uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Hou ik ook echt van. Helaas geen ervaring met arket.

2. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Ik bedenk me nu ook ineens dat we misschien ook maat 44 moeten kopen. 1e dochter zwom in maat 50 en deze is ook weer klein. En hoeveel pakjes kopen jullie dan in maat 44?

Verder heb ik nu definitief besloten voor een keizersnede te gaan. Over 2 weken ga ik dit bespreken met de gyn en hopelijk kan ze dan al een termijn aangeven wanneer we het gaan inplannen, dan kan ik écht gaan aftellen.

Oja en optillen van dochter wordt idd ook steeds zwaarder. Fles wilde ze alleen nog maar liggend krijgen dus dat scheelt. Ze geeft wel allemaal kusjes op mijn buik en zegt "aai" (wij zeggen steeds dat ze moet aaien, soms knijpt of krabt ze mijn buik ook).
    Trap oplopen vind ik nog steeds zwaar, helemaal buiten adem. Stukken lopen lukt ook niet meer goed, krijg zo'n last van mn buik en bekken. Het wordt echt tijd dat het maart is idd!

3. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    En een hele dikke knuffel voor iedereen die het fysiek of psychisch zwaar heeft ♡

Cobon vindt dit leuk.
  4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Jullie zijn gek :roflmao: haha

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

We gaan allemaal de goede kant op qua termijn! Ik kan me echt niet herinneren met m'n dochter dat ik zo vroeg (week 28 was fysiek breekpunt hier) al afknapte.. toen was ik wel een jonge hond natuurlijk ;) maar toch..

Dat de tijd maar vliegt! En dat Netflix nog en paar goede series met veel afleveringen uitbrengt :p

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  6. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Hahaha ja klopt. Stress valt nu nog mee, maar tegen de verhuizing aan zal het wel oplopen :roflmao:. Maar na gevalletje heel graag in deze wijk blijven wonen, maar enorm gewilde en dure wijk dus de enige mogelijkheid was verbouwen. En wat is een verbouwing zonder een lekkere deadline :D

7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha nou je staat er ieg positief in! :') word er plaatsvervangend zenuwachtig van haha

Bollebelle vindt dit leuk.
  8. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Ik vind het eerlijk gezegd ook wel fijn om te lezen dat jullie het ook pittig vinden. Ondanks dat ik in het derde trimester zit, voelt het ook een beetje als aanstellen wanneer ik zeg dat ik het zwaar vind. Laten we heel lief zijn voor onszelf deze week en goed naar onszelf luisteren!

Striae vindt dit leuk.
  9. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik herken het volledig. Ik werk nu nog maar 1 dag in de week en ben dus veel dagen alleen met m. Af en toe weet ik het ook niet meer. Naar de speeltuin is ook al te veel gevraagd voor mn bekken en hem overal op tillen is echt geen doen meer. Nu maar veel boekjes lezen, puzzelen en ik heb een hele map kleurplaten geprint. Dat vind ie ook erg leuk. Verder moet hij zichzelf maar vermaken, gaat opzich ook nog wel redelijk. Na die baaldag had ik gister dan weer een hele goede dag. Vandaag een beetje ertussenin. We hobbelen nog wel een paar weken vooruit. Ik ben vanmorgen buiten uitgegleden op mn knie en nu zit er een groot gat in de enige broek die nog lekker zat deze zwangerschap. Ik ga vanmiddag kijken of ik het een beetje netjes kan naaien, ik ben momenteel toch voornamelijk thuis, niemand ziet het.

10. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    He wat balen! Misschien dat je anders via mp nog iets extra kan kopen? Ik heb laatst 3 jeans voor 20 euro gekocht. Dan is het wel te doen!

11. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Daar hoop ik dan ook maar op :)
    Oh jij tik al bijna de 32 weken aan!! Nog maar heel eventjes!!!

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  12. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik heb voor naar t ziekenhuis alleen maar boxpakjes mee. M had veel last van het hoofdje dus ik heb nu niks wat over het hoofdje heen hoeft. Lekker boxpakjes met overslagrompertjes. Ik heb mijn tas al klaar staan haha
    1e pakje hecht ik geen waarde aan, enkel dus het comfort voor de baby.

13. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Dat herken ik heel erg. Als ik een dipje heb dan loop ik ook vaak het kamertje in en trek ik even aan het muziekdoosje. Ik heb zelfs het bedje al opgemaakt voor het idee en dan kan ik weer heerlijk wegdromen. Dan weten we weer waar we het voor doen he ♡

Cobon vindt dit leuk.
  14. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Over 8 weken pas? Hoeveel weken zwanger ben je dan? Lijkt me echt helemaal niks zo op het eind

15. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Jaa! Weet jij nog een leuke?
    Ik kijk nu once opon a time, maar ben nu eind seizoen 6 dus heb niet veel meer.

16. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Dat heb ik ook. Ik voel me soms echt een watje. En ook vooral schuldig als ik een beetje op de bank lig terwijl mijn man uit zijn werk nadat hij m naar bed gebracht heeft ook nog even de badkamer gaat schoonmaken.

17. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Goeie tip, ik ga gelijk kijken!

18. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    nee was ook niet helemaal de bedoeling. Ik ben nu 30 weken. Als we verhuizen 38 weken zwanger.

19. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Pfff dan hopen dat kindje rond 40 weken komt

20. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    ja daar duim ik hard voor. We wachten af. Scheelt dat deze zwangerschap nog steeds goed te doen is. Heb wel alle spullen in huis. En Tis nummer 4 dus zijn ook stukje makkelijker geworden met alles.

Deel Deze Pagina