt een aangepast programma denk ik Hulp is er niet. Familie woont ver weg en de enige die in de buurt woont moet momenteel maar even niet over de vloer komen (en hebben we ook niks aan)
@Cobon Ik denk dat dat heel verstandig is, misschien eventjes niet leuk en zoals je het zou willen. Maar ze heeft meer aan een programma wat wat minder uitgebreid is dan aan een papa en mama die er straka helemaal door heen zitten
Ja is bedoeling wel. Vriendin van ons kan mooie foto’s maken ze heeft nu zelf ff geen camera. Maar wij wel een goeie dus ben benieuwd. Ben al op pinterest aan kijken wat ik wil. En dan ff zien met hoeveel weken
Dankjulliewel vrouwen voor het luisterende oor ❤️ Hier geen fotoshoots, moet er niet aan denken haha. Misschien van de achterkant
Ik ook een newbornshoot. We moeten nog even kijken of we het zelf gaan doen of bij een prof. We hebben nu zelf ook een hele goede camera en dan hangt het iets minder van 1 moment af
Ik zit ook te denken aan een zwangerschapsshoot. Dit is denk ik onze laatste zwangerschap en vind het wel bijzonder mijn buik mooi vast te laten leggen. Newborn shoot lijkt me ook zo leuk, alleen zit ik er dan wrs bij alsof ik net ben overreden door een vrachtwagen en doodmoe enz. en dat vind ik zonde. Dan doen we denk deze zomer een gezinsshoot, dan leggen we de kleine ook mooi vast.
Lief dat je het vraagt gaat beter! Wat ik wou doen gisteren is allemaal wel aardig gelukt, en vandaag wordt vast leuk, of alles nou volgens plan gaat of niet